Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina 1, 2 Volgende
|
Kingsora |
Geplaatst: 26 Jan 2008 21:37 Onderwerp: Lost: Via Domus
| |

|
Naam: Lost Via Domus
Genre: Action/Adventure
Release: 29 februari 2008
Informatie:
In de game kruip je in de huid van één personage die de ramp met vlucht 815 overleefd heeft. De bedoeling van het spel is het ontrafelen van de geheimen van het eiland terwijl je jouw eigen geheimen verbergt. in de game moet je puzzels oplossen, The Black Smoke op het eiland ontwijken en vijanden verslaan. Hierbij zal je seizoen 1 en 2 van Lost op een heel nieuwe manier beleven dan je ooit had kunnen denken.
De game verschijnt binnen een maandje al dus een topic leek meij wel gepast, zeker als je weet dat ik mijn "ik maak veel topics" fase ben . Ik kijk persoonlijk wel uit naar deze game, ten eerste is het lang geleden dat er nog eens een echte adventure op de consoles verscheen en is deze game een echte droom voor alle fans van Lost.
Laatst aangepast door Kingsora op 26 Jan 2008 22:18; in totaal 3 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 26 Jan 2008 21:54 Onderwerp:
| |

|
Ik kijk er heel erg naar uit. Vind het heel erg leuk dat ze zelf een nieuwe personage met zijn unieke verhaal hebben ingedaan. Allleen jammer dat niet de hele cast de stemwerk doet. De gameplay ziet er goed uit de personages zijn niet echt super maar ook niet slecht uitgewerkt. Ik denk alleen dat het verhaal me zal boeie want ben een grote lost fan . Ik zou eerst wat reviews lezen en een demo spelen voor ik deze game koop. Want zo als we weten film/serie games werken nooit goed uit. Maar hoe het er nu uitziet is echt top Volgens mij speelt de game tot S3 want we zagen namelijk ook die geheime onderwater hatch |
|
Terug naar boven |
|
|
Kingsora |
Geplaatst: 26 Jan 2008 22:02 Onderwerp:
| |

|
Nee die kerel komt in seizoen 2 ook al locaties uit seizoen 3 tegen daarmee.Zo heb ik al een filmpje gezien waar hij die Rus in zijn huis onder schot hield. Over het stemmenwerk zelf maak ik mij geen zorgen want volgens mij worden ze toch ingesproken door de echte acteurs. Ik heb de stemmen van Jack, Sayid, Ben en Locke al gehoord en die klopte toch. Waar heb je dat trouwens gelezen dat het niet de echte stemmen zouden zijn?  |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 26 Jan 2008 22:22 Onderwerp:
| |

|
Ik had het in een interview gelezen in de Spits (krant) maar ze zeiden dat de Voice Actors van zeer hooge kwaliteit zou zijn. Er doen wel een paar acteurs mee Ben, Juliet, Hurly en Locke. Die doen vrijwillig mee de rest wou betaald worden maar dat ging over de budget heen van de game.
Laatst aangepast door Lawliet op 26 Jan 2008 22:39; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Kingsora |
Geplaatst: 26 Jan 2008 22:30 Onderwerp:
| |

|
twan202 schreef: | Ik had het in een interview gelezen in de Spits (krant) maar ze zeiden dat de Voice Actors van zeer hooge kwaliteit zou zijn. Er doen wel een paar acteurs mee Ben Juliet hurly en Locke. Die doen vrijwillig mee de rest wou betaald worden maar dat ging over de budget heen van de game. |
Hmm ik zou toch zweren dat Jack & Sayid dat echt waren, wss hebben ze van die acteurs ingehuurd die de stemmen moesten nabootsen zoals bv Jack Sparrow in KH2.
Trouwens nu ga het verhaal wel nimeer helemaal kloppen want nu zijn er scenes waar die kerel bij is terwijl da ni zo was in de serie. Ik hoop echt dat de game niet crap wordt, maar ik vrees ervoor.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Kingsora |
Geplaatst: 03 Feb 2008 12:29 Onderwerp:
| |

|
Erg mooie character Renders
http://www.gamed.nl/view/37069
In ieder geval Gamespot en Eurgamer hebben hem al gespeeld en zeggen dat die erg leuk is en een must voor Lost fans  |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 03 Feb 2008 14:39 Onderwerp:
| |

|
Hmmm..... ik weet het niet. Ik wacht maar op de reviews af. Het verhaal lijkt me zeer interesant!
En? heeft iemand als S4 gezien  |
|
Terug naar boven |
|
|
Kingsora |
Geplaatst: 03 Feb 2008 14:44 Onderwerp:
| |

|
Ga morgen eerst ep van S4 is zien, is die goed?
Ik hoop trouwens dat de game niet te snel uitgespeeld is.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 05 Feb 2008 21:17 Onderwerp:
| |

|
Ik heb de serie nog nooit gezien. Toch ben ik wel benieuwd naar deze game. Het Survival-genre spreekt me erg aan en ik hoop daarom ook dat deze game geen teleurstelling zal worden.
Zovelen hebben het geprobeerd en zovelen hebben gefaald.
Let's hope this will do it. |
|
Terug naar boven |
|
|
Kingsora |
Geplaatst: 02 Mrt 2008 23:03 Onderwerp:
| |

|
Heeft iemand hem eigenlijk en hoe is die? Want als grote Lost fan ben ik wel benieuwd.. |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 02 Mrt 2008 23:17 Onderwerp:
| |

|
Heb veel slechte reviews gelezen over Lost
IGN 5.5 |
|
Terug naar boven |
|
|
Kingsora |
Geplaatst: 02 Mrt 2008 23:26 Onderwerp:
| |

|
Ik heb ook al reviews gezien van 7,5 dus... |
|
Terug naar boven |
|
|
Valentino Aledda |
Geplaatst: 03 Mrt 2008 00:18 Onderwerp:
| |

|
ja, van XGN.nl ofzoiets.. maar die vind ik wel ietsje minder betrouwbaar. Hoewel IGN en gamespot natuurlijk ook niet alles zijn. |
|
Terug naar boven |
|
|
thomas.d |
Geplaatst: 03 Mrt 2008 11:53 Onderwerp:
| |

|
Ik heb het spel en ben al lekker op weg.
Het spel geeft je echt het lost gevoel (spanning). Het is een boeiend verhaal met veel dingen die je kunt ontdekken.
Helaas zijn de gesprekken met personages erg oppervlakkig maar de stemmen van die personen zijn goed tot zeer goed en dat maakt een hoop goed .
Dus voor liefhebbers van lost.... kopen. Alle gordijnen dicht, lcd aan, surround op 10 en genieten!! |
|
Terug naar boven |
|
|
Kingsora |
Geplaatst: 03 Mrt 2008 14:46 Onderwerp:
| |

|
De stemmen zijn toch allemaal van andere acteurs he? (nu ja de meeste toch?) |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 04 Mei 2008 00:57 Onderwerp:
| |

|
Dat is je mening.
Je zegt het alsof het een feit is...
Ik ben echter zeer benieuwd en wil de game ook graag in mijn bezit hebben. Daarna zal ik hem onderwerpen aan een hevige speeltest waarna ik een oordeel zal vellen. En nee, ik kijk de serie niet.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Rene Groen |
Geplaatst: 04 Mei 2008 21:43 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Cruor schreef: | Jep tis mijn mening. En nou en dat ik het overbreng als een feit. Gewoon je smoel houden  |
Even twee dingen:
1) Reageer normaal, het is hier een forum, geen flamefestijn.
2) Trap geen twee maanden oude topics naar boven als je er inhoudelijk niets aan toe te voegen hebt.
Dank u. |
|
Terug naar boven |
|
|
Dnarbeis |
Geplaatst: 05 Mei 2008 17:50 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 06 Mei 2008 19:04 Onderwerp:
| |

|
Cruor schreef: | Jep tis mijn mening. En nou en dat ik het overbreng als een feit. Gewoon je smoel houden  |
Ik voel me erg onprettig als er op onrespectvolle wijze tegen me gesproken word. Ik behandel mensen met het respect dat ze verdienen en ik hoop ook dat jij dat in het vervolg zou willen doen. Bij voorbaat dank.
En over het spel, ik heb het eventjes gespeeld. Ik moet eerlijk zeggen dat het me wel aanspreekt. De sfeer is er en de omgevingen zien er goed uit. Ik ga het zeker verder spelen. Ik laat jullie weten wanneer ik het spel heb uitgespeeld. Momenteel speel ik intensief "Lost Planet: Extreme Condition".
Selecteer om te lezen:
Heeft iemand enig idee hoe ik die Green Eye het beste kan verslaan in Chapter 6? Da's een lastige gast... en als mijn VS stuk is, is het Mission Failed... da's ook minder. |
|
Terug naar boven |
|
|
Rene Groen |
Geplaatst: 09 Mei 2008 19:17 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Cruor schreef: | Ach meisje voelt zich onprettig en ik kan je zeggen je verdient het respect niet !.  |
Nog één zo´n opmerking en we bannen je van het forum, dit soort postings kunnen we missen als kiespijn. |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 09 Mei 2008 19:28 Onderwerp:
| |

|
Cruor schreef: | Ach meisje voelt zich onprettig en ik kan je zeggen je verdient het respect niet !.  |
Mag ik u er even op wijzen dat ik geen meisje ben. Mijn avatar beeld een vrouw af, maar dit wil niet direct zeggen dat ik een vrouw ben.
En graag wil ik je er ook even op wijzen dat je me niet persoonlijk kent. Dit wil dus zeggen dat je niet kunt bepalen of ik wel of geen respect verdien.
Graag een zo juist mogelijk gedrag vertonen op dit fourm. Het is namelijk er onprettig (zeker ook voor de andere leden) als een persoon de sfeer probeert te verstoren. Bij voorbaat dank! |
|
Terug naar boven |
|
|
Urkie |
Geplaatst: 09 Mei 2008 19:58 Onderwerp:
| |

|
Citaat: | Ach meisje voelt zich onprettig en ik kan je zeggen je verdient het respect niet !. |
In iedergeval geen "respect" voor jou. |
|
Terug naar boven |
|
|
Rene Groen |
Geplaatst: 12 Mei 2008 12:00 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Cruor schreef: | Ey swa ik weet niet je denkt je bent pro. keba |
Dag Cruor |
|
Terug naar boven |
|
|
im2 |
Geplaatst: 12 Mei 2008 12:10 Onderwerp:
| |

|
Lilyman schreef: | Cruor schreef: | Jep tis mijn mening. En nou en dat ik het overbreng als een feit. Gewoon je smoel houden  |
Ik voel me erg onprettig als er op onrespectvolle wijze tegen me gesproken word. Ik behandel mensen met het respect dat ze verdienen en ik hoop ook dat jij dat in het vervolg zou willen doen. Bij voorbaat dank.
En over het spel, ik heb het eventjes gespeeld. Ik moet eerlijk zeggen dat het me wel aanspreekt. De sfeer is er en de omgevingen zien er goed uit. Ik ga het zeker verder spelen. Ik laat jullie weten wanneer ik het spel heb uitgespeeld. Momenteel speel ik intensief "Lost Planet: Extreme Condition".
Selecteer om te lezen:
Heeft iemand enig idee hoe ik die Green Eye het beste kan verslaan in Chapter 6? Da's een lastige gast... en als mijn VS stuk is, is het Mission Failed... da's ook minder. |
Over Lost Planet, wat wsl al te laat is:
Gewoon maken dat je in beweging blijft. Eerst de kleine warmtebronnen vernietigen en als je daarmee klaar bent, de grote warmtebron op zijn hoofd. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina 1, 2 Volgende |