Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Asianator BerichtGeplaatst: 29 Mei 2008 20:32    Onderwerp: HAZE Reageren met citaat

Aangezien er nog geen topic is over deze game, zal ik er maar een starten.

OVER DE GAME:
Haze is een First-Person Shooter, ontwikkeld door Free Radical Design (TimeSplitters) en uitgegeven door Ubisoft voor de PlayStation 3.
Het spel heeft een serieuze toon en maakt gebruik van verschillende thema's waaronder drugsgebruik (de Nectar die de soldaten gebruiken).
Het spel is in Mei 2008 wereldwijd uitgegeven. Een demo van de game is te vinden in de PlayStation Store.

HET VERHAAL:
Het spel speelt zich af tijdens een periode van drie dagen. Je neemt de rol van Shane Carpenter op je.

Als Carpenter begin je het spel als Mantel-soldaat en gebruik je, net als je medesoldaten, Nectar. Nectar zorgt er voor dat soldaten harder en slimmer vechten. Echter heeft het ook een nadeel. Soldaten die Nectar gebruiken, zijn niet meer in staat rationeel te denken en zien. Ze zien niet meer het echte slagveld, maar een pijnloze versie.

Nadat je ziet wat voor effect de Nectar heeft op je medesoldaten, keer je je tegen hen en ga je vechten voor de mensen die eerst je vijanden waren, de "Promise Hand". Hun doel? De Mantel Corporation uitschakelen.

MULTIPLAYER:
Haze heeft natuurlijk zoals elke shooter van tegenwoordig, een Multiplayer-modus. Je kunt niet alleen tegen mensen over de hele wereld knallen, maar ook met je vrienden aan de slag in de Co-op modus.

Je hebt twee keuzes: Of je speelt de game met tot 4 spelers op een enkele PlayStation, of je speelt allemaal lekker op een groot scherm in de Online Co-op-modus.

Natuurlijk zijn er ook de verschillende modi als Deathmatch. Ik heb de Multiplayer-modi zelf nog niet echt onder handen genomen, dus daar kan ik niet veel over vertellen. Misschien wil een ander forum-lid me aanvullen?

EIGEN MENING:
Ondanks alle kritieken die deze game heeft gehad, vind ik het zelf een vrij goede game. Het is natuurlijk geen topper zoals "Call of Duty 4: Modern Warfare" en "Grand Theft Auto IV", maar toch ook geen slechte game. Ik raad hem zeker aan aan de FPS-fans. En de Online Co-op-modus kan echt heel leuk zijn (mits je de juiste mensen uitnodigt).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 29 Mei 2008 20:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Jammer van de slechte scores. Maar ik ga hem gewoon halen na een tijdje, Free Radical heeft mijn favorieten game ooit gemaakt.
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 29 Mei 2008 21:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Had de online co-op ook al niet soms problemen??
Terug naar boven
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 29 Mei 2008 21:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja, volgens mij wel.
Terug naar boven
Wouter Berkouwer BerichtGeplaatst: 20 Jun 2008 00:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Haze is niet zo waanzinnig slecht als veel mensen beweerden. Het is ook niet de nieuwe heilige graal, maar meer een middelmatige shooter. De singleplayer vond ik vrij vermakelijk. De multiplayer vond ik totaal niet bijzonder. Vond dat er toen ook weinig mensen online waren.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Asianator BerichtGeplaatst: 20 Jun 2008 19:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Dankjewel! Eindelijk iemand die de Single Player niet zo heel slecht vind!
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 20 Jun 2008 19:29    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Als je het verhaal en de eerste helft van de game negeert, viel het wel mee. Het Mantel deel was echter doorbijten.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: