Auteur |
Bericht |
|
Master Bates |
Geplaatst: 16 Jul 2008 02:28 Onderwerp: banjo kazooie nuts and bolts
| |

|
ik kan niet wachte.. ik kan et gewoon niet.. daarom maak ik ook deze topic en hoop ik mensen te vinden die er net zo over voelen als ik. dit wordt de beste game van 2008 !!! kom op.. je weet dat et zo is  |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 16 Jul 2008 02:43 Onderwerp:
| |

|
Ik kan dat ook niet.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Dnarbeis |
Geplaatst: 16 Jul 2008 02:50 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Master Bates |
Geplaatst: 16 Jul 2008 15:43 Onderwerp:
| |

|
weet iemand hoeveel de banjoo 1 van xbl gaat kosten? |
|
Terug naar boven |
|
|
Rene Groen |
Geplaatst: 16 Jul 2008 16:09 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Master Bates schreef: | weet iemand hoeveel de banjoo 1 van xbl gaat kosten? |
Is nog niets over bekend. |
|
Terug naar boven |
|
|
pizzarulez |
Geplaatst: 16 Jul 2008 20:10 Onderwerp:
| |

|
Balen dat ie niet op wii winkel kanaal komt =] dan heeft de wii tenminste nog een goede game erbij... waarvan de grapgics gelijk (of nog beter) zijn dan een 3d party game ^^
[= geen fanboyism, ben zelf ninty fan =]
Maar OT:
Nuts and bolts lijkt me een waardige game, ik had liever een full platform net als de vorige delen gezien, maar met de muziek zit et wel goed =] |
|
Terug naar boven |
|
|
Master Bates |
Geplaatst: 16 Jul 2008 20:51 Onderwerp:
| |

|
wat bedoel je met full platfrom? met skills en zo? dat is toch goed uitgelegt dat die autos veel meer kunnen dan die skills. je kunt dingen op meerdere manieren aan paken in plaats van dat je altijd juist die ene skill gebruitk om dat voor elkaar te krijgen. en daardoor kunnen er ook betere puzzels gemaakt worden. dus betere uitdagingen  |
|
Terug naar boven |
|
|
pizzarulez |
Geplaatst: 16 Jul 2008 21:00 Onderwerp:
| |

|
Master Bates schreef: | wat bedoel je met full platfrom? met skills en zo? dat is toch goed uitgelegt dat die autos veel meer kunnen dan die skills. je kunt dingen op meerdere manieren aan paken in plaats van dat je altijd juist die ene skill gebruitk om dat voor elkaar te krijgen. en daardoor kunnen er ook betere puzzels gemaakt worden. dus betere uitdagingen  |
Dat wel, maar ik vond et leuker om al die landschappen zelf te ontdekken met banjo en kazooie en niet door met een vlieg/auto/boot tuig.. erheen te vliegen... maar ja de landschappen worden groter ^^ ik w8 af. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|