Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Komt Microsoft nog met een handheld ?
Ja
30%
 30%  [ 6 ]
Nee
70%
 70%  [ 14 ]
Totaal aantal stemmen : 20

Auteur Bericht   
The Source BerichtGeplaatst: 27 Nov 2007 22:04    Onderwerp: Xbox Portable ? Reageren met citaat

Denken jullie dat Big M ooit nog met een handheld komt ? Ze wouden namelijk niet de Gizmondo ondersteunen, en op dit moment ondersteunen ze een beetje de Ds.

Maar denken jullie dat ze nog met een handheld komen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
FreeMad BerichtGeplaatst: 27 Nov 2007 22:11    Onderwerp: Reageren met citaat

zeg nooit nooit.
maar als MS zo doorgaat weet ik niet eens zeker of ze met de volgende generatie consoles komen. denk hierbij aan de maker van PGR, Bioware, fasa en bungie.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
CengizMan BerichtGeplaatst: 27 Nov 2007 22:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik denk dat jullie big M wel met een hanheld komt, maar wel in de volgende generatie. Om te zorgen dat hij console compatible zal worden snap je? Dus ik denk ja, maar niet nu. De handheld komt zeker en heet waarschijnlijk geen (x)BOX want dan denk je dat je een doos hebt in plaats van een handheld.
Hij komt wel, pas de volgende generatie.
Terug naar boven
The Source BerichtGeplaatst: 27 Nov 2007 22:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Hopelijk voor 2010

Me droom zal dan vast waar worden, Halo op een handheld
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 27 Nov 2007 22:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik denk het eerlijk gezegd niet, Microsoft had na de release van de Xbox plannen voor een handheld, namelijk de Xboy (echt waar), Deze handheld kon ongeveer hetzelfde doen als de PSP, maar uiteindelijk heeft Microsoft wegens te groot financieel risico het maar niet gedaan.

Daarom zie ik het ook niet echt gebeuren, btw de handheldmarkt binnendringen is denk ik niet zo vanzelfsprekend
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 28 Nov 2007 07:56    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Stellende dat Microsoft niet uit de game-industrie stapt, zal alles afhangen van het succes van de Zune. Een Xbox handheld zal volgens mij altijd uitgroeien uit die speler. Het argument dat MS de Gizmodo niet ondersteunde en de DS wel, slaat trouwens op niets. De Gizmodo had nooit een kans op succes en de DS ondersteunen ze enkel zodat Rare winst maakt.
Terug naar boven
The Source BerichtGeplaatst: 28 Nov 2007 14:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Stellende dat Microsoft niet uit de game-industrie stapt, zal alles afhangen van het succes van de Zune. Een Xbox handheld zal volgens mij altijd uitgroeien uit die speler. Het argument dat MS de Gizmodo niet ondersteunde en de DS wel, slaat trouwens op niets. De Gizmodo had nooit een kans op succes en de DS ondersteunen ze enkel zodat Rare winst maakt.
Ik zie me zelf niet echt op een Zune spelen ( me vriend heeft er ééntje ) ik vind dat je een goeie theorie hebt. Maar als de Gizmondo misschien Halo had, zou het een goeie handheld worden, en bekender.

Ieder geval we zullen het nu nog niet weten, wat MS gaat doen.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 28 Nov 2007 14:58    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

The Source schreef:
Maar als de Gizmondo misschien Halo had, zou het een goeie handheld worden, en bekender.
Wat had de Gizmondo in huis om een plaats te veroveren tussen de PSP en de DS? Er waren geruchten dat Halo naar de handheld kwam, maar desondanks is Tiger Telematics failliet gegaan. In de game-industrie moet je ofwel reeds populair zijn, ofwel rijk zijn, ofwel beide om succesvol een handheld of console te lanceren. Tiger was geen van beiden.
Terug naar boven
Fiercy Dragon BerichtGeplaatst: 29 Nov 2007 14:30    Onderwerp: Reageren met citaat

had er ook ff een optie ingedaan 'ik zie microsfot wel een handheld op de markt brengen, maar het lijkt me geen goed idee'... of zoiets dergelijks,
maar ik denk idd ook dat dit misschien wel ms zn laatste console kan zijn geweest (wat ik zou betreuren, want ook al was de ps2 beter dan de xbox wat betreft verkopen, de xbox bracht een hoop dingen die nu standaard zijn bij deze generatie...), maar als ze nog een console maken denk ik dan ze ook nog een keer met een handheld gaan komen, hoe erg ik dat ook zou vinden (ik ben geen voorstander van een handheld van ms zn kant... focus maar gewoon op de consoles)
Terug naar boven
im2 BerichtGeplaatst: 01 Dec 2007 20:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Focussen op 1 console gaat allemaal net iets makkelijker natuurlijk
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 02 Dec 2007 13:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Waarom denken aan een Xbox Portable als Microsoft pas na 2 jaar de Xbox 360 (een systeem van een vierkante meter aan oppervlak, zo groot) pas vrij van hardwarefailures heeft gekregen. Nee, vertrouwen in een portable RRoD systeem zou ik niet hebben
Terug naar boven
tmffirework BerichtGeplaatst: 05 Mei 2008 19:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Roderick schreef:
Waarom denken aan een Xbox Portable als Microsoft pas na 2 jaar de Xbox 360 (een systeem van een vierkante meter aan oppervlak, zo groot) pas vrij van hardwarefailures heeft gekregen. Nee, vertrouwen in een portable RRoD systeem zou ik niet hebben

slaat nergens op wat je nu zegt. De RROD betekent gewoon dat de xbox vanbinnen kapot is. Dat kan gebeuren net zogoed als elke andere console en het valt echt wel mee.

Maar ik denk inderdaad ook niet dat er een portable komt. Nog nergens wat van gehoort en denk ook niet dat microsoft daar aandacht in gaat besteden.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: