Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
psp lover BerichtGeplaatst: 06 Nov 2008 11:19    Onderwerp: [PSP] Firmware update Reageren met citaat

kan iemand me aub helpe ik heb net een nieuwe psp gekocht ik wil hem update maar het lukt niet er staat je kan deze game niet starten dadada
kan iemand mij helpe alvast bedankt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 06 Nov 2008 11:23    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Volg gewoon de instructies die op je scherm verschijnen.
Terug naar boven
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 06 Nov 2008 16:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:

daa heeft die veel aan
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 06 Nov 2008 16:29    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Joni Philips schreef:
Ik denk eigenlijk dat hij ook hulp zoekt bij het downloaden van de update, en dan heb je wsl geen instructies op je scherm, meteen.

Dus:

Heb je draadloos internet?

Dan moet je op je PSP gewoon je draadloos netwerk instellen -staat in de handleiding wel hoe dat moet- en dan Netwerk-update.

Als je dat niet hebt - laat ik daar vanuit gaan aangezien het met draadloos al helemaal niet zo moeilijk is- moet je op google even naar de nieuwste update zoeken, downloaden en via een USB-kabel het bestand EBOOT dat je gedownload hebt PLUS de map waar hij in zat (niet de .zip, als het goed is zit er nog een map in, heet wsl iets van ULES20398 ofzo) naar X:\PSP\GAME\ zetten, en als die er nog niet is die map aanmaken (X vervangen door driveletter PSP dus). Dan staat er in het hoofdmenu van je PSP onder Game de update, als het goed is. Lang geleden dat ik het zo heb gedaan, hoop dat het klopt.

Succes ermee.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: