Auteur |
Bericht |
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 29 Jun 2008 15:42 Onderwerp:
| |

|
De trailer was echt goed. En sowieso wordt dit een must have. Nu hopen dat me PC het gaat redden. Denk van wel. |
|
Terug naar boven |
|
|
Devilly |
Geplaatst: 29 Jun 2008 15:48 Onderwerp:
| |
![]()
|
De gameplayvideo's zijn geweldig. De graphics zijn, naar mijn mening, geweldig en het feit dat ze het camerastandpunt hebben gelaten zoals het was, laat mij zien dat Blizzard een geweldige ontwikkelaar is die het lef heeft om dingen te laten zoals ze zijn. Ze voelen zich niet gedwongen om 'met de tijd mee te gaan', zoals sommige ontwikkelaars het noemen. Daarbij hadden ze maar even op internet hoeven zoeken om te ontdekken dat heel veel fans geen ander camerastandpunt wilden, dus misschien heeft dat ook geholpen.
Dat de game (vooral) rond de coöp draait, zoals ik op gamed heb gelezen, is ook wel een gigantisch pluspunt. Ik ken denk ik nog wel iemand die het spel met mij zou willen doorlopen, dus dat zou een reden kunnen zijn om het spel te halen. De kans dat ik het spel echter haal, is wel heel klein. Ik heb al heel lang geen spel meer gekocht en ik geloof ook niet dat ik in de komende tijd nog een spel ga halen. Mijn gaming-enthousiasme is een beetje aan het staken.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Devilly |
Geplaatst: 29 Jun 2008 17:29 Onderwerp:
| |
![]()
|
jedi_christian schreef: | Deze game is wss PC exclusive?Het spel zou er ook mooi uitzien op de PSP |
De game is alleen voor de PC aangekondigd, inderdaad. Of hij ook echt exclusief is aangekondigd weet ik niet, maar je kunt er vanuit gaan dat het spel niet naar een andere platform zal komen. Dit gezien de geschiedenis van Blizzard en de opzet van de game (als het gaat om de besturing).
Op de PSP zou de besturing ook een probleem worden; ik zou het spel er dan ook niet voor kopen of ze zouden met een geweldig idee voor een andere besturing moeten komen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Devilly |
Geplaatst: 29 Jun 2008 18:09 Onderwerp:
| |
![]()
|
Ik heb geen idee hoe Dark Alliance speelt, maar het lijkt me toch moeilijk om Diablo zonder muis net zo simpel/vloeiend te besturen te houden.
Daarbij vind ik het prachtig dat er nog games bestaan die zo'n oud spelmechaniek nog gebruiken, dus van mij mogen ze dat erin houden.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Master Bates |
Geplaatst: 05 Jul 2008 14:47 Onderwerp:
| |

|
me avatar veraad al dat ik groots diablo fan ben
maar ik moet toch wel eerlijk zijn en toegeven dat die thema en stijltje van diablo 3 niet echt vind passen. ik had et veel liever gezien zo als diablo 2 en 1 maar daardoor veranderde de game niet zo heel erg en mischien vind ik et later wel wat  |
|
Terug naar boven |
|
|
dek |
Geplaatst: 05 Jul 2008 16:02 Onderwerp:
| |
![]()
|
Er is veel gezeur om de art-style. Ik vraag me af of een heel donkere stijl door de hele game goed is. Ik hoop dat er zowel 'kleurrijke' als duistere levels zijn. Met name nu het focus punt op light en dark ligt. Het continue zwart maakt een game monotoon. En dat de game een warcraft sfeer uitstraalt in die groene levels,'logisch': het is blizzard. Hoewel de witchhunter ofzo me wel er doet denken aan de trolhero in warcraft3. Ik vind deze overlap alleen niet storend zoals sommige die-hard fans. |
|
Terug naar boven |
|
|
Ikkyu |
Geplaatst: 08 Jul 2008 23:01 Onderwerp:
| |

|
Ik vind het ronduit prachtig dat Diablo III officieel in de maak is !! Ik was bang dat het camerasysteem totaal anders (en daardoor zowiezo slechter) ging zijn ... Was ik eventjes opgelucht toen ik zag dat ze alle goede dingen uit Diablo II rechtstreeks hadden overgenomen !!
Grafisch ziet het er super uit, (en niet meer out-dated zoals toen diablo II uitgebracht werd) . De gameplay oogt even briljant, het geluid is subliem en de speelbaarheid uitgedrukt in maanden is zogoed als oneindig ...
ik ben nu al 'n tijdje geen fervente PC-gamer meer, maar Diablo III zal me weer helemaal verslaafd maken ...
eindconclusie : alles krijgt van mij voorlopig een dikke 10/10 .
En Master Bates : dat is een heel coole avatar. |
|
Terug naar boven |
|
|
Exodore |
Geplaatst: 22 Jul 2008 00:27 Onderwerp:
| |

|
Ik ben weer in een euforische gamebui!
Trailers zijn zoals verwacht machtig,
en ben Diablo II opnieuw begonnen om alvast op te warmen
Blizzard gaat NOG harder scoren dit jaar.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Exodore |
Geplaatst: 22 Jul 2008 11:45 Onderwerp:
| |

|
Sorry onnauwkeurigheid van mij
Ik zie Diablo inderdaad ook niet verschijnen voor maart 2008,
hoewel de ingame clips wel toonden dat Blizzard er al een tijdje aan gesleuteld heeft. |
|
Terug naar boven |
|
|
Dnarbeis |
Geplaatst: 22 Jul 2008 11:47 Onderwerp:
| |

|
Exodore schreef: | Sorry onnauwkeurigheid van mij
Ik zie Diablo inderdaad ook niet verschijnen voor maart 2008,
hoewel de ingame clips wel toonden dat Blizzard er al een tijdje aan gesleuteld heeft. |
2009 |
|
Terug naar boven |
|
|
Exodore |
Geplaatst: 22 Jul 2008 12:06 Onderwerp:
| |

|
wtf nu doe ik het weer
Lobotomie doet wat bij een mens hé |
|