Auteur |
Bericht |
|
Bats |
Geplaatst: 25 Dec 2008 18:05 Onderwerp: Need for Speed Undercover hidden shops???
| |
|
Ik heb op kerstavond NFS:U gekregen, en ik heb gehoord dat je body kits etc. kunt unlocken door ''hidden shops'' te vinden... nu heb ik daar een paar uur aan gespendeerd, en ik heb niets gevonden, weet iemand de locatie of iets anders over die hidden shops dat misschien van pas komt?
alvast bedankt, en voor iedereen natuurlijk nog merry Xmas  |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 26 Dec 2008 00:04 Onderwerp:
| |

|
Ik heb hem zelf maar een uurtje gespeeld, zo slecht is hij. Ik wou dt ik je kon helpen maar nfs is dood. |
|
Terug naar boven |
|
|
Divine Rage |
Geplaatst: 26 Dec 2008 10:15 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 26 Dec 2008 13:14 Onderwerp:
| |

|
JasperCLA schreef: | Ik heb hem zelf maar een uurtje gespeeld, zo slecht is hij. Ik wou dt ik je kon helpen maar nfs is dood. |
Reageer dan niet, hij vraagt om hulp niet om jou mening.
Ik denk dat je het beste kunt google`n, ik snap niet wat je bedoeld. |
|
Terug naar boven |
|
|
Nibor |
Geplaatst: 26 Dec 2008 13:53 Onderwerp:
| |
|
Ik heb de game zelf niet maar naar jou verhaal lijkt het erop dat het hetzelfde is als bij NFS Underground 2, je moet gewoon in steegjes en verlaten plekken rondneuzen. Als ze er zijn dan liggen ze daar en zo niet denk ik niet dat ze bestaan
Succes! |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 26 Dec 2008 13:56 Onderwerp:
| |

|
Ja het enige verschil is dat U2 een goede game was  |
|
Terug naar boven |
|
|
Nibor |
Geplaatst: 26 Dec 2008 13:57 Onderwerp:
| |
|
Dat is waar maar het lijkt hetzelfde principe te zijn |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 26 Dec 2008 14:00 Onderwerp:
| |

|
Sorry voor mijn reacties maar wat ze met NFS hebben gedaan
Die reeks kreeg vroeger 8'en of 9'en. Je was er ook wel enkele maanden mee zoet maar ze hebben de serie gewoon rotter gemaakt. Dan had ik liever U3,U4 of U5 gezien ipv altijd een ander concept dat meestal op niet veel trekt. Als je Undercover uit hebt, zou je in principe niet meer mogen racen want je bent een agent. Waar slaat het op?
Kunnen ze daar niet even langer denken?? |
|
Terug naar boven |
|
|
Nibor |
Geplaatst: 26 Dec 2008 14:02 Onderwerp:
| |
|
NFS heeft gewoon duidelijk wat frisse wind nodig daar want het gaat daar niet best |
|
Terug naar boven |
|
|
Bats |
Geplaatst: 28 Dec 2008 23:04 Onderwerp:
| |
|
Ik heb het al door, je unlockt gewoon nieuwe items door het spel te spelen. Ik had ergens gehoord dat je om items te unlocken hidden shops moest vinden, maar dat klot blijkbaar dus toch niet
(heb de SP al uit, en MP is niets aan dus, die kan Marktplaats op.) |
|
Terug naar boven |
|
|
Nibor |
Geplaatst: 28 Dec 2008 23:05 Onderwerp:
| |
|
Wellicht kan je daar voor 5 euro nog gewoon Underground 2 op vissen, daar heb je veel meer aan  |
|
Terug naar boven |
|
|
Rene Groen |
Geplaatst: 28 Dec 2008 23:25 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
JasperCLA schreef: | Sorry voor mijn reacties maar wat ze met NFS hebben gedaan
Die reeks kreeg vroeger 8'en of 9'en. Je was er ook wel enkele maanden mee zoet maar ze hebben de serie gewoon rotter gemaakt. Dan had ik liever U3,U4 of U5 gezien ipv altijd een ander concept dat meestal op niet veel trekt. Als je Undercover uit hebt, zou je in principe niet meer mogen racen want je bent een agent. Waar slaat het op?
Kunnen ze daar niet even langer denken?? |
Dit is al je derde reactie binnen dit thread die totaal niets bijdraagt. De starter van dit topic heeft een probleem, meermaals roepen dat jij de game niet tof vindt heeft hij niets aan. |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 29 Dec 2008 01:50 Onderwerp:
| |

|
@ Rene
Citaat: |
Dus dat is gewoon het "hidden" (heb je 'm? ) probleem. Met alle respect, maar je kan me dat ook gewoon vertellen in een PM. Want aan jou reactie heeft niemand behalve ik zaken mee denk ik  |
|
Terug naar boven |
|
|
Rene Groen |
Geplaatst: 29 Dec 2008 12:52 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
JasperCLA schreef: | @ Rene
Citaat: |
Dus dat is gewoon het "hidden" (heb je 'm? ) probleem. Met alle respect, maar je kan me dat ook gewoon vertellen in een PM. Want aan jou reactie heeft niemand behalve ik zaken mee denk ik  |
Dit is een forum waarop ik moderator ben, je hoeft mij dus niet te gaan vertellen hoe ik m'n werk moet doen. Daarnaast was je er ook al door andere op gewezen en bleef je door gaan.
Ontopic aub. |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 29 Dec 2008 14:38 Onderwerp:
| |

|
Citaat: | Ik heb het al door, je unlockt gewoon nieuwe items door het spel te spelen. Ik had ergens gehoord dat je om items te unlocken hidden shops moest vinden, maar dat klot blijkbaar dus toch niet |
Slotje? |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|