Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
consolegamert BerichtGeplaatst: 15 Mei 2008 15:09    Onderwerp: Beschadigd spel Reageren met citaat

Ik heb sinds 29 april GTA IV. Ik wou vandaag het spel uit het hoesje halen en toen barstte de disc! Ik heb geen idee wat ik moet doen, omdat het natuurlijk niet te repareren is. Ook weet ik niet of ik rockstar kan bereiken of iets dergelijks. Heeft iemand een idee wat ik moet doen?

Edit: Na wat advies zoeken op het internet heb ik Take2 gebeld. Die verwezen me door naar de winkelier, en als dat niet lukte kon ik het spel nieuw krijgen door de oude op te sturen, tegen een betaling van 10 euro. Ik ben dus naar de winkel gegaan en die sturen em op. Door mogelijke kosten kreeg ik niet direct een nieuwe mee, maar ik denk dat ik over een week of 2 een nieuwe heb, tegen een kleine betaling. Klinkt beter dan nog eens 65 euro betalen. Daarnaast, je betaalt niet voor de disc maar voor de software, right?

Excuses voor als ik te snel een topic heb geopend, misschien dat anderen iets aan de info hierboven hebben.

Laatst aangepast door consolegamert op 15 Mei 2008 19:41; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sjoerd van der Meer BerichtGeplaatst: 15 Mei 2008 15:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Je kan mischien terug naar de winkel en hopen dat je een nieuwe krijgt. En anders heb je heel veel pech want dan zal je een nieuw spel moeten kopen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
CengizMan BerichtGeplaatst: 15 Mei 2008 17:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ben ook altijd bang dat het bij mij gebeurd.
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 15 Mei 2008 18:04    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Hoe vervelend ook, waarschijnlijk moet je een nieuwe game kopen. Je kunt het proberen bij de winkel waar de game gekocht is, maar ik geef je weinig kans.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Zanar BerichtGeplaatst: 16 Mei 2008 11:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Misschien een goeie tip voor dit soort situaties, maar de meeste videotheken doen ook aan het polijsten van CD's waardoor krassen en/of beschadigingen kunnen worden gerepareerd.

Ik werk zelf namelijk in een gameshop en adviseerd ook alle mensen die met een beschadigde versie van GTAIV terugkomen om dit te proberen. 90% van de mensen die dit ook werkelijk gedaan hebben hadden mij laten weten dat dit inderdaad helpt, dus misschien moet je dat eens proberen.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 16 Mei 2008 12:03    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Idd, dat doet wonderen, maar een echte barst los je er natuurlijk niet mee op. Je moet daarvoor ook een pak kracht zetten eigenlijk, ik heb altijd moeite om CDs te breken.
Terug naar boven
Devilly BerichtGeplaatst: 16 Mei 2008 12:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Idd, dat doet wonderen, maar een echte barst los je er natuurlijk niet mee op. Je moet daarvoor ook een pak kracht zetten eigenlijk, ik heb altijd moeite om CDs te breken.

Ik ook...ik doe dat elke dag om m'n armspieren te trainen ^^ Het werkt echt geweldig. Even serieus: ik probeer m'n DVD's/CD's meestal in goede staat te houden.

-----------

Ik snap niet hoe de disc kan barsten als je deze uit het hoesjes haalt. Je moet deze dan wel op een heel aparte manier eruit proberen te halen. Maar goed, het lijkt me sterk dat je deze vergoed krijgt. Hoe pijnlijk het ook is, waarschijnlijk ben je dat geld gewoon kwijt.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 16 Mei 2008 12:30    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

[quote="Devilly"]
Joni Philips schreef:
Even serieus: ik probeer m'n DVD's/CD's meestal in goede staat te houden. .
Ik ook hoor, dit zijn gewoon CDs die vernietigd moeten worden.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: