Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Master Bates BerichtGeplaatst: 16 Jul 2008 02:28    Onderwerp: banjo kazooie nuts and bolts Reageren met citaat

ik kan niet wachte.. ik kan et gewoon niet.. daarom maak ik ook deze topic en hoop ik mensen te vinden die er net zo over voelen als ik. dit wordt de beste game van 2008 !!! kom op.. je weet dat et zo is
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 16 Jul 2008 02:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik kan dat ook niet.
Terug naar boven
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 16 Jul 2008 02:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ook niet.
Terug naar boven
Master Bates BerichtGeplaatst: 16 Jul 2008 15:43    Onderwerp: Reageren met citaat

weet iemand hoeveel de banjoo 1 van xbl gaat kosten?
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 16 Jul 2008 16:09    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Master Bates schreef:
weet iemand hoeveel de banjoo 1 van xbl gaat kosten?

Is nog niets over bekend.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
pizzarulez BerichtGeplaatst: 16 Jul 2008 20:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Balen dat ie niet op wii winkel kanaal komt =] dan heeft de wii tenminste nog een goede game erbij... waarvan de grapgics gelijk (of nog beter) zijn dan een 3d party game ^^

[= geen fanboyism, ben zelf ninty fan =]

Maar OT:

Nuts and bolts lijkt me een waardige game, ik had liever een full platform net als de vorige delen gezien, maar met de muziek zit et wel goed =]
Terug naar boven
Master Bates BerichtGeplaatst: 16 Jul 2008 20:51    Onderwerp: Reageren met citaat

wat bedoel je met full platfrom? met skills en zo? dat is toch goed uitgelegt dat die autos veel meer kunnen dan die skills. je kunt dingen op meerdere manieren aan paken in plaats van dat je altijd juist die ene skill gebruitk om dat voor elkaar te krijgen. en daardoor kunnen er ook betere puzzels gemaakt worden. dus betere uitdagingen
Terug naar boven
pizzarulez BerichtGeplaatst: 16 Jul 2008 21:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Master Bates schreef:
wat bedoel je met full platfrom? met skills en zo? dat is toch goed uitgelegt dat die autos veel meer kunnen dan die skills. je kunt dingen op meerdere manieren aan paken in plaats van dat je altijd juist die ene skill gebruitk om dat voor elkaar te krijgen. en daardoor kunnen er ook betere puzzels gemaakt worden. dus betere uitdagingen

Dat wel, maar ik vond et leuker om al die landschappen zelf te ontdekken met banjo en kazooie en niet door met een vlieg/auto/boot tuig.. erheen te vliegen... maar ja de landschappen worden groter ^^ ik w8 af.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: