Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2  Volgende  
Magnum Delta BerichtGeplaatst: 10 Mei 2008 11:17    Onderwerp: PSP? PSP II? Reageren met citaat

Ik ben mss van plan een PSP te kopen, maar heb wat schrik datie dan zal worden vervangen door een PSPII indien die uitkomt omdat het al zo laat is in de generatie voor de handhelds. En mijn DS die staat stof te happen dus..
En omdat ik ook juist gelezen heb dat er een games droogte komt voor psp en er is geweest (heel april geen enkele game!!!)

Wat vinden jullie ervan?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kingsora BerichtGeplaatst: 10 Mei 2008 11:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Op de PSP 2 wachten dan kan je waarschijnlijk nog 3 of 4 jaar wachten, als die al komt.

De PSP heeft trouwens al een mooi bibliotheek aan games, dus jij komt nog wel even toe totdat die nieuwe games er zijn. Hangt ook af van welk genre je graag speelt om te weten of de PSP jouw ding is?
Terug naar boven
Magnum Delta BerichtGeplaatst: 10 Mei 2008 11:23    Onderwerp: Reageren met citaat

op consoles smaken shooters vooral, en rpg's dus waarschijnlijk zal FFCC iets voor mij zijn.

Maar heeft de psp eigenlijk first person shooters?

Heb ook genoten van Ninja Gaiden DS op de DS dus hack and slash bevalt me wrs ook wel.

Ninja Gaiden II (kwijl)
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 10 Mei 2008 11:29    Onderwerp: Reageren met citaat

De PSP heeft ook FPS ja, maar de enigste FPS die echt goed werkt op de PSP is Call of Duty en Medal of Honor Heroes, gewone erg goede shooters zijn er genoeg zoals SOCOM en Syphon Filter.

RPG's komen er nog heel veel voor de PSP en Crisis Core: FF7 zal hoogstwaarschijnlijk al een toppertje zijn. Als je an hack en slach hodut moet je misschien voor het PSP pakket gaan met God of War erin
Terug naar boven
Magnum Delta BerichtGeplaatst: 10 Mei 2008 11:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat GOW pakket stond idd al op mijn lijstje in het geval van. Maar ik heb gelezen dat de slim en lite niet kan gekraakt worden.. Stom want ik hou gwn ervan om ps1 spellen en bvb N64 spellen te spelen met een emulator.
Een vriend van mij zegt dat jem toch kan kraken met een pandorabatterij ofzo.
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 10 Mei 2008 11:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ga je hier niet aanmoedigen om een PSP te kraken, want dan is de weg naar illegale games spelen eens zo groot en ik ben daar niet bepaald voorstander van. Je kan echter ook PS1 games uit de PSP store kopen
Terug naar boven
Magnum Delta BerichtGeplaatst: 10 Mei 2008 11:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Hier heb je wel gelijk in, maar toch vind ik dat je 1000 keer meer mogelijkheden hebt, en 2 maal betalen voor een ps1 spel wil ik gewoon niet. Puur het principe hoor.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 10 Mei 2008 11:59    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Magnum Delta schreef:
Hier heb je wel gelijk in, maar toch vind ik dat je 1000 keer meer mogelijkheden hebt, en 2 maal betalen voor een ps1 spel wil ik gewoon niet. Puur het principe hoor.

maar wat misschien scheelt is dat toch de PS1 games voor 3/5/7 euro in de PS Store te koop zijn, dus het is opzich alsnog ubergoedkoop ...

@ Gezer

"Heb geen GoW of Patapon gedownload, iets in mij zei dat het niet verantwoord was "

houwen zo

ik zou m'n PSP om die reden ook wel willen kraken, emulators en shit, maar het blijft me toch bij dat het kraken sowieso al niet legaal is (toch?) en dat het gevaarlijk is O:]

Laatst aangepast door GekooktEi op 15 Mei 2008 12:36; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Cubic X BerichtGeplaatst: 10 Mei 2008 12:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Gevaarlijk...hahaha. Niks gevaarlijks aan hoor. Garantie vervalt ook niet.
Terug naar boven
Magnum Delta BerichtGeplaatst: 10 Mei 2008 13:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Juist daarom, je garantie vervalt toch niet. En wie wil er nu geen machtige NES,SNES,PS1/N64 spellen spelen waar ze maar willen? en ik wil niet altijd wachten op wat de store heeft hoor ik wil spelen wat IK wil spelen.
En spellen koop ik puur uit principe, anders had ik ook al men 360 omgebouwd Want zelf de kleine devs hebben steun nodig nowadays, GOW gaat kapot aan piraterij
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 15 Mei 2008 12:35    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

en dat bricken dan? klinkt altijd zo eng maar, als ik het dan toch wel met zekerheid kan doen, kan iemand me doorleiden naar de beste manier om dat te doen?
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 15 Mei 2008 12:39    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

GekooktEi schreef:
en dat bricken dan? klinkt altijd zo eng maar, als ik het dan toch wel met zekerheid kan doen, kan iemand me doorleiden naar de beste manier om dat te doen?
Nee. Zulke links mogen hier niet gepost worden.
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 15 Mei 2008 12:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Btw als je jouw PSP laat ombouwen dan hoop ik dat je hem brickt
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 15 Mei 2008 12:42    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

ik doe het dus alleen voor het emulaten, te lezen in de posts hierboven ik ga er geen PSP-spellen op downloaden, want ik wil niet meedoen aan het vern**ken van de game-industrie en de PSP heeft het al zwaar genoeg ...
___

en ik snap wel dat die links niet gepost mogen worden
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 15 Mei 2008 12:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Dan nog emulators is ook illegaal (de roms tenminste) en ik verondertsel dat jij de allernieuwste firmware hebt dus je kan hem zelfs niet aanpassen dan
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 15 Mei 2008 12:48    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Michaël_ schreef:
Dan nog emulators is ook illegaal (de roms tenminste) en ik verondertsel dat jij de allernieuwste firmware hebt dus je kan hem zelfs niet aanpassen dan

okee, goed punt
maar wat wel weer zo is, is dat er geen legale manier is om de leukere PS1-spellen (niet die enkelen van de Store) op je PSP te spelen, en ik heb de echte spellen ook al in m'n kast staan die ik soms nog op de PS2 speel ..
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 15 Mei 2008 12:53    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Het aanpassen van de PSP firmware op zich is al illegaal. Zie gebruikersovereenkomst PSP.
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 15 Mei 2008 12:55    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
Michaël_ schreef:

okee, goed punt
maar wat wel weer zo is, is dat er geen legale manier is om de leukere PS1-spellen (niet die enkelen van de Store) op je PSP te spelen, en ik heb de echte spellen ook al in m'n kast staan die ik soms nog op de PS2 speel ..
Je eigen PS1 spellen op je PSP spelen is waarschijnlijk legaal, maar naargelang dat je die alleen op je PSP kan zetten met een gedwongrade PSP lijkt het me wel illegaal
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 15 Mei 2008 12:55    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Joni Philips schreef:
Het aanpassen van de PSP firmware op zich is al illegaal. Zie gebruikersovereenkomst PSP.

dat weet ik, dat heb ik ook al in 1 van m'n eerdere posts staan, dat ik me daarvan bewust ben ...

@ Michael_

daarom moet Sony daar ook gewoon betere support voor maken vind ik ^^
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 15 Mei 2008 12:56    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

maar jongens, het is al goed hoor jullie hebben me overtuigd downgraden is sowieso illegaal - wat ik al wist - en het moet niet
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 20 Mei 2008 18:41    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

jedi_christian schreef:
@topic;Sony heeft gezegd dat de PSP 10 jaar moet meegaan dus

PLAYSTATION PORTABLE:01/09/2005-01/09/2015;p

tuurlijk we zullen zien
Terug naar boven
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 20 Mei 2008 18:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb mij onlangs een PSP gekocht. Nog amper op gespeeld, maar dat komt ook omdat ik al mijn spellen wil bewaren voor in de zomer, als ik een maand naar Italië ben. Je kan je niet voorstellen hoe saai het daar is 's avonds :p

Heb ondertussen best veel spellen gekocht erop en allemaal ook best goedkoop. Enkel Patapon S.E. 21€, de rest rond de 10-15€

effe denken: Colin Mcrae 2005 plus 12€, F1 2006 12€ , Burnout Dominator 15€, Syphon Filter: Dark Mirror 9.5€
Terug naar boven
Magnum Delta BerichtGeplaatst: 20 Mei 2008 22:40    Onderwerp: Reageren met citaat

ik wil gewoon niet een psp kopen en er dan na een half jaar achter komen dat de PSPhone of de PSPII uitkomt . Das een beetje mijn probleem. Mss ben
ik gewoon gierig
Terug naar boven
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 20 Mei 2008 22:57    Onderwerp: Reageren met citaat

niks mis mee met gierig zijn als je zo een zware investering doet
Terug naar boven
marino BerichtGeplaatst: 20 Mei 2008 22:59    Onderwerp: Reageren met citaat

gewoon kopen
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 2

Ga naar: