| Auteur |
Bericht |
|
| Niels |
Geplaatst: 21 Mei 2008 14:58 Onderwerp: Het einde van jack Thompson nadert!!!
| |

|
Iedere gamer kent en haat Jack Thompson: de man die voortdurend videogames als GTA aanvalt. maar nu is er goed nieuws! Volgens dit artikel: http://arstechnica.com/news.ars/post/20080520-judges-report-in-jack-thompson-case-guilty-on-27-charges.html zal het einde van meneer Thompson's carriere snel in zicht zijn nadat een Amerikaanse rechter hem schuldig heeft bevonden aan 27 zware misdrijven in de rechtzaal.
Enkele van zijn misdrijven zijn onder andere en ik citeer:
| Citaat: | | "knowingly making a false statement of material fact or law to a tribunal," "using means that have no purpose other than to embarrass, delay, or burden a third person," "engaging in conduct involving dishonesty, fraud, deceit, or misrepresentation," and "making statements that the lawyer knows to be false or with reckless disregard as to the truth or falsity concerning to the qualifications or integrity of a judge." |
Dus binnenkort kunnen we rustig verder gamen zonder door mensen als Jack te worden lastig gevallen.
PS om een of andere reden werkten de url-tags niet, vandaar de nogal slordige opmaak. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| konnichiwa |
Geplaatst: 21 Mei 2008 15:25 Onderwerp:
| |

|
Word toch nog een goeie dag.. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 21 Mei 2008 15:57 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Ik geloof dat hij in Florida ook al eens is veroordeeld btw. Het heeft geloof ik alleen effect op de staat zelf. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Stefan Vogels |
Geplaatst: 21 Mei 2008 16:42 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
| Wordt de beste man eindelijk eens hard de grond in geboord. Zou hij nog ergens aan de bak kunnen komen als advocaat, of zien we hem straks de straten van Miami schoonvegen in GTA V? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 21 Mei 2008 16:47 Onderwerp:
| |

|
Ik hoop dat Rockstar zoiets doet, hij kan toch niks meer doen  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Tom_V |
Geplaatst: 21 Mei 2008 18:41 Onderwerp:
| |

|
| Joni Philips schreef: | | Ik geloof dat hij in Florida ook al eens is veroordeeld btw. Het heeft geloof ik alleen effect op de staat zelf. |
Jep
http://www.gamed.nl/view/38745 |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
|