Auteur |
Bericht |
|
psp lover |
Geplaatst: 06 Nov 2008 11:19 Onderwerp: [PSP] Firmware update
| |
|
kan iemand me aub helpe ik heb net een nieuwe psp gekocht ik wil hem update maar het lukt niet er staat je kan deze game niet starten dadada
kan iemand mij helpe alvast bedankt |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 06 Nov 2008 11:23 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Volg gewoon de instructies die op je scherm verschijnen. |
|
Terug naar boven |
|
|
no-ps4-no-living |
Geplaatst: 06 Nov 2008 16:09 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Volg gewoon de instructies die op je scherm verschijnen. |
daa heeft die veel aan |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 06 Nov 2008 16:29 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Joni Philips schreef: | Volg gewoon de instructies die op je scherm verschijnen. | Ik denk eigenlijk dat hij ook hulp zoekt bij het downloaden van de update, en dan heb je wsl geen instructies op je scherm, meteen.
Dus:
Heb je draadloos internet?
Dan moet je op je PSP gewoon je draadloos netwerk instellen -staat in de handleiding wel hoe dat moet- en dan Netwerk-update.
Als je dat niet hebt - laat ik daar vanuit gaan aangezien het met draadloos al helemaal niet zo moeilijk is- moet je op google even naar de nieuwste update zoeken, downloaden en via een USB-kabel het bestand EBOOT dat je gedownload hebt PLUS de map waar hij in zat (niet de .zip, als het goed is zit er nog een map in, heet wsl iets van ULES20398 ofzo) naar X:\PSP\GAME\ zetten, en als die er nog niet is die map aanmaken (X vervangen door driveletter PSP dus). Dan staat er in het hoofdmenu van je PSP onder Game de update, als het goed is. Lang geleden dat ik het zo heb gedaan, hoop dat het klopt.
Succes ermee. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|