Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Niels BerichtGeplaatst: 21 Mei 2008 14:58    Onderwerp: Het einde van jack Thompson nadert!!! Reageren met citaat

Iedere gamer kent en haat Jack Thompson: de man die voortdurend videogames als GTA aanvalt. maar nu is er goed nieuws! Volgens dit artikel: http://arstechnica.com/news.ars/post/20080520-judges-report-in-jack-thompson-case-guilty-on-27-charges.html zal het einde van meneer Thompson's carriere snel in zicht zijn nadat een Amerikaanse rechter hem schuldig heeft bevonden aan 27 zware misdrijven in de rechtzaal.

Enkele van zijn misdrijven zijn onder andere en ik citeer:

Citaat:
"knowingly making a false statement of material fact or law to a tribunal," "using means that have no purpose other than to embarrass, delay, or burden a third person," "engaging in conduct involving dishonesty, fraud, deceit, or misrepresentation," and "making statements that the lawyer knows to be false or with reckless disregard as to the truth or falsity concerning to the qualifications or integrity of a judge."

Dus binnenkort kunnen we rustig verder gamen zonder door mensen als Jack te worden lastig gevallen.

PS om een of andere reden werkten de url-tags niet, vandaar de nogal slordige opmaak.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 21 Mei 2008 15:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Word toch nog een goeie dag..
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 21 Mei 2008 15:57    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Ik geloof dat hij in Florida ook al eens is veroordeeld btw. Het heeft geloof ik alleen effect op de staat zelf.
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 21 Mei 2008 16:42    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Wordt de beste man eindelijk eens hard de grond in geboord. Zou hij nog ergens aan de bak kunnen komen als advocaat, of zien we hem straks de straten van Miami schoonvegen in GTA V?
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 21 Mei 2008 16:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik hoop dat Rockstar zoiets doet, hij kan toch niks meer doen
Terug naar boven
Tom_V BerichtGeplaatst: 21 Mei 2008 18:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Ik geloof dat hij in Florida ook al eens is veroordeeld btw. Het heeft geloof ik alleen effect op de staat zelf.

Jep

http://www.gamed.nl/view/38745
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: