Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina 1, 2 Volgende
|
Devilly |
Geplaatst: 24 Feb 2008 22:38 Onderwerp: The best way to hurt...or even kill your enemy?
| |
![]()
|
Zoals je misschien kunt afleiden uit de titel ben ik wel eens benieuwd op welke manier jullie het liefst je tegenstanders in games afmaken. Dit gebeurt altijd met een aanval die voortkomt uit de eigen kracht of een bepaald wapen dat wordt gebruikt. Zit jij het liefst ergens in een hoekje met een sniper in je handen headshots te maken of ga jij juist voor de directe aanval en steek je je tegenstander kapot met je Blades of Chaos. Of gebruik je misschien het liefste de Hyper Beam (uit Pokémon) om al die zwakkelingen in één keer uit te schakelen?
Vertel mij wat jij de leukste manier vindt om je tegenstander van kant te maken!
---------------------
Ik zal meteen zelf beginnen: de Blades of Chaos zijn mijn absolute favorieten. Je tegenstanders op een kleine afstand aanvallen, ze vastpakken en helemaal leksteken of in een één-op-één gevecht met een minotaur recht door z'n harses steken. Allemaal erg leuke dingen waar ik me erg lang mee kan vermaken. Daarbij is het maken van combo's leuk en kan het ook zeker uitdagend zijn. |
|
Terug naar boven |
|
|
Kingsora |
Geplaatst: 24 Feb 2008 22:58 Onderwerp:
| |

|
Devilly, sadist......
:P Ik zal morgen wel is in geuren en kleuren vertellen hoe ik het liefste doe  |
|
Terug naar boven |
|
|
im2 |
Geplaatst: 25 Feb 2008 07:42 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 25 Feb 2008 08:45 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
|
Terug naar boven |
|
|
Devilly |
Geplaatst: 25 Feb 2008 09:16 Onderwerp:
| |
![]()
|
Joni Philips schreef: | http://n4g.com/gaming/News-115142.aspx |
Die is zo geniaal! ^^ ...maar ik moet eerlijk bekennen dat ik het best een grappig liedje vind. |
|
Terug naar boven |
|
|
ThE_OwNER |
Geplaatst: 25 Feb 2008 12:28 Onderwerp:
| |

|
Het liefste doe ik gewoon saai een dikke headshot geven, bij COD4 dan. Mesje is ook wel leuk
Bij UT2004 jaag ik op ze met men rocket launcher  |
|
Terug naar boven |
|
|
Cor |
Geplaatst: 25 Feb 2008 14:19 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Ah, leuk, een onderzoek naar de innerlijke sadist.
Het ligt uiteraard aan de game. Bij shooters hou ik van simpel: de feilloze headshot met pistool. Of het nou Max Payne, Stranglehold of Vegas is, ik heb de neiging mezelf te handicappen door met een pistool te lopen in plaats van met een volledig automatisch wapen. 't Is een erg leuke sport om tijdens één duik te proberen zoveel mogelijk vijanden neer te halen. Zelfs bij Gears gebruik ik hem graag, hoewel headshotten daar wat meer kogels kost.
In de games die een wat minder moderne setting hebben neem ik deze tactiek graag over, dan wordt pijl en boog mijn favoriet. Neverwinter Nights, Oblivion, DMoM&M, Fable, ik mag graag rondlopen met een pijl in de aanslag en een aangespannen pees. Bij Oblivion levert het leuke resultaten op als je een skeletje weet te betrappen. Pijl er doorheen, en de botten zakken in elkaar.
Uitzondering op deze regel was LOTRO, waar zoveel elf boogschieters rondliepen dat ik maar ging voor de Loremaster. Logales, legolas33, legoles etc. Originaliteit was ver te zoeken. |
|
Terug naar boven |
|
|
onno |
Geplaatst: 25 Feb 2008 16:01 Onderwerp:
| |

|
dire knife kills achter elkaar met cod4 is wel heel Bruut
of een granaat naar iemand gooien en dan helemaal verrot knallen |
|
Terug naar boven |
|
|
Fiercy Dragon |
Geplaatst: 25 Feb 2008 19:17 Onderwerp:
| |

|
de bruutste kills zijn de kills waarbij je een sniper rifle als shotgun gebruikt:
dus gewoon zonder te zoomen een hoekje om lopen met de sniper (verrast worden al dan niet door een tegenstander), en hem dan gewoon vol door zn kop knallen  |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 07 Mrt 2008 20:30 Onderwerp:
| |

|
De beste manier is natuurlijk op iemands hoofd te springen
Meh, geintje
Die Final Smash aanvallen zijn kei gaaf in brawl maar in melee gebruik ik meestel een aanval meteor smash. Die slaat je tegenstander keihard de grond in
In FPS games sluip ik het liefst achter iemand en dan geef een dikke head shot met mijn shot gun  |
|
Terug naar boven |
|
|
Magnum Delta |
Geplaatst: 22 Mrt 2008 23:39 Onderwerp:
| |

|
1 Gears Lancer Chainsaw Bayonet
2 Gears Point Blank Shotgun
3 Halo 3 Needler (Pink Mist Explosion)
Ooooh yeah  |
|
Terug naar boven |
|
|
FreeMad |
Geplaatst: 21 Mei 2008 20:57 Onderwerp:
| |

|
deze kills zijn ook mijn favoriten manierer om van wat "lastige" ventjes af te komen |
|
Terug naar boven |
|
|
CengizMan |
Geplaatst: 21 Mei 2008 21:30 Onderwerp:
| |

|
Geef me een paar dagen en dan bedenk ik mijn favo kill. |
|
Terug naar boven |
|
|
Devilly |
Geplaatst: 21 Mei 2008 22:17 Onderwerp:
| |
![]()
|
CengizMan schreef: | Geef me een paar dagen en dan bedenk ik mijn favo kill. |
Ik heb geduld. Ik wacht wel.
Michaël_ schreef: | Ik zal morgen wel is in geuren en kleuren vertellen hoe ik het liefste doe |
Die ene dag duurt bij hem wel erg lang.  |
|
Terug naar boven |
|
|
MarcianoNL |
Geplaatst: 22 Mei 2008 13:54 Onderwerp:
| |

|
bij postal 2 iemand in de fik zetten met bezine daarna de kop eraf slaan met een schep daarna het vuur uitpissen en daarna nog het lichaam in stukjes slaan met een katana(aleen te krijgen in de AWP7 mod)  |
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 22 Mei 2008 16:55 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | http://n4g.com/gaming/News-115142.aspx |
Ik heb me altijd afgevraagd wat er zo mis is met die song;..ok ok ben er geen fan van maar er zijn toch veel ergere songs;.
@Devilly: Michaël is wrs aan het oefenen =p. |
|
Terug naar boven |
|
|
Divine Rage |
Geplaatst: 22 Mei 2008 17:04 Onderwerp:
| |

|
Iemand Point Blank een headshot geven met een sniper rifle. Blijft mooi.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Stefan Vogels |
Geplaatst: 22 Mei 2008 17:08 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Ik blijf altijd fan van de kettingzaag á la Scarface: TWIY, GTA VC, GTA SA en Gears.
Jammer dat deze geweldige machine niet in GTA IV zit  |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 22 Mei 2008 17:22 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
konnichiwa schreef: | Ik heb me altijd afgevraagd wat er zo mis is met die song;..ok ok ben er geen fan van maar er zijn toch veel ergere songs. | Dat is inderdaad waar, maar het is zo'n echte bekende foute song die op dat moment populair was. Dat is waarschijnlijk de enige reden. |
|
Terug naar boven |
|
|
Djierod |
Geplaatst: 22 Mei 2008 17:26 Onderwerp:
| |

|
Bij cod4 ben ik toch echt vaak een sniper, houd er gewoon echt van om mensen van groote afstand en vaak ook bewegend door het gezicht te knallen. Ik voel me dan echt een soldaat uit het leger.
Ja ik houd van snipen, dat is altijd al geweest en blijft voorlopig ook. Als het moet gebruik ik granaten, maar ik vind ze zelf zwaar irritant. En een mesje is ook soms wel eens leuk.
Ps. nog 75 headshots en we zijn goud met cod4  |
|
Terug naar boven |
|
|
Niels |
Geplaatst: 24 Mei 2008 17:00 Onderwerp:
| |

|
Persoonlijk hou ik van magie en boogschieten in videogames, gewoon omdat het niet zo alledaags is als met een zwaard vechten.
Mijn favoriete manier is trouwens stealth. Onzichtbaar in een hoekje zitten en dan een mes/pijl in iemands rug steken!! De meeste games geven me er trouwens nog bonusschade voor ook, dus kan ik sterkere tegenstanders vaak in een schot uitschakelen. geweldig!
Alhoewel soms heb ik ook eens behoefte aan gewoon met een zwaard rondlopen en alles wat beweegt niet meer te laten bewegen. (mooie stijlfiguur trouwens ) |
|
Terug naar boven |
|
|
Methadon |
Geplaatst: 25 Mei 2008 20:02 Onderwerp:
| |

|
Dat is in Bioshock met je telekinesis een lijk laten vliegen om die vervolgens tegen je tegenstander te gooien.
Of bevriezen en slaan met je wrench, altijd leuk . |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 25 Mei 2008 21:11 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
ah, ik heb heel veel verschillende manieren om heerlijk iemand om te leggen, bij de scene in HM Blood Money in Vegas dat je de Duitser op het balkon neerschiet met je uber sniper rifle is geweldig (net als de Hitman wire en syringe kills ) ... maar een brute kill in GoW is ook bruut natuurlijk
ja ik vind alles geweldig, noem het maar op  |
|
Terug naar boven |
|
|
dropop |
Geplaatst: 27 Mei 2008 23:25 Onderwerp:
| |

|
Mijn favo is iemand heel droog doodslaan.  |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 28 Mei 2008 11:34 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Net zoals gekooktei haal ik de meeste voldoening in een perfect geplande en uitgevoerde moord zoals in Hitman BM
In shooters is je keuze meestal beperkt maar ik verkies Handguns over automatics in ieder geval (tenzij de handgun in de game gewoon te zwak voor woorden is).
The Darkness heeft me mijn sadistische verlangens in ieder geval toch ook laten uitkomen, lekker gruw iemand spiken op de demon arm en er vervolgens nog een schot in knallen voordat je lijk richting vijand nummer 2 gooit
Onnodig te zeggen dat ik mezelf met Second Sight (waar je psychische krachten hebt) enorm heb vermaakt  |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina 1, 2 Volgende |