Auteur |
Bericht |
|
Divine Rage |
Geplaatst: 11 Jun 2008 20:34 Onderwerp: [MGS4] Van de wereld?
| |

|
Ik ben gewoon even benieuwd wie er vanaf morgen (12 Juni) helemaal van de wereld zal zijn door, je raad het al, Metal Gear Solid: Guns of the Patriots...
Zelf niet, misschien dat ik het over een tijdje zal kopen ofzo, maar nu niet. Ik heb vorige delen niet gespeeld en heb dus geen idee waar het verhaal over gaat. Op de dingen die mensen mij hebben vertelt na dan...
Maargoed, even een soort van lijstje van wie er vanaf morgen dus compleet van de wereld is... Tevens dus de luitjes die we waarschijnlijk een week, waarschijnlijk meer, niet meer op gamed zullen zien. |
|
Terug naar boven |
|
|
Stefan Vogels |
Geplaatst: 11 Jun 2008 20:51 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Ik in ieder geval voorlopig niet, want volgende week beginnen voor mij examens en die mag ik niet laten verknoeien door een spel. Want op dit moment blijf ik al zitten en de examens zijn mijn laatste kans om over te gaan dit jaar
Na mijn examens waarschijnlijk. Het heeft ook niet veel prioriteit, want ik heb nog nooit een metal gear spel gespeeld  |
|
Terug naar boven |
|
|
wackyprofessor |
Geplaatst: 11 Jun 2008 22:34 Onderwerp:
| |

|
Mij mag je toevoegen op het lijstje, ben de laatste tijd al niet zo heel actief op Gamed. Komt omdat ik niet zoveel tijd heb en als ik wat tijd heb om te relaxen ik achter Ninja Gaiden 2 en Blue Dragon(nog niet uitgespeeld) ga zitten. Ga MGS4 pas ook overmorgen halen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Kingsora |
Geplaatst: 12 Jun 2008 10:54 Onderwerp:
| |

|
Ik heb hem, maar naargelang ik morgen nog examen heb, ben ik pas vrijdagavond van deze wereld  |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|