Auteur |
Bericht |
|
MarcianoNL |
Geplaatst: 02 Mei 2008 16:40 Onderwerp: [SPOILERS][GTA IV] Wat is jou favo missie die je hebt gedaan
| |

|
Ik heb er zelf 3.
1: De enorm vette Bankoverval die het 3e eiland opent.
2: Dit is een simpele missie maar toch vond ik hem erg vet gedaan, wat moet je doen :
Je krijgt een telefoon nummer van een man en zijn locatie je rijdt daar naartoe en dan kun je hem bellen.
Je kijkt wie opneemt en schiet hem neer, of je belt hangt in het gesprek op en belt nog een keer en je ziet hem wegrennen.
3. De laatste missie is toch het vetste en dan moet je wel het einde doen met Money ofzo, niet het einde Revenge
Laatst aangepast door MarcianoNL op 02 Mei 2008 16:52; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Divine Rage |
Geplaatst: 02 Mei 2008 16:47 Onderwerp:
| |

|
Kunnen we dit soort dingen niet gewoon in het GTA IV topic houden? Desnoods maak een nieuw subforum aan voor GTA IV... Er zijn nu gewoon teveel GTA topics op Gamed.nl |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 02 Mei 2008 16:47 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Divine Rage schreef: | Kunnen we dit soort dingen niet gewoon in het GTA IV topic houden? Desnoods maak een nieuw subforum aan voor GTA IV... Er zijn nu gewoon teveel GTA topics op Gamed.nl | Dit topic staat in een GTA subforum, daarvoor dient het. |
|
Terug naar boven |
|
|
Divine Rage |
Geplaatst: 02 Mei 2008 16:51 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Divine Rage schreef: | Kunnen we dit soort dingen niet gewoon in het GTA IV topic houden? Desnoods maak een nieuw subforum aan voor GTA IV... Er zijn nu gewoon teveel GTA topics op Gamed.nl | Dit topic staat in een GTA subforum, daarvoor dient het. |
Godver... Wat ben ik weer een kortzichtige idioot... Om een of andere reden let ik nooit op de "topic-tree". Hierbij mijn excuses. |
|
Terug naar boven |
|
|
MarcianoNL |
Geplaatst: 02 Mei 2008 16:53 Onderwerp:
| |

|
Sorry voor iedereen die dacht dat dit over elke GTA ging.
Heb het er nu bij gezet. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|