Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Kijk jij uit naar de nieuwe Hitman?
Hell Yeah!
33%
 33%  [ 4 ]
Ja, best wel ....
33%
 33%  [ 4 ]
Ik zie wel.
8%
 8%  [ 1 ]
Nee, eigenlijk niet.
0%
 0%  [ 0 ]
Als er iets is waar ik NIET op wacht ... >:(
25%
 25%  [ 3 ]
Totaal aantal stemmen : 12

Auteur Bericht   
GekooktEi BerichtGeplaatst: 15 Mei 2008 09:41    Onderwerp: Hitman 5 / Hitman 2009 Reageren met citaat
Grammar Führer

Er is een game waar ik opeens het meest op wacht, en dat is Hitman *5*, oftewel het vijfde deel van Hitman die waarschijnlijk geen 5 gaat heten .
Ik wil graag weten of ik niet de enige ben die op dit spel wacht dus daar is de poll!

(het eerste antwoord is van mij, voor de duidelijkheid )
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 15 Mei 2008 10:29    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Ik zie hem zeker zitten

Destijds sloeg Hitman in als een zorgvuldig geplaatste autobom. Ik vond het echt een geweldig spel en deel 2 bouwde iets verder op de goede formule en werd ook een spel waar ik menig tijd in verloren had.

Deeltje 3 viel me wat tegen eerlijk gezegd maar ik had toen ook niet echt de tijd (of de PC) om degelijk van die game te genieten...

Blood Money op 360 vond ik dan weer prachtig. De levels waren stuk voor stuk erg knap ontworpen en de missies variëerden enorm veel...

Ik ga dus héél blij zijn met Hitman 5
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 15 Mei 2008 11:22    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Deel 3 was volgens mij ook voor iedere Hitman-fan het minste deel, ik vond die creepy missies die erin zaten ook maar een beetje misplaatst, zoals die in dat slachthuis :-\
Ik heb Contracts ook alleen maar aangeraakt omdat er missies inzitten uit Hitman 1, en omdat ik Hitman 1 toen al te oud vond om te gaan spelen wilde ik die toch nog soort van meemaken maar dat was dus rotzooi ...
Het maakt mij eigenlijk niet eens uit of het een heel nieuw deel is of een Blood Money standalone expansion met alleen nieuwe missies (liefste eerste natuurlijk ) want Blood Money is denk ik het mooiste spel dat ik ooit gespeeld heb
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 15 Mei 2008 17:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik kijk hier ook erg naar uit Hitman 1 is voor mij 1 van de beste games ooit gemaakt, vooral die missie in het hotel(Tradions of the Trade als ik het goed heb) heb ik helemaal verot gespeeld
Ik zit al ongeveer een half jaar te wachten tot ik ergens goedkoop Hitman Blood Money kan kopen maar omdat er eind 2007 heel erg veel goede releases kwamen had ik het geld niet (dus als iemand hem hebt en verkoopt PM please )
BTW Hitman 5 is een echte hell yeah voor mij
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 15 Mei 2008 17:52    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

MarcianoNL schreef:
Ik kijk hier ook erg naar uit Hitman 1 is voor mij 1 van de beste games ooit gemaakt, vooral die missie in het hotel(Tradions of the Trade als ik het goed heb) heb ik helemaal verot gespeeld
Ik zit al ongeveer een half jaar te wachten tot ik ergens goedkoop Hitman Blood Money kan kopen maar omdat er eind 2007 heel erg veel goede releases kwamen had ik het geld niet (dus als iemand hem hebt en verkoopt PM please )
BTW Hitman 5 is een echte hell yeah voor mij

je kan nu zo naar de Bart Smit of Intertoys lopen (van anderen weet ik niet) en 'm voor 6/7 euro meenemen dus ik weet niet waar je op wacht
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 16 Mei 2008 07:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja maar die gaan bij ons zeiken over 18+ en ik zoek namelijk een Xbox 360 versie denk dat jij de PC bedoelde
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 16 Mei 2008 09:37    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

MarcianoNL schreef:
(dus als iemand hem hebt en verkoopt PM please )

Helaas heb ik mijne al 2de hands binnengebracht voor $$$. Ik had toen eveneens het geld nodig voor andere games. Alweer een keuze waar ik achteraf enorm veel spijt van heb (Ik had em zelfs niet eens uitgespeeld :s)...

Is hij eigenlijk ook op PC released geweest? (Blood Money)

Als dat zo is wordt het hoog tijd voor eens rond te checken in Hasselt of ik hem daar nergens kan vinden aan een zacht prijsje...

Edit:
GekooktEi schreef:
je kan nu zo naar de Bart Smit of Intertoys lopen (van anderen weet ik niet) en 'm voor 6/7 euro meenemen dus ik weet niet waar je op wacht

Verder lezen kan wonderen doen >_<! My bad....
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 17 Mei 2008 08:59    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

@ Sasuke "Is hij eigenlijk ook op PC released geweest? (Blood Money) "

zoals ik al zei, ga naar de dichtsbijzijnde Intertoys of Bart Smit en voor 7 euro is hij van jou

EDIT: inderdaad verder lezen kan wonderen doen ik had jouw edit ook niet gezien dus
Terug naar boven
Beretta-1992 BerichtGeplaatst: 14 Aug 2008 14:54    Onderwerp: Reageren met citaat

ik hoop dat het een vervolg op het verhaal van blood money wordt
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 14 Aug 2008 14:56    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Dat zou wel het beste zijn, beter dan het Silent Assassin verhaal geremaked in de stijl van Contracts Maar als ze een goede en complete remake maken zou ik dat ook niet heel erg vinden . Ik vond het zo jammer dat er in Blood Money geen klassieke clone-encounters waren...
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 14 Aug 2008 15:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik zou best wel willen weten waarom 47 bij die chinees was in de laatste cutscene(geen spoiler) (wel spoiler?) en wie the majesty is waar die vrouw(ben naar kwijt maar die van de laptop) tegen praat op internet staat de engelse koningin.. yeah right

Hoop zo enorm erg dat ze niet zo achterlijk zijn om het verhaal van de film te gebruiken
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 14 Aug 2008 16:19    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Ik vond de film wel een degelijke actiefilm, ik vond het ook wel gaaf (en te verwachten) dat ze de andere kloon er in hadden gestopt, maar dat ze daar niet dieper op in gingen was weer jammer.

Maar, inderdaad, ik hoop ook niet dat ze het verhaal van de film gaan gebruiken, want dat is ongeveer die van Blood Money - The hunter becomes the hunted - maar dan slechter en minder uitgewerkt. En verder, Marciano, die vrouw heette Diana . Het lijkt me inderdaad ook wel logisch *spoiler* <dat die vrouw waarmee ze op het laatst praat de Engelse koningin is want dat is ong. de enige ter wereld die zo genoemd wordt en die wat bekendheid heeft. >

Verder kan ik natuurlijk niet wachten
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 14 Aug 2008 16:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vond de film ook wel meevallen, ik snap gewoon niet(ik heb het niet gemerkt) waarom er nergens in de film werd gezegd dat hij een kloon is, en die stem van Diana was ook erg verneukt gedaan. Maar die vent had wel het loopje van 47 met de scheefe nek
Enne wat zou een huurmoordorginasatie moete bij de koningin van Engeland? Mogen we prinses Diana vermoorden ofzoiets?(RIP.) maar alles is natuurlijk mogelijk maar ik gok op een soort van codenaam, bn ook erg benieuwd wat 47 in Azie doet
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: