Auteur |
Bericht |
|
MarcianoNL |
Geplaatst: 22 Mei 2008 18:17 Onderwerp: De Newton
| |

|
Wat ik wil weten is wat mijn mede 360 gamers hier nou van vinden, ik vind het persoonlijk een ...(oeii erge taal ) idee van microsoft. En ik denk dat het waarschijnlijk aleen veel wordt gebruikt voor Casual games.
Ik hoop dat Microsoft/Rare dit niet gaat maken maar dat gaat toch al wel gebeuren ik vind dat het echt anders moet gaan worden dan de Wii-mote en niet verplicht moet gaan worden in bepaalde games want daar heb ik natuurlijk geen Xbox 360 voor gekocht.
PS: Waarom was hier nog geen topic over  |
|
Terug naar boven |
|
|
Djierod |
Geplaatst: 22 Mei 2008 18:26 Onderwerp:
| |

|
Wie zegt dat het ding wel zal komen. Een blad kan wel gaan roepen dat er zo iets komt, maar het lijkt me het beste om het van microsoft te horen. Ach als microsoft zo hun inkomsten verder wil verdienen kunnen ze het best proberen. Maar de wii zullen ze nooit meer kunnen verslaan, iig niet door deze mote. |
|
Terug naar boven |
|
|
MarcianoNL |
Geplaatst: 22 Mei 2008 18:48 Onderwerp:
| |

|
Ik zei zelf ook al dat ik niet hoop dat het zal komen maar de geruchten worden steeds meer en vaker op internet gezet dus ik denk zelf dat het wel gaat gebeuren.. |
|
Terug naar boven |
|
|
Djierod |
Geplaatst: 22 Mei 2008 19:14 Onderwerp:
| |

|
Er is wel een voordeel als er dit komt. Super strakke graphics met wii bewegingen.
Een nadeel, komen baggere developers op dit idee af. |
|
Terug naar boven |
|
|
Rene Groen |
Geplaatst: 22 Mei 2008 20:12 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Ik snap de kritieken van gamers niet zo goed. Eerst zeurt iedereen dat de Nintendo Wii ...graphics heeft, nu we wellicht een zelfde speelsysteem krijgen met 'next-gen graphics' is het weer niet goed.
Van mij mogen ze het introduceren, zolang het maar niet de nieuwe standaard gaat worden voor games. Als er leuke projecten mee worden gemaakt is het ideaal, als ze echter games gaan maken waar het erin zit omdat de contrtoller er nu eenmaal is, dan hoeft het voor mij niet. |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 25 Mei 2008 21:15 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
ik vind het sowieso te na-aperig :-\
ik bedoel, de Wii was natuurlijk uber-origineel, toen kwam de PS3, nou ja die had ook motion detection, maar in kleine mate als extraatje dat je ook gewoon uit kan zetten, wat ik prima vind voor de spelervaring (zolang het dan maar wel Rumble heeft )
___
maar nu, nu komt de 360 ook met zo'n ding en dat vind ik toch wel een beetje graantjepikkerig - natuurlijk is het stom om hiermee meteen je hele mening uit op te bouwen, maar ik moet het eerst nog maar zien, dan kan ik wel een beter onderbouwde mening geven  |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|