Auteur |
Bericht |
|
konnichiwa |
Geplaatst: 10 Jun 2008 02:25 Onderwerp: VOOR IEDEREEN DIE NIET WIL GESPOILED WORDEN OVER MGS4.
| |

|
Verlaat het internet nu ..
Gisteren hebben een paar van Anonymous al mailboxen van mensen op verschillende sites(Gametrailers, VGCHARTZ,Gamespot etc) vol gespamd met spoilers over MGS4........
X_____________________________________________________X |
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 10 Jun 2008 04:08 Onderwerp:
| |

|
Mjah is het geen bot?
Ik heb zo'n tiental PM's gekregen van verschillende personen (andere fora) en dat waren een voor een bots.. |
|
Terug naar boven |
|
|
Kingsora |
Geplaatst: 10 Jun 2008 11:06 Onderwerp:
| |

|
Mensen zitten zelfs op de frontpage van Gamed spoilers te vertellen, erg irritant eigenlijk. En ik kan ze ook niet verwijderen anders spoil ik de game voor mijzelf  |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 10 Jun 2008 11:16 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Michaël_ schreef: | Mensen zitten zelfs op de frontpage van Gamed spoilers te vertellen, erg irritant eigenlijk. En ik kan ze ook niet verwijderen anders spoil ik de game voor mijzelf  | Hoe weet je dan dat ze spoilers vertellen als je ze niet leest? |
|
Terug naar boven |
|
|
Cubic X |
Geplaatst: 10 Jun 2008 11:19 Onderwerp:
| |
|
Joni Philips schreef: | Michaël_ schreef: | Mensen zitten zelfs op de frontpage van Gamed spoilers te vertellen, erg irritant eigenlijk. En ik kan ze ook niet verwijderen anders spoil ik de game voor mijzelf  | Hoe weet je dan dat ze spoilers vertellen als je ze niet leest? |
haha, pwnt  |
|
Terug naar boven |
|
|
Kingsora |
Geplaatst: 10 Jun 2008 11:20 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Michaël_ schreef: | Mensen zitten zelfs op de frontpage van Gamed spoilers te vertellen, erg irritant eigenlijk. En ik kan ze ook niet verwijderen anders spoil ik de game voor mijzelf  | Hoe weet je dan dat ze spoilers vertellen als je ze niet leest? | Er stond op het einde van MGS en dan keek ik snel weg. En enkele reacties daar onder waren mensen die kerel aan het uitschelden voor te spoilen.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 10 Jun 2008 11:27 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Waar staan ze? Dan kijk ik ze. |
|
Terug naar boven |
|
|
Kingsora |
Geplaatst: 10 Jun 2008 11:31 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Waar staan ze? Dan kijk ik ze. | Waarom zou je in godsnaam de game voor je zelf willen spoilen?
Maar goed ze staat in de reactie van Jonezy onder dit nieuwsbericht http://www.gamed.nl/view/41789 |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 10 Jun 2008 11:44 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Michaël_ schreef: | Joni Philips schreef: | Waar staan ze? Dan kijk ik ze. | Waarom zou je in godsnaam de game voor je zelf willen spoilen?
Maar goed ze staat in de reactie van Jonezy onder dit nieuwsbericht http://www.gamed.nl/view/41789 | Ben je van plan Kingdom of the Crystal Skull te gaan kijken? Lees ze dan niet, maar anders zou ik niet bang zijn. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|