Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

wordt GTA IV de GOTY 2008?
Ja :)
64%
 64%  [ 38 ]
Nee
35%
 35%  [ 21 ]
Totaal aantal stemmen : 59

Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 12, 13, 14  Volgende  
Bats BerichtGeplaatst: 06 Dec 2007 21:27    Onderwerp: het GTA IV topic Reageren met citaat

GTA IV!

Bespreek hier alles wat met GTA IV ed. te maken heeft

dan ook nog maar een poll erbij: GTA IV: GOTY '08?

Trailer 1

Trailer 2

Trailer 3

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 06 Dec 2007 21:43    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Een game die nog niet uit is bestempelen als GOTY voor een jaar dat nog niet eens begonnen is gaat me wat ver, toch lijkt GTA IV me wel een zeer tof spel worden. Echter zijn de verwachtingen nu al zo torenhoog dat ik me wel afvraag of Rockstar Games het voor elkaar gaat krijgen deze verwachtingen in te lossen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Bats BerichtGeplaatst: 06 Dec 2007 21:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Rene Groen schreef:
Een game die nog niet uit is bestempelen als GOTY voor een jaar dat nog niet eens begonnen is gaat me wat ver, toch lijkt GTA IV me wel een zeer tof spel worden. Echter zijn de verwachtingen nu al zo torenhoog dat ik me wel afvraag of Rockstar Games het voor elkaar gaat krijgen deze verwachtingen in te lossen.

de game zal idd toch wel flink gehypet worden net als AC maar toch, GTA...

Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 06 Dec 2007 23:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja mijn verwachtingen liggen nu wel hoog ja, maar toch, ze lagen ook hoog bij San Andreas, en San Andreas was ook veeel meer dan ik had verwacht, echt niet te evenaren!

AC was gewoon een teleurstelling voor mij.
Terug naar boven
im2 BerichtGeplaatst: 08 Dec 2007 09:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Het vrijheidsbeeld. Dit kunnen ze toch niet onbenut laten in de missies
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 08 Dec 2007 11:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik denk dat GTA IV wel GOTY word. Elk GTA spel werd maar beter en beter en GTA IV overtreft alles.

Maar ik denk stiekem dat Super Smash Bros Brawl de GOTY word Maar GTA IV word net zo hemels
Terug naar boven
Bats BerichtGeplaatst: 08 Dec 2007 14:04    Onderwerp: Reageren met citaat

im2duvi schreef:

Het vrijheidsbeeld. Dit kunnen ze toch niet onbenut laten in de missies

zou een leuke missie op kunnen plaatsvinden ja (ik wil iemand boven op het vrijheidsbeeld killen! )
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 16 Dec 2007 12:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Voor mij wordt hij alles behalve GOTY. Ik kijk zelfs niet uit naar deze game.

GTA SA was echt een grote teleurstelling. Al ben ik wel benieuwd wat ze met de online modus gaan doen.
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 16 Dec 2007 12:46    Onderwerp: Reageren met citaat

GTAIV wordt voor mij volgens mij instantly GOTY 2008, elk deel van GTA is top!!!! Oh my god!!!!!!
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 16 Dec 2007 13:12    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Michaël_ schreef:

GTA SA was echt een grote teleurstelling. Al ben ik wel benieuwd wat ze met de online modus gaan doen.
Ik deel ongeveer dezelfde mening, ik kijk een beetje uit naar GTA, maar het is geen van de games die ik echt wil. Misschien kan ik op deze manier wel opnieuw genieten van een grote GTA
Terug naar boven
Bats BerichtGeplaatst: 16 Dec 2007 13:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Michaël_ schreef:

Ik deel ongeveer dezelfde mening, ik kijk een beetje uit naar GTA, maar het is geen van de games die ik echt wil. Misschien kan ik op deze manier wel opnieuw genieten van een grote GTA

hoe kun je nou niet uitkijken naar GTA IV?
Terug naar boven
Devilly BerichtGeplaatst: 16 Dec 2007 13:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Gewoon, ik zet m'n traditie voort. Ik heb nog nooit uitgekeken naar een GTA. En om nog verder te gaan: ik heb nog nooit een GTA gekocht of gespeeld op een kleine sessie Vice City na.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 16 Dec 2007 13:33    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Bats schreef:
Joni Philips schreef:
Michaël_ schreef:

hoe kun je nou niet uitkijken naar GTA IV?
Ik moet mij gewoon bedenken hoe teleurstellend Vice City was na een jaar uitkijken naar die titel. Sommige titels presteren beter als je er niet naar uitkijkt.
Terug naar boven
Joker BerichtGeplaatst: 16 Dec 2007 14:26    Onderwerp: Reageren met citaat

VC teleurstellend? Dan ben je zowat de enige volgens mij.

Na VC was juist SA een enorme teleurstelling, dat 'nigger in da hood' idee vond ik echt zwak.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 16 Dec 2007 14:29    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Jesse schreef:
VC teleurstellend? Dan ben je zowat de enige volgens mij.

Na VC was juist SA een enorme teleurstelling, dat 'nigger in da hood' idee vond ik echt zwak.
Tja, dat is gewoon omdat ik zoveel tijd in GTA3 had steken, dat VC gewoon niet beter kon zijn. VC had beter kunnen zijn dan de beste game ooit en nog had het teleurstellend geweest. Sindsdien hype ik geen titels meer.
Terug naar boven
Nash BerichtGeplaatst: 16 Dec 2007 14:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik kijk ook niet uit naar deze game. De kans is zelfs groot dat ik deze gewoon links laat liggen, netzoals ik met SA heb gedaan, simpelweg omdat de oldskool GTA feeling (3 en VC) er niet meer was. Heb genoeg dingen gezien van SA terwijl m'n broer aan het spelen was en geen van ze trok me aan, ben bang dat het nu weer zo wordt.

GOTY '08 wordt ongetwijfeld Starcraft 2 mits deze in 2008 uitkomt. Voor de rest denk ik ook dat LBP meer kans maakt op deze titel als hij echt zo goed wordt als we denken dat hij wordt.
Terug naar boven
Bats BerichtGeplaatst: 16 Dec 2007 15:04    Onderwerp: Reageren met citaat

mmm... jullie hebben wel geijk, ik voelde bij GTA SA echt die oude GTA VC feeling niet meer, die hoop ik wel weer terug te hebben, ik vind zelf GTA VC dan ook nog de beste van ze allemaal
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 17 Dec 2007 00:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Nou ik vond alle GTA delen ubervet. GTA3 om de mafia, VC om de '80 stijl, GTA San andreas om de grote schaal en hoog aantal dingen wat je kan doen. GTA vind ik altijd superleuk! De feeling van GTA 1 en 2 is heel anders dan GTA3 enzo, is gewoon apart van mekaar vind ik.

Saints Row leek me ook vet, en die is ook echt vet! Free-roaming games ftw!
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 17 Dec 2007 11:48    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Free-roam is inderdaad the way to go. Ik haat het tegenwoordig als ik een pad moet volgen. Ten eerste kan dat pad enkel leiden tot het einde van het spel, iets dat je liefst niet zo snel mogelijk ziet (als de game goed is tenminste...) en ten tweede gaat er een enorme mogelijkheid tot inleving verloren.

GTA games hebben al altijd getoond dat ze, desondanks de stijlsetting, de speler altijd kunnen onderdompelen in een interessante wereld. Tuurlijk is de VC feel bij SA verloren gegaan, het is ook een compleet ander misdaad-milieu dan in de jaren '80 maar qua gameplay was SA dan weer een verbetering op VC. Zo krijgen we steeds pro's & con's t.o.v. van elk deel maar dat is net het leuke! Elke deel is toch weer verschillend, ook al is de gameplay nagenoeg hetzelfde.

Ik maak me geen zorgen over GTAIV, de setting is weer lekker apart, de mogelijkheden worden uitgebreid en de GFX verbeterd. Sounds like a good game to me
Terug naar boven
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 17 Dec 2007 13:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik volg Nelus, ik heb ontzettend veel GTA gespeeld (VC en SA)
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 06 Apr 2008 12:46    Onderwerp: Reageren met citaat

DE game voor veel mensen is er bijna en dit topic heeft bijna geen posts

Mijn intresse is iig al wat meer gewekt maar ofdat ik hem ga kopen is nog een groot vraagteken.

Ik ben wel benieuwd naar de easter eggs ik weet er al eentje en die vond ik wel leuk gevonden ^^
Terug naar boven
Devilly BerichtGeplaatst: 06 Apr 2008 12:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ben nog minder geďnteresseerd dan in het begin. Free-roaming game + realistischere graphics + het hele idee van GTA = NOT! (voor mij )
Terug naar boven
im2 BerichtGeplaatst: 09 Apr 2008 15:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Play.com heeft een mooie deal Spijtig dat ie pas op 2/5 komt...
http://www.play.com/Games/Xbox360/4-/5387997/Xbox-360-Premium-Console-+-Grand-Theft-Auto-IV/Product.html
Terug naar boven
Sjoerd van der Meer BerichtGeplaatst: 09 Apr 2008 16:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Als we terug gaan naar de Roots van GTA dan vind ik GTA2 tog wel de beste.

GTA SA vind ik daarna de beste aangezien ik wel van een grote wereld hou. (Oblivion zit ik nu aan 400 uur)

Maar GTA IV wordt wel de bom lijkt mij. Alleen al omdat je kan gaan en staan waar je maar wilt.
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 10 Apr 2008 09:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
GR: Can you think of any good, specific examples of the city seeming like a living, breathing place?

RS: Yeah... people walking around the streets with a coffee cup in their hands. I blew through a crosswalk just as a guy was – I was kind of going through fairly slow – but he was holding his coffee cup, the car came really close and he kind of jumped. I mean, the reaction – because they're using the Natural Motion engine – the guy sort of reacted to the car. He jumped back, dropped his coffee, starts bitching about dropping his coffee and, you know, you just go by. But the whole sort of movement and interaction between the person and the car looked like what would happen if you went too close to a guy carrying a cup of coffee on the sidewalk. And it really is some of those little details that help.

Prachtig
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 12, 13, 14  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 14

Ga naar: