Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 Volgende
|
Dnarbeis |
Geplaatst: 14 Jul 2008 02:04 Onderwerp:
| |

|
Sony heeft meestal de meest indrukwekkende conforentie's.
Het nadeel is dat ze heel veel tijd nodig hebben, het soms niet naar Europa komt en dat er niks meer over gehoord word. |
|
Terug naar boven |
|
|
Zokun90 |
Geplaatst: 14 Jul 2008 04:58 Onderwerp:
| |

|
Als er veel van KZ2 word getoond, is het duidelijk Sony voor mij. Na die laatste videos heeft GG me echt overtuigd. Gelijk naar #1 in mijn most wanted lijstje. Plus, ik kan echt niet wachten op een paar gameplay videos van InFamous. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 14 Jul 2008 07:32 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Na Nintendo en Sony is het nu de beurt aan Microosft, maar met de geruchten dat Sony Shadow of the Colossus 2 en God of War III toont, zullen ze stevig uit de hoek mogen komen. Lips en co. zijn dan niet genoeg. Halo X aan de andere kant. Nintendo wordt het niet, Animal Crossing, Kid Icarus, Captain Rainbow zijn niet goed genoeg om op te boksen tegen God of War en Halo. Misschien kunnen zij wel verrassen, maar vorig jaar zagen we niets nieuw op hun persconferentie. |
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 14 Jul 2008 08:40 Onderwerp:
| |

|
Ik heb dat altijd iets persoonlijks gevonden. Wie dat wint voor een persoon hangt toch af van zijn game voorkeuren?
Moest Sony nu een trailer tonen van KH3 en vermelden dat het exclusief is voor de PS3 dan zul je tientallen threads vinden van mensen. Sony heeft KH 3. Sony heeft gewonnen....Terwijl die game me echt niet veel kan schelen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 14 Jul 2008 10:44 Onderwerp:
| |

|
Microsoft heeft in 2006 al "gewonnen". Vorig jaar was er geen winnaar, dat was gewoon boring voor zowel Sony, MS als Nintendo. Dit jaar voorspel ik dat Sony het doet. |
|
Terug naar boven |
|
|
Rene Groen |
Geplaatst: 14 Jul 2008 11:12 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Ik ga voor Microsoft. De reden hiervoor is dat Sony weliswaar met de vetste games zal gaan komen, maar dat Microsoft vooral games heeft die nog dit jaar zal verschijnen. Hoe vet ik een eventuele God of War III en Shadow of the Colossus II ook zal vinden, het zijn geen games die nog dit jaar verschijnen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Magnum Delta |
Geplaatst: 14 Jul 2008 23:08 Onderwerp:
| |

|
We gaan morgen zien wat Sony brengt, ze hebben veel goed te maken tegenover hun fans. |
|
Terug naar boven |
|
|
Zokun90 |
Geplaatst: 14 Jul 2008 23:11 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
banned_glenn |
Geplaatst: 14 Jul 2008 23:12 Onderwerp:
| |

|
ik snap dat overdrijf gedoe hier niet ....
heeft microsoft een nieuwe game laten zien waar ik jaloers op ben? NEE
integendeel, alle games waren bekend, en de onaangekondigde waren allemaal goedkope baggergames.
microsoft winnaar door FF XIII? nee want die komt nog steeds op de ps3 en ik mis dus nx =)
Gears 2 speel ik wel half jaartje na de 360 release op de pc.... |
|
Terug naar boven |
|
|
MarcianoNL |
Geplaatst: 14 Jul 2008 23:16 Onderwerp:
| |

|
Het is nog efe wachten op Nintendo en Sony maar als ik moet gokken dan gaat Microsoft zeker winnen |
|
Terug naar boven |
|
|
Nash |
Geplaatst: 14 Jul 2008 23:20 Onderwerp:
| |

|
Het gaat om de schok die een aankondiging teweeg brengt. In dit geval is het er een die niet snel vergeten kan worden of er moet morgen iets zodanigs gepresenteerd worden dat iedereen dit in 1 klap vergeet (FFVII remake, KH3 oid) |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 14 Jul 2008 23:21 Onderwerp:
| |

|
ik denk sony, want ms had weinig indrukwekkends en nintendo verwacht ik zowiezo niks van, sony heeft een heleboel daarintegen... |
|
Terug naar boven |
|
|
banned_glenn |
Geplaatst: 14 Jul 2008 23:45 Onderwerp:
| |

|
ik hoop dat we morgen iets te horen krijgen over dat geheime ps3 project  |
|
Terug naar boven |
|
|
marino |
Geplaatst: 15 Jul 2008 00:11 Onderwerp:
| |

|
wie het laatst lacht, lacht het best  |
|
Terug naar boven |
|
|
Urkie |
Geplaatst: 15 Jul 2008 12:21 Onderwerp:
| |

|
Alleen door LittleBigPlanet wint sony imo al  |
|
Terug naar boven |
|
|
Primitive |
Geplaatst: 15 Jul 2008 12:56 Onderwerp:
| |

|
konnichiwa schreef: | Ik heb dat altijd iets persoonlijks gevonden. Wie dat wint voor een persoon hangt toch af van zijn game voorkeuren?
Moest Sony nu een trailer tonen van KH3 en vermelden dat het exclusief is voor de PS3 dan zul je tientallen threads vinden van mensen. Sony heeft KH 3. Sony heeft gewonnen....Terwijl die game me echt niet veel kan schelen. |
/agree
Mickeysoft heeft de spits al goed afgebeten + er is nog altijd mystery Bungie
Sony zal wel iets achter de hand hebben in de vorm van God of War 3 en nieuwe team Ico project (allee dat verwacht ik toch)
Nintendo gaat deze avond gewoon Reggie, Iwata en Miyamoto zijn die om de beurt on stage komen om biljetten van 100 dollar op te branden. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 15 Jul 2008 14:45 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Primitive schreef: | Nintendo gaat deze avond gewoon Reggie, Iwata en Miyamoto zijn die om de beurt on stage komen om biljetten van 100 dollar op te branden. | Idd, en ze worden gemakkelijk de overwinnaar terwijl de twee anderen rustig verliezen. |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 15 Jul 2008 15:52 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Als er één ding is wat ik zeker weet, is dat het spant tussen M$ en Sony, want Ninty gaat toch niets verassends brengen.
Ik hoop dat Sony maar met mooie dingen komt, want anders weet ik het antwoord al ...  |
|
Terug naar boven |
|
|
Nash |
Geplaatst: 15 Jul 2008 19:11 Onderwerp:
| |

|
Njah, tot nu toe niks gezien wat ik de moeite waard vond. Zowel niet van Ms als van Nintendo. Hopen dat Sony niet is vergeten hoe nieuwe games aangekondigd moeten worden want anders was deze E3 echt een waste of time imho. |
|
Terug naar boven |
|
|
MarcianoNL |
Geplaatst: 15 Jul 2008 19:30 Onderwerp:
| |

|
Ik vond het nieuws van Microsoft best intersant. Nintendo bood daarin tegen amper iets intersants aan. Nu is het efe wachten op Sony, ik hoop op wat nieuwe titels  |
|
Terug naar boven |
|
|
CengizMan |
Geplaatst: 15 Jul 2008 20:01 Onderwerp:
| |

|
Of Sony wint deze E3 of het is de meest crappy E3 ooit... |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 15 Jul 2008 20:04 Onderwerp:
| |

|
Animal Crossing City Folks en Wii Sports: Resort met de uitbreiding voor de WiiMote heeft Nintendo mij weer blij gemaakt Trouwens we hebben nog 2 dagen E3 te gaan dus wie weet komt er nog een New Super Mario Bros 2 uit Safe the best for last? |
|
Terug naar boven |
|
|
MarcianoNL |
Geplaatst: 15 Jul 2008 21:59 Onderwerp:
| |

|
Van de grote 3 vind ik zeker weten Microsoft nog de beste. Sony heeft erg weinig Games laten zien en meer Hardware en ja wat valt er nou te zeggen over Nintendo dat was nog wel de meeste crap. Hopelijk komen in de volgende 2 dagen nog wat nieuws over games want alle 3 waren best teleurstellend |
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 15 Jul 2008 23:55 Onderwerp:
| |

|
Mijn opinie (sorry dat het in Engels is en let niet op mijn fouten XD) maar was dus door mij gepost op een Engelse forum:
Opinion of a multiplatformgamer:
Nintendo 2/10
-We got an AWFULL woman as presentator.... I really hated her....She looked like my schoolteacher (now you know why I hate my teachers !)
-Shaun White game was shown (I still think it are better graphics than N64) it looks ok, but for sure not bad....And Shaun White himself..Damned long time ago I saw a ugly dork like him, I thought it was a geek first or that woman's son.
-Then we got Reggie back HURRAY!! He started to brag about the numbers, He deserved to do it.
-Then we got Wii sports Resorts that bored me as hell and the add on for the controller was not really something to be happy about.... The only thing that was good was Reggie's joke...That's why they call me Reggienator! (That was awesome).
-Then we got Animal crossing that looked very nice in combination with Wii speak.
- Then we got some 3d party games that we already have seen before.
- GTA on DS....I didnt bought the version on PS3/360 why do I want this one? And I am suspecting it will be like the GBA version...Ultimate Garbage!
- And then OMG we got Wii music......Did ya saw Miyamoto's face??? Omg I felt so sad for him....He was humilating himself...oh boy I want happy Miyamoto back (E3 04 as example).
- And then we also got a promise that they will not abondon the core gamers...Then why didn't you show something or announced something Nintendo???
The market looks like this now:
X360 fans: We are playing for Great games!!
PS3 fans: We are waiting for Great games!!
Wii fans: We are hoping for Great games!!.
MS 8/10
- They showed us four games at the beginning:
RE5: looked awesome, the co-op mode was something I didn't know yet and I will get it, I only don't know on witch system..
GEOW 2: Beautifull, Beautifulll...BEAUTIFULLL.....OMG BEAUTIFULL!!!! That is it;..
Fallout 3: Looked great and me as Oblivion fan will just get it because it is from Bethesda <3. I will get it for X360 btw because of it is exclusive content.
Fable 2: Looked great, I am not really pumped for this game but so far it looks like I will buy it for sure (and that orb system was something great).
- Then some numbers....They showed only NPD....Yeah d'uh...Boring....And then that guy said something brave....X360 WILL SELL MORE THAN PS3... I have to say was the most interesting of whole his speech.
Then we got the new interface...I have to say it ...FINALLY!! The dashboard right now is really not something that i can be happy about ( I bought a Oblivion theme and I almost don't notice it X_X). The avatars are ok...Don't need it but oh well it is ok, those 1vs 100 games don't look like something I will do often..
- Portal will get exclusive levels on X360... When I heard that I was like.....OMG OMG OMG!!! Five minutes later I read Benkenobbi's comment 'Ha on pc you can make so many as you want' and I was like.... ...... ...... ...... .. Yeah very quiet...I just will get later the PC version I guess..
-South park Xbox live game....I love South Park....Do I ever loved a South Park game??? I never did but maybe this one will be good;
- Viva Pinata trailer was shown and I was like......;zzzzzzzzz....
-Banjo pumped me up because the game looks to have a lot of humour (I like that).
- Scene it and Singstar...Scrap that;...Lips were ...Meh...
- Then we got a lot of Rockband shit that didn't interested me..
- Se was there....They didn't pumped me..
-SE returns.....And then I saw FFXIII....Bro....BELGIUM WAS SHAKING AT THAT MOMENT WHEN THEY SHOW IT;... Belgium really did there was a Earthquake.
Proof: http://www.pzc.nl/algemeen/buitenland/3418271/Weer-beving-in-Belgie.ece
Then someone sended me at Xbox live. 'FFXIII is also on X360' (I think it was Rocketman1991. For Sony it must be a schock...For me? It did nothing....I mean now I can buy it on 2 consoles Hurray! I prefered MS made a new game with that money and not just buy someone else exclusives.
Sony 8.5/10
- It started with a lot of trailers of games that we saw already....
-Then a history of PS, would be interesting if I didn't read it 100 of times before..
- Then something about Blu Ray...Boring;...
- Then time to show Resistance 2, beautifull, BEAUTIFULL....OMG BEAUTIFULLL (yeah like Gears only the boss of RES2 was really a colusus those ones in Gears looks like Dwarfs now).
- Then we got the numbers...I was like.. oh boring again....wait...WHAT.....OMG THAT IS CUTE....Using LBP for talking about numbers;... Come on you must be a big fanboy if you don't think that was the most awesome thing in history of E3. The first time that talking about numbers was interesting for me;..
- Then something about Greatest hits...Didn't interested me..
- PS2 trailers of his line up;....Looked ok but not interesting...The bundle Lego Batman + a movie is a must buy if you don't own a PS2.
- Then they shown R&C booty for PSN....Man that was awesome!! AND ONLY FOR 14.99$... A game that looks like this gen for only 14.99.... Bro if you still don't understand that I think Megaman Nes graphics on Wii for 10 $ is overpriced you need a brain check up.
- Then a PSN line up was shown: Crash Commando, Fat Princess, Pixel Junk Eden, Pain: Amusement Park, Flower, Siren: Blood Curse, Ragdoll Kungfu: Fists of Plastic..... And really some of those games looked awesome and really interest me...Serious Xbox live and Wiiware look weak compared to that.
-Then some video store talk that made me sleepy again.
- Then some new exclusive was announced...Resistance Retribution...AWESOME! I am only wondering how it will play..
- Then again a video line up but this time from PSP games...Valkyria on PSP...AWESOME!!!!
- DC and Agency then got shown...Both look interesting but not that special. I will keep an eye for them out though.
- Then they showed us an Japanese American! Woohoo!! (Don't ya see that often).
- Then again a line up video..But this time for PS3. It showed me that I will not be bored the next months with my PS3.
- GOW III TEASER.....I CRIED!! Awesome..
- Infamous was shown...Reminded me of Crackdown, and I like Crackdown...Great game.
- Again a new game get announced....MAG!! Looks very promising...Keep an eye out of that... |
|
Terug naar boven |
|
|
Master Bates |
Geplaatst: 16 Jul 2008 00:13 Onderwerp:
| |

|
ik haat die nieuwe interface, ik haat die miis. voor de rest is microsoft top .. gewoon kwa games en online .. maar ja ik snap et wel ze moeten appealing zijn voor die casual whores
nu is et 75% hardcore 25% casual maar als dat 50/50 wordt.. hop ik op de ps3 train denk ik.. tenzei die ook helemal casual gaan.. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 Volgende |