Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Mrakz0r BerichtGeplaatst: 24 Okt 2008 10:03    Onderwerp: [PS1] Castlevania: Symphony of the Night Reageren met citaat

Weet iemand of deze game nog naar de Europese store komt? Weet iemand trouwens de reden waarom men de stores (Jap, US, Eur) niet gelijk trekt? Ik dacht een tijdje geleden zoiets te hebben gelezen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 24 Okt 2008 10:05    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Geen idee of de game komt, niemand weet dat tot de game verschijnt. En de Stores verschillen omwille van regioverschillen qua licenties en PAL/NTSC, en omdat SCEE/SCEA/SCEJ dit apart regelen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 24 Okt 2008 12:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik wil graag "Symphony of the Night" nog een keer origineel zien te vinden
Terug naar boven
Boogieboyz BerichtGeplaatst: 30 Okt 2008 01:59    Onderwerp: Hoi Reageren met citaat

Ik weet niet of dit helpt maar je kan Sotn gwoon op XboxLive downloaden, en voor de PSP is er Castlevania - The Dracula X Chronicles, daar staat Sotn ook bij op. Maar dan moet je eerst Dracula X uitspelen heb ik horen zeggen, dat is wss omdat die qua verhaal voor Sotn afspeelt. De Ps1 versie is makkelijk te vinden op Ebay, maar dan moet je rekening houden dat het een dure grap kan worden. Met andere woorden de eerste 2 keuzes zijn het best.
Terug naar boven
Mrakz0r BerichtGeplaatst: 30 Okt 2008 10:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb wel een iso op me pc staan met een goed werkende emulator. Maar het gaat me er juist om dat ik 'm op mijn PS3 kan spelen

iig bedankt!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
MaartenL BerichtGeplaatst: 30 Okt 2008 10:58    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Voorlopig kan je hem nog niet via het PSN verkrijgen. Of dat nog zal gebeuren is ook niet duidelijk.

Super game in ieder geval, heb em gelukkig al op Xbox Arcade.

Heb ook de game op disc maar meer nut als bierviltje kan die niet meer hebben. Net iets te bekrast en teveel verhuizingen meegemaakt om te werken precies...

Van al mijn PS1 games heeft er maar eentje alles overleefd tot op heden: Spider-Man, net de enige game die ik niet hoefde te behouden lol...
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: