Auteur |
Bericht |
|
commjoen2k7 |
Geplaatst: 16 Jun 2008 16:15 Onderwerp: een HDCP-monitor (AL226W) en de PS3
| |

|
Beste mensen,
ik heb bij deze een voor mij erg lastige vraag (Want ik kan hem blijkbaar niet oplossen ).
Ik heb een PS3 en een Acer AL226W (HDCP compliant).
Ik heb geprobeerd om de ps3 via hdmi aan te sluiten op het scherm haar DVI op de volgende wijzes:
- het gebruik van een single link hdmi-dvi kabel
- het gebruik van een dual link hdmi-dvi adater en een dual link dvi kabel.
In beide gevallen gebeurde het volgende:
mijn scherm verkleurt wel (alleen zwart) en krijgt bepaalde resoluties (720 p gewoon geloof ik en 576p en 480p) maar er verschijnt niets op het beeld.
Hiervoor heeft de ps3 via een hdmi aansluiting gewoon op een hdtv gezeten en in 720 p beeld gegeven. ik kan echter niet meer mij de hdtv...
kan iemand mij helpen? wat doe ik verkeerd? welke instelling gaat mij helpen? want ik lees overal dat het gewoon moet kunnen op die acer. maar mij lukt het gewoon niet...
groetjes,
commjoen2k7 |
|
Terug naar boven |
|
|
Rene Groen |
Geplaatst: 16 Jun 2008 16:27 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Het wil nog wel eens helpen om na het instellen van je resolutie even te wisselen tussen je source. Voorbeeld: schakel je PS3 in op 720p, switch snel naar een andere bron en schakel weer terug naar je PS3.
Hopelijk helpt het iets. |
|
Terug naar boven |
|
|
commjoen2k7 |
Geplaatst: 16 Jun 2008 16:32 Onderwerp:
| |

|
Rene Groen schreef: | Het wil nog wel eens helpen om na het instellen van je resolutie even te wisselen tussen je source. Voorbeeld: schakel je PS3 in op 720p, switch snel naar een andere bron en schakel weer terug naar je PS3.
Hopelijk helpt het iets. |
Hey Rene,
hartelijk dank, maar als ik switch tussen analog en digital en weer terug blijft het scherm actief/zwart: groene lampje brand, bij informatie zie ik:
720×576
H: 31KHZ, V: 50 HZ, Digital Input...
en dus geen beeld.. maar bedankt voor de tip anything that could help me is much appreciated!
groetjes,
commjoen2k7 |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|