Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Zit jij al in een clan?
Ja
7%
 7%  [ 1 ]
Nee
85%
 85%  [ 12 ]
Geen leuke
7%
 7%  [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 14

Auteur Bericht   
JasperCLA BerichtGeplaatst: 13 Aug 2008 21:20    Onderwerp: Oprichters en members gezocht Reageren met citaat

Na 3 dagen zoeken naar een goede multigamingclan heb ik het opgegeven, er is namelijk geen enkele clan die andere games doet als CSS of battlefield e.d.
Ik heb weer grote plannen maar ik heb wel mensen nodig die interesse hebben in het clanleven en nog niet in een gezellige of geen clan zitten. Niet No-lifen, dat ben ik zeker niet van plan maar gewoon een groepje mensen die af en toe graag wat samen games spelen.
Ik hoop dat er reactie op is anders doe ik geen moeite meer voor een naam te zoeken :p

Ik zou graag een Website opstarten, clanmeetings voorbereiden als deze een succes gaat worden, verder zien we wel.

Laat iets achter als je interesse hebt of als je al een leuke clan hebt laat het me dan ook weten dan zou ik ook graag willen joinen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sjoerd van der Meer BerichtGeplaatst: 13 Aug 2008 21:27    Onderwerp: Reageren met citaat

ik doe mee, maar ik waarschuw je wel. ik heb ook al 'ns geprobeerd een clan te starten, maar dat was gefaald. aangezien het moeilijk is om members te krijgen die actief meedoen. en het vrij zwaar is om controle te houden en alles te overzien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 13 Aug 2008 21:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik doe mee, maar wil wel de baas van iedereen zijn.

*Nee, maar ik wil wel meedoen.
Terug naar boven
Neerhof BerichtGeplaatst: 13 Aug 2008 21:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Nee.
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 13 Aug 2008 21:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Sjoerd van der Meer schreef:
ik doe mee, maar ik waarschuw je wel. ik heb ook al 'ns geprobeerd een clan te starten, maar dat was gefaald. aangezien het moeilijk is om members te krijgen die actief meedoen. en het vrij zwaar is om controle te houden en alles te overzien.

Ik weet het. Ik heb al 3 pogingen gewaagd dit is mijn 4de. 1 keer op Xbox is het gelukt en we zijn toen in Saints row op een 400ste plaats in de wereldranglijst geraakt, wat opzich niet slecht was toen. Toen wou ik samensmelten met andere clan en toen ging het fout.

Ik ben ook niet van plan om clanleader te spelen ik heb nog school en vakantiewerk ook.

@ wil baas van iedereen zijn

nee:p
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 13 Aug 2008 22:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik denk ook niet dat Dnarbeis dat zou kunnen runnen
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 13 Aug 2008 23:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Op pc ja, pc only anders kan je het toch niet bij elkaar houden. Wat voor gamesspelen jullie?
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 13 Aug 2008 23:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb ook geen domein voor een site, geen servers, echt niets. Zijn er mensen met ervaring in PC clanwereldje?

Niemand?? Zal dus WEER op clanhunt moeten gaan
Battlefield 2 en CSS spreken me niet aan omdat ze te oud zijn, ik wacht op battlefield 3 op pc. Zal wel beteren als Saints Row 2 uit uit is.
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 14 Aug 2008 23:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja dit is idd hopeloos
Ik heb een clan gevonden die me aanspreekt hopelijk kan ik dan ook joinen.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: