Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
chimnino BerichtGeplaatst: 17 Dec 2009 15:39    Onderwerp: God of War Theme voor Windows 7. Wie helpt? Reageren met citaat

Beste mensen, ik ben bezig met een God of War theme voor Windows 7. Ik ben nu eigenlijk nog op zoek naar mooie God of War icoontjes voor op de desktop en dergelijke. Ik heb zelf al zo'n 20 achtergronden op 1920x1200 (sommige 1920x1080) die leuk afwisselen. Dit is artwork wat is gebruikt voor de covers en dergelijke van de 3 huidige spellen (2x PS2 + PSP) en het komende God of War 3. Ik heb al een leuke logo-set in GoW style voor Firefox, ben nu alleen nog op zoek naar een Windows iconen set van God of War. Hoop dat iemand mij hier bij kan helpen.

Bruikbare hulp wordt uiteraard beloond met mn theme die ik zal delen met je

Heb het overigens bij Sony geplaatst, omdat ik hier waarschijnlijk het merendeel aan God of War fans zal bereiken.

Een paar voorbeeldjes (verkleind om de pagina niet volledig uit verband te trekken)

Naja, jullie snappen wel wat ik bedoel. Hi-res plaatjes, meeste zonder logo's behalve de recente GoW 3 plaatjes. Logootjes voor Firefox. Zoek enkel nog Windows icoontjes.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Aaruman BerichtGeplaatst: 17 Dec 2009 17:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Vet man, ben benieuwd hoe t word!
Terug naar boven
Saiyanblo0d BerichtGeplaatst: 17 Dec 2009 19:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Aah Vet man ! Hoe doe je dat?
enne kan je me er 1 sturen
Terug naar boven
ProGamer BerichtGeplaatst: 24 Dec 2009 22:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Kan je een link geven voor die GoW theme?
Terug naar boven
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 24 Dec 2009 23:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Ziet er best netjes uit! Zelf zal ik het alleen nooit gebruiken, vind custom OS themes altijd zo onpraktisch.

Succes ermee zou ik zeggen. Ik hoop dat je uit kan werken wat je in je hoofd hebt.
Terug naar boven
chimnino BerichtGeplaatst: 24 Dec 2009 23:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Zoals in het berichtje staat, wil m best delen, maar dan moeten er wel icoontjes gevonden worden. Is nu nogal nutteloos aangezien de wallpapers gewoon te google-en zijn
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: