Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
henk1 BerichtGeplaatst: 28 Mei 2008 20:25    Onderwerp: game omruilen Reageren met citaat

hey

ik heb een vraag over games omruilen bij mediamarkt en hoop dat iemand hier ervaring mee heeft

Ik heb dus bij mediamarkt(utrecht) Kane & Lynch: Dead Men gekocht maar ik vind het spel echt saai zelf in coop (ik weet het had naar de reviews moeten luisteren maar leek me wel vet spel) maar zou ik het spel nog om kunnen ruilen voor een ander spel of geld terug. Ik heb het spel pas 2 dagen en heb ook de bon nog.

ty voor de hulp

oja ik heb dat plastic natuurlijk al er af gehaalt om het spel te spelen maar voor de rest is hij nog nieuwe.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
FloriX BerichtGeplaatst: 28 Mei 2008 21:42    Onderwerp: Reageren met citaat

weenie, bij Bart Smit alleen de volgende dag ruilen met bon
Terug naar boven
dark lars BerichtGeplaatst: 28 Mei 2008 21:43    Onderwerp: Reageren met citaat

denkhet niet idd
Terug naar boven
henk1 BerichtGeplaatst: 28 Mei 2008 22:13    Onderwerp: Reageren met citaat

mmm ik kijk morge ochtend nog even of iemand het zeker weet zoniet ga ik toch maar even langs morgen voor de zekerheid dus hoop dat iemand het zeker weet
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 28 Mei 2008 22:25    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Van de website:

Citaat:

Kan ik bij elke Media Markt vestiging terecht voor het omruilen van een product?

Ja, het kan echter wel zo zijn dat niet iedere vestiging een gelijk product ter vervanging op voorraad heeft.

Oftewel: Ruilen kan, maar tegen welke voorwaarden is de vraag. Het zou goed kunnen dat je een open gemaakt product niet kunt ruilen, iets wat waarschijnlijk op gaat voor games. Je zou morgen natuurlijk ook even kunnen bellen naar het filiaal, scheelt je weer een ritje.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 29 Mei 2008 00:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Op markt plaats zetten onder de naam super vette game.
Terug naar boven
henk1 BerichtGeplaatst: 29 Mei 2008 12:13    Onderwerp: Reageren met citaat

bedankt voor de tip heb net gebeld hoefde ik teminste niet voor niks door dit weer

ze kunnen hem niet terug nemen zeggen ze omdat ik het spel gecopieert kan hebben.. lekker nutteloos bij een ps3 spel maarja.
Terug naar boven
Divine Rage BerichtGeplaatst: 29 Mei 2008 12:19    Onderwerp: Reageren met citaat

henk1 schreef:
bedankt voor de tip heb net gebeld hoefde ik teminste niet voor niks door dit weer

ze kunnen hem niet terug nemen zeggen ze omdat ik het spel gecopieert kan hebben.. lekker nutteloos bij een ps3 spel maarja.

Een PS3 spel kopieren? Zucht, dat slaat eigenlijk nergens op. Bij PC games oke, maar bij console games? Tuurlijk zal het wel eens gebeuren, maar om daar iedereen voor te straffen?
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 29 Mei 2008 17:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Divine Rage schreef:
henk1 schreef:

Een PS3 spel kopieren? Zucht, dat slaat eigenlijk nergens op. Bij PC games oke, maar bij console games? Tuurlijk zal het wel eens gebeuren, maar om daar iedereen voor te straffen?
PS3 games kopieėren, dat gaat zelfs niet
Terug naar boven
Divine Rage BerichtGeplaatst: 29 Mei 2008 17:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Michaėl_ schreef:
PS3 games kopieėren, dat gaat zelfs niet

Tuurlijk wel, alleen niet voor ons, de gewone consument. Je zal er namelijk allerlei high-tech apparatuur voor nodig hebben.

"Alles dat gemaakt kan worden kan ook na-gemaakt worden."
(wijze woorden van een niet-zo-wijs ventje... )
Terug naar boven
marino BerichtGeplaatst: 29 Mei 2008 17:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Divine Rage schreef:
Tuurlijk wel, alleen niet voor ons, de gewone consument. Je zal er namelijk allerlei high-tech apparatuur voor nodig hebben.

nee idioot zelfs de mensen die volgens jou over "high-tech apparatuur" beschikken is het nog niet gelukt om een ps3 spel te kopiėren en te gebruiken
Terug naar boven
Divine Rage BerichtGeplaatst: 29 Mei 2008 17:41    Onderwerp: Reageren met citaat

marino schreef:
Divine Rage schreef:

nee idioot zelfs de mensen die volgens jou over "high-tech apparatuur" beschikken is het nog niet gelukt om een ps3 spel te kopiėren en te gebruiken

Dat kan, maarja, kwestie van tijd...
Terug naar boven
henk1 BerichtGeplaatst: 29 Mei 2008 17:49    Onderwerp: Reageren met citaat

dan vind ik het echt dom dat ik hem niet mag omruilen ga morgen toch maar langs dan ff uitlegen wat voor onzin ze praten
Terug naar boven
Divine Rage BerichtGeplaatst: 29 Mei 2008 17:50    Onderwerp: Reageren met citaat

henk1 schreef:
dan vind ik het echt dom dat ik hem niet mag omruilen ga morgen toch maar langs dan ff uitlegen wat voor onzin ze praten

Doe dat, want we zijn er inmiddels allemaal uit dat het (op moment) gewoon niet mogelijk is. Als ze om die reden jou een ruil willen weigeren zijn ze gewoon dom bezig en zou je ze eigenlijk moeten aanklagen .
Terug naar boven
Gokee BerichtGeplaatst: 29 Mei 2008 17:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Als ze het morgen nog niet aannemen zou ik gewoon even internet afzoeken naar iemand die de game misschien wilt ruilen voor een andere vette game.
Terug naar boven
henk1 BerichtGeplaatst: 29 Mei 2008 18:04    Onderwerp: Reageren met citaat

ok als niet leukt zal ik dat doen ty allemaal voor alle hulp laat morge anders wel even weten hoe het ging
Terug naar boven
Niels BerichtGeplaatst: 29 Mei 2008 18:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Nou een andere truc, die ik ten zeerste afraad omdat het niet echt netjes is maar soms werkt, is om te doen of het spel kapot is. Zeg gewoon "Nou ik stopte het in m'n PS3 en er gebeurde niks..." dan zijn ze eerder geneigd je een bon te geven dan wanneer je komt zeggen dat je het spel niets vind.

Normaal raad ik dit af, maar als ze bij MediaMarkt beginnen met die gekopieerd-onzin dan is het hun eigen fout en moeten ze maar leren dat je niet zomaar leken (sorry voor het woord) met een kluitje in het riet mag sturen..
Terug naar boven
Gokee BerichtGeplaatst: 29 Mei 2008 18:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Je zou evt ook nog een ander filiaal kunnen proberen. Bij winkels zoals Bart Smit kun je ook altijd games inruilen bij andere filialen. Ik weet niet of er een ander filiaal van Media Markt bij jou in de buurt is, maar het zou een oplossing kunnen zijn.

Ik denk zelf dat de kans erg klein is dat ze het ergens anders wel zouden accepteren, maar wie weet knijpen ze wel een oogje toe
Terug naar boven
henk1 BerichtGeplaatst: 29 Mei 2008 18:35    Onderwerp: Reageren met citaat

niels geven ze je dan niet een ander exemplaar ? want straks zegt hij o dan geven we een andere exemplaar wat moet ik dan krijg ik weer het zelfde spel of doen ze dat nooit

edit

oke ga het morgen dan op die manier maar proberen

Laatst aangepast door henk1 op 29 Mei 2008 19:24; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Niels BerichtGeplaatst: 29 Mei 2008 18:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Tja, die kans bestaat. Maar normaal geven ze een bon, die mensen hebben ook iets beter te doen dan met jou naar het magazijn te lopen. En desnoods kan je altijd nog zeggen dat je dan liever een ander spel zou willen kopen.

Ik heb hier eigenlijk geen flauw idee van, ik heb het maar 1 keer gedaan toen een spel echt kapot was en toen hebben ze me gewoon een bon gegeven (maar sindsdien is deze truc blijven hangen omdat niemand de moeite nam om te controleren of het echt kapot was).
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: