Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Sef BerichtGeplaatst: 26 Mei 2008 19:32    Onderwerp: Tom Clancy's Rainbow Six : Vegas 2 vraagje Reageren met citaat

Hallo,

Ik heb een probleem met dit spel. Ik ben in de missie Desert, maar de eerste keer dat ik daar kwam werd ik afgeknald. Toen waren mijn twee maatjes, Michael en Jung bij me. Toen ik de volgende dag de save game laden ontdekte ik iets wat niet zo leuk was : Mijn maatjes waren er niet meer bij. Erg onhandig, zeker als je onthoud dat die twee mij enorm meehielpen. Maar nu mijn grote vraag : Hoe krijg ik ze terug?

Alvast bedankt,
Sef
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Cor BerichtGeplaatst: 26 Mei 2008 20:45    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Ik ben bang dat dit gewoon één van de bugs is die de game heeft. Ik vind jammer genoeg niets met googlen. Ik neem aan dat het regroup commando niets doet? Misschien dat ze ergens anders in de level zitten.
Ik weet uit m'n hoofd niet helemaal hoe het menu in elkaar steekt, maar anders moet je in plaats van continue campaign kiezen voor load checkpoint en vanaf dat laatste checkpoint verder werken. Dan moet je weliswaar een stuk opnieuw doen, maar in elk geval heb je je teamgenoten dan (hoogstwaarschijnlijk) weer bij je.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 26 Mei 2008 20:51    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Zijn ze misschien niet dood? (Of kan dat niet meer in dit deel? Het is al even geleden dat ik een R6 speelde.)
Terug naar boven
Cor BerichtGeplaatst: 26 Mei 2008 20:53    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Joni Philips schreef:
Zijn ze misschien niet dood?

Met Rainbow krijg je dat groot in je scherm te zien, en je hebt een bepaalde tijd om ze te healen, anders is het game over. Het was Ghost Recon: Advanced Warfighter waarbij je je teamgenoten kon gebruiken als disposable scouting units.

EDIT: Ik zoek net even na welke missie Nevada Dessert is, maar dat is blijkbaar een missie die je alleen moet doen. Ik lees dat net op Gamefaqs.
Terug naar boven
im2 BerichtGeplaatst: 28 Mei 2008 07:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Probeer eens co-op. Als dat niet lukt volg dan maar de raad van Cor.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: