Auteur |
Bericht |
|
dnberry |
Geplaatst: 25 Mei 2008 21:16 Onderwerp: Wil je een wii? Neem dan een andere provider :D
| |

|
Ik heb mijn huidige abbo opgezegd. Was een 1 mb verbinding die ik gebruikte voordat ik xbox live ging gebruiken en aardig tevreden mee was. Ben geen dikke downloader. Nu ga ik naar een dikke verbinding voor hetzelfde geld. De snelheid is aanzienlijk sneller en als bonus ontvang ik ook nog eens Wii kado
Ik wil niet spammen dus noem geen namen van aanbieders, maar die vallen best wel op te googlen denk ik  |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 25 Mei 2008 21:36 Onderwerp: Re: Wil je een wii? Neem dan een andere provider :D
| |
Grammar Führer
![]()
|
dnberry schreef: | Ik heb mijn huidige abbo opgezegd. Was een 1 mb verbinding die ik gebruikte voordat ik xbox live ging gebruiken en aardig tevreden mee was. Ben geen dikke downloader. Nu ga ik naar een dikke verbinding voor hetzelfde geld. De snelheid is aanzienlijk sneller en als bonus ontvang ik ook nog eens Wii kado
Ik wil niet spammen dus noem geen namen van aanbieders, maar die vallen best wel op te googlen denk ik  |
eeh wat is het punt nou van dit topic??
het punt is ... reclame maken voor een internetbedrijf dat we zelf op mogen gaan zoeken?  |
|
Terug naar boven |
|
|
wackyprofessor |
Geplaatst: 25 Mei 2008 21:42 Onderwerp:
| |

|
Of iemand, die zijn abbo wilt veranderen deze beste man een Wii aan je gunt.  |
|
Terug naar boven |
|
|
dark lars |
Geplaatst: 25 Mei 2008 21:54 Onderwerp:
| |

|
inderdaad volgens mij is dit wel goed bedoelt |
|
Terug naar boven |
|
|
Rene Groen |
Geplaatst: 25 Mei 2008 22:04 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Deze post is gewoon goed bedoelt en lijkt zeker niet onder reclame te vallen, het is dan ook een goede tip  |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 25 Mei 2008 22:05 Onderwerp:
| |

|
Had daar iets over gehoord. Maarja ik heb er een. |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 25 Mei 2008 22:07 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
ja okee, maar in mijn wereld komt dat op hetzelfde neer, jongens
ik snap wel dat het goed bedoelt is hoor, dat het geen puur misbruik van het forum is  |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 25 Mei 2008 22:12 Onderwerp:
| |

|
Onzin, die cadeau's allemaal.
Sommige mensen nemen een abo, alleen voor het cadeau.  |
|
Terug naar boven |
|
|
dnberry |
Geplaatst: 25 Mei 2008 22:20 Onderwerp:
| |

|
Was gewoon bedoeld als een goeie tip.
Ik wilde voor mijn dochters al een tijdje een Wii kopen. Mijn Xbox360 is een typische "mannen machine" wat voor ouders best wel frustrerend kan zijn want je snapt dondersgoed dat je kinderen ook willen gamen, en noem me ethisch verantwoord, maar mijn dochter van 6 laat ik geen gears of war spelen.. Dit is een leuke oplossing die ervoor zorgt dat mijn dure xbox verslaving er niet onder lijdt, en dacht dat andere mensen ook wel interesse in konden hebben  |
|
Terug naar boven |
|
|
Bruno Jacobs |
Geplaatst: 25 Mei 2008 22:48 Onderwerp:
| |
Eigenaar

|
Je mag best vertellen dat het hier om XS4All gaat hoor, het is inderdaad een mooie aanbieding  |
|
Terug naar boven |
|
|
Rene Groen |
Geplaatst: 25 Mei 2008 22:52 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Heb zelf XS4All Only en ben overigens zeer te spreken erover. |
|
Terug naar boven |
|
|
Devilly |
Geplaatst: 25 Mei 2008 22:57 Onderwerp:
| |
![]()
|
Ik zat dit net te lezen toen mijn ma binnen kwam lopen en naar de advertentie onderaan de pagina wees. En daar stond deze dus ook bij, zodra ik mijn postcode en huisnummer had ingevuld. Ik meteen: 'Kom, die nemen we!'  |
|
Terug naar boven |
|
|
Nash |
Geplaatst: 28 Mei 2008 22:44 Onderwerp:
| |

|
Moet ivm een verhuizing ook overstappen binnen 2 weken omdat Orange op het nieuwe adres niet dezelfde snelheid kan leveren als op het oude adres.
Het is dat XS4All ook ADSL levert en m'n eventuele verbinding vanaf dezelfde wijkcentrale zou moeten komen met de bijbehorende lagere snelheid. Anders had ik een tweede Wii gehad die ik dan weer lekker kon verkopen  |
|
Terug naar boven |
|
|
Nickdhnick |
Geplaatst: 28 Mei 2008 23:16 Onderwerp:
| |

|
mm we hebben hier al 2 Wii's thuis.. derde zal niet nodig zijn haha xD
maar ander internet kunnen we wel eens gebruiken. Ik word gek van dat trage Internet + Bellen van KPN  |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 28 Mei 2008 23:23 Onderwerp:
| |

|
Nickdhnick schreef: | mm we hebben hier al 2 Wii's thuis.. derde zal niet nodig zijn haha xD
maar ander internet kunnen we wel eens gebruiken. Ik word gek van dat trage Internet + Bellen van KPN  |
En anders ik wel. Dus het ligt niet aan mijn verbinding het is gewoon KPN dat zo traag is. Maar het is al over. Maar nog is KPN een trage provider. De goede oude tijd met @home mis ik. Dan was downloaden van hele series van anime geen probleem maar nu kan ik maar tot 150 kb/s.Maar als je internet er uit lag kon je fluiten naar je centen 100 euro bel kosten naar 0900 nummers mijn moeder had gebelt met de telefoon van iemand van de gemeente bijna 3 kwartier en ze waren nog steeds bij af.
Maar al met al ben blij dat ik niet in Belgie woon. Download limiet |
|
Terug naar boven |
|
|
Devilly |
Geplaatst: 28 Mei 2008 23:36 Onderwerp:
| |
![]()
|
Kurosaki01 schreef: | Dan was downloaden van hele series van anime geen probleem maar nu kan ik maar tot 150 kb/s. |
Ik heb pas geleden een paar seconden de 160 gehaald.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 28 Mei 2008 23:40 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Kurosaki01 schreef: | Maar al met al ben blij dat ik niet in Belgie woon. Download limiet | Idd, downloaden aan 350 KB/s is leuk tot je aan 10 KB/s surft. Ik zit gelukkig veel op school waar ik aan snelheden van 500 KB/s tot 1 MB/s kan downloaden indien ik iets nodig heb. |
|
Terug naar boven |
|
|
Nickdhnick |
Geplaatst: 28 Mei 2008 23:42 Onderwerp:
| |

|
ik haal wel snelheden van 320kb/s met kpn.. alleen die experiabox is wel klote.. in het begin viel telkens de verbinding weg.. hadden we geen telefoon meer.. of wanneer je langer dan 13.5min belde viel de telefoon uit..
kpn beloofde geld terug te geven, nooit gezien
en nu hebben we er nogsteeds wel last van dat onze verbinding zomaar weg valt o.0 |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 28 Mei 2008 23:47 Onderwerp:
| |

|
Die problemen hadden we ook in het begin. Pff nu gaat ie weer maar 50 kb/s wat is er vandaag met KPN.
Devilly een keer heb ik zelf 250 ofso gehad.
eerst stond bittorent op 100 kb/s. en ook nog 2 downloads beiden aan de 75 kb/s ik kon toen mijn ogen niet geloven.
@ Joni Dat had ik eerts ook op school dat was hel fijn. Maar het was draadloos onbeveilgd dus gaat hij weer moeilijk doen met sommige downloads. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|