Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2  Volgende  
dark lars BerichtGeplaatst: 22 Okt 2008 16:23    Onderwerp: balastingsdients eist extra geld voor games uit buitenland?? Reageren met citaat

een vriend ( en ik ) hebben laatst op gamehubs wat games besteld allen hij is nu opgebeld door ups van de belastingdienst dat hij 16 euro xtra moet gaan betalen. hoe kan dit en waar gaat dit over?!!!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 22 Okt 2008 16:26    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Invoerrechten, wanneer de douane je pakketje er tussenuit pikt ben je de lul en moet je bijbetalen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Cor BerichtGeplaatst: 22 Okt 2008 16:27    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Zie ook: http://www.douane.nl/particulier/internetaankopen/

In feite moet je altijd betalen, René, niet alleen als ze jouw pakketje eruit halen .
Terug naar boven
dark lars BerichtGeplaatst: 22 Okt 2008 16:29    Onderwerp: Reageren met citaat

oke dus het is toeval dat dat bij hem is gebeurd dit hoeft niet bij mij zo te zijn?!! want ze zeiden dat er nu extra streng op wrodt gecontrolleerd
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 22 Okt 2008 16:34    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Cor schreef:
Zie ook: http://www.douane.nl/particulier/internetaankopen/

In feite moet je altijd betalen, René, niet alleen als ze jouw pakketje eruit halen .

Klopt, maar veel bedrijven versturen het op zo'n manier dat je pakketje er niet tussenuit gepikt zal worden (de kans is in ieder geval heel klein), waardoor hij er makkelijk door gaat.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 22 Okt 2008 16:38    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

dark lars schreef:
oke dus het is toeval dat dat bij hem is gebeurd dit hoeft niet bij mij zo te zijn?!! want ze zeiden dat er nu extra streng op wrodt gecontrolleerd
Als er nu extra streng wordt gecontroleerd, zul jij er wsl ook last van hebben
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 22 Okt 2008 16:39    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

2x een game geďmporteerd uit Japan en 2x invoerrechten kunnen betalen.

De douane haat me

... en ik hun
Terug naar boven
dark lars BerichtGeplaatst: 22 Okt 2008 17:09    Onderwerp: Reageren met citaat

oke in brabant is nog niemand gepakt, ben benieuwd
Terug naar boven
Divine Rage BerichtGeplaatst: 22 Okt 2008 17:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Je zal er niet voor gepakt worden, het is gewoon, af en toe pakken ze er gewoon wat uit.
Is mij ook gebeurd toen ik iets uit japan bestelde... Volgens mij was het zo'n cheap ass MP3 spelertjes via ebay ofzo...
Terug naar boven
dark lars BerichtGeplaatst: 22 Okt 2008 17:25    Onderwerp: Reageren met citaat

maar op gamehubs is het nu echt groot, iederreen op de chat etc.. miss is er een grote controle ofzo?
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 22 Okt 2008 17:26    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

dark lars schreef:
maar op gamehubs is het nu echt groot, iederreen op de chat etc.. miss is er een grote controle ofzo?
Wsl zijn die enveloppen van gamehubs zeer opvallend en controleren ze daarom extra streng daarop
Terug naar boven
Divine Rage BerichtGeplaatst: 22 Okt 2008 17:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Ze sturen de games in een container... doosje in groter doosje in groter doosje in kistje in nog groter kistje vervolgens heb je een gamedoosje in een container vol met doosjes...

Tja, dat valt op...
Terug naar boven
dark lars BerichtGeplaatst: 22 Okt 2008 17:34    Onderwerp: Reageren met citaat

gayyyyy
Terug naar boven
Divine Rage BerichtGeplaatst: 22 Okt 2008 17:35    Onderwerp: Reageren met citaat

dark lars schreef:
gayyyyy

Ik?

Terug naar boven
dark lars BerichtGeplaatst: 22 Okt 2008 17:37    Onderwerp: Reageren met citaat

hahah nee, miss ontvang ik mn games nu niet :S en misschien moet ik veel geld bijbetalen
Terug naar boven
dark lars BerichtGeplaatst: 22 Okt 2008 17:47    Onderwerp: Reageren met citaat

ik ga al mn geld pinnen dan kan de betaling niet doorgaan
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 22 Okt 2008 17:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Alsof ze nog niet genoeg geld van iedereen afpakken Zelf heb ik ook al wat gekocht in het buitenland maar nog niet veel van gemerkt. Goed dat ik dit lees, doe het wel in eigen land dan
Terug naar boven
Cor BerichtGeplaatst: 22 Okt 2008 18:00    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

dark lars schreef:

Geen geld op je rekening betekent niet dat je opeens niet hoeft te betalen, hoor.
Terug naar boven
dark lars BerichtGeplaatst: 22 Okt 2008 18:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Cor schreef:
dark lars schreef:

Geen geld op je rekening betekent niet dat je opeens niet hoeft te betalen, hoor.

wel als het van je bankrekening eerst nog naar paypal overgezet meot worden..dat zou morgen gebeuren, dus ik heb 0,00 op paypal en dat blijft zo
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 22 Okt 2008 18:16    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

dark lars schreef:
wel als het van je bankrekening eerst nog naar paypal overgezet meot worden..dat zou morgen gebeuren, dus ik heb 0,00 op paypal en dat blijft zo
Dan krijg je een aanmaning omdat je niet betaalt, en dan een tweede, en dan een incassobureau.

JasperCLA schreef:
Alsof ze nog niet genoeg geld van iedereen afpakken Zelf heb ik ook al wat gekocht in het buitenland maar nog niet veel van gemerkt. Goed dat ik dit lees, doe het wel in eigen land dan
Als je iets in het binnenland koopt, nemen ze dat geld ook van je. Het is het equivalent van de BTW.
Terug naar boven
dark lars BerichtGeplaatst: 22 Okt 2008 18:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik dnek dat jullie het verkeerd begrijpen

-De games zijn NIET opgestuurd, en de betaling wordt morgen pas verwerkt dus ik heb NIKS onvangen en niks is verstuurd, tevens staat er 0.00 op mijn paypal rekening en 8 euro nu op mn rekening. dus als gamehubs geen geld krijgt en wel de games opstuurd dan heb ik een probleem maar ik zou niet snappen als ze dat doen
Terug naar boven
dark lars BerichtGeplaatst: 22 Okt 2008 18:42    Onderwerp: Reageren met citaat

dus is het zo goed dan toch?
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 22 Okt 2008 18:43    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Dat zal er vanaf hangen of je de bestelling annuleert, en wat hun voorwaarden daarin zijn.
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 22 Okt 2008 18:48    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

dark lars schreef:
Ik dnek dat jullie het verkeerd begrijpen

-De games zijn NIET opgestuurd, en de betaling wordt morgen pas verwerkt dus ik heb NIKS onvangen en niks is verstuurd, tevens staat er 0.00 op mijn paypal rekening en 8 euro nu op mn rekening. dus als gamehubs geen geld krijgt en wel de games opstuurd dan heb ik een probleem maar ik zou niet snappen als ze dat doen

Als ze niet verstuurd werden... Waarom krijg je dan een rekening van invoerrechten? Ofwel is je pakje onderweg of hij wordt tegengehouden. Sinds je die rekening hebt gekregen moet het pakje er wel voorbij zijn gekomen en niet betaling leidt tot aanmaning 1, aanmaning 2 en dan de deurwaarder en geloof me, die gast wil je allesbehalve voor je deur hebben. Zijn 'loon' doet je BTW-rekening compleet verbleken.

Ik zou als ik jou was heel hard zoeken naar wat je pakje nu zit. Kwestie van later problemen te vermijden.
Terug naar boven
dark lars BerichtGeplaatst: 22 Okt 2008 18:49    Onderwerp: Reageren met citaat

nee dat gebeurd nu bij heel veel mensen op gamehubs en ik handel iut voorzorg,Ik heb nog neit betaald en er is nog neits verstuurd! dat zou morgen plaatsvinden ik heb geprobeerd contact te krijgen met gamehubs maar ze antwoorden niet(ze beantwoorden neimand).Er staat geen geld op paypal en neiet op mn rekening, lijkt mij dat mn bestelling dan neit wordt verzonden
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 2

Ga naar: