| Auteur |
Bericht |
|
| Dnarbeis |
Geplaatst: 18 Mei 2008 20:18 Onderwerp: Vraagje
| |

|
Hoi, ik had een laptop maar het scherm daarvan is gebroken.
Daarna kocht ik die van mijn zus over, maar die is nu ook kapot (Systeem foutjes).
Ik ga nu mijn zus hare laten maken en ik wil mijn oudere waarvan het scherm kapot is, bij men moeder aan mijn TVtje hangen.
Wat voor kabel heb ik hiervoor nodig? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Cor |
Geplaatst: 18 Mei 2008 21:02 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Lastig te zeggen als we niet weten wat voor uitgangen er aan die laptop zitten.
Ik neem maar voor het gemak aan dat je een S-video uitgang hebt: http://en.wikipedia.org/wiki/S-Video. Dan haal je dus bij je plaatselijke onderdelenboer een S-video naar composiet of SCART kabel op (weet niet zeker of die laatste bestaat, trouwens.) Je kunt trouwens ook in de winkel zelf informeren, hè, die weten vast wel wat je nodig hebt.
Je moet waarschijnlijk via een knoppencombinatie op je laptop het beeld omzetten naar de tv als je in Windows zit. FN + nogwattes, kijk goed naar de icoontjes of lees de handleiding. Anders zendt Windows waarschijnlijk niet uit naar de tv.
Is die van je zus niet gewoon te fiksen door Windows te herinstalleren? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Dnarbeis |
Geplaatst: 18 Mei 2008 21:23 Onderwerp:
| |

|
| Cor schreef: | Lastig te zeggen als we niet weten wat voor uitgangen er aan die laptop zitten.
Ik neem maar voor het gemak aan dat je een S-video uitgang hebt: http://en.wikipedia.org/wiki/S-Video. Dan haal je dus bij je plaatselijke onderdelenboer een S-video naar composiet of SCART kabel op (weet niet zeker of die laatste bestaat, trouwens.) Je kunt trouwens ook in de winkel zelf informeren, hè, die weten vast wel wat je nodig hebt.
Je moet waarschijnlijk via een knoppencombinatie op je laptop het beeld omzetten naar de tv als je in Windows zit. FN + nogwattes, kijk goed naar de icoontjes of lees de handleiding. Anders zendt Windows waarschijnlijk niet uit naar de tv.
Is die van je zus niet gewoon te fiksen door Windows te herinstalleren? |
Jawel, dat gaan we ook laten doen.
En bedankt voor de andere informatie! |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
|