Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
FloriX BerichtGeplaatst: 07 Jun 2008 23:17    Onderwerp: Spoilers!! Wat vinden jullie er van dat... Reageren met citaat

SPOILER Snake op het einde zelfmoord pleegt? SPOILER
Ik vindt het persoonlijk wel een toepasselijk einde, zijn laatste missie.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
marino BerichtGeplaatst: 07 Jun 2008 23:25    Onderwerp: Reageren met citaat

oh dit is wel een heel erge spoiler k was zo nieuwsgierig dat ik er toch naar keek boeiend ik ga hem toch niet kopen
Terug naar boven
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 08 Jun 2008 21:41    Onderwerp: Reageren met citaat

het was anders een van de eerste filmpjes waar je dat te zien kreeg
Nu ja, niet "de daad" op zich, maar de insinuatie. Toepasselijk is een groot woord, hangt af van hoe het verhaal zich ontplooit...
Terug naar boven
Liquid_Snake BerichtGeplaatst: 09 Jun 2008 14:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Jawel..
Zonde, maar mischien krijgen we nog Mgs games waarin we in zijn jongere jaren kunnen spelen
Of de zoon van Snake
Zolang Hayter de stem maar doet
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 09 Jun 2008 16:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vind het trouwens ook niet echt een spoiler aangezien dit heel duidelijk naar voren kwam in het eerste filmpje.
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 16 Jun 2008 02:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb de game nog niet gespeeld zelf maar moest het zeker weten en keek efe op youtube en kwam daar toch andere filmpjes tegen? spoiler?:

after the credits
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 18 Jun 2008 20:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Ff heel duidelijk maken, op het einde van MGS4 **** pleegt Snake GEEN zelfmoord, we zien hem zelfs niet sterven. Ik was dus eigenlijk erg verrast toen ik de game uitspeelde omdat iedereen zei: "Snake gaat zelfmoord spelen, het is in ieder geval een dijk van een game en op het einde komen er nog heleboel wel heel erg grote verassingen ^^ ****
Terug naar boven
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 20 Jun 2008 10:58    Onderwerp: Reageren met citaat

haha daar zijn we goed id zeik genomen hé
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 21 Jun 2008 19:50    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Eerlijk gezegd, na het eerste einde had ik al verwacht dat de spoilers niet zouden uitkomen. Dat is een typische techniek in films, het einde had ik echter niet zien aankomen.
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 22 Jun 2008 23:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Het einde was inderdaad wel verassend. En als je er eigenlijk over nadenkt kan je dit einde alleen maar maken door een onmogelijke uitleg uit te vinden. Maar uiteindelijk is het Kojima & co toch weer gelukt
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: