Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Stormbreaker BerichtGeplaatst: 21 Okt 2006 15:12    Onderwerp: Games Woordenboek -> Vervolg? Reageren met citaat



Geregistreerd op: 06 Jul 2006
Berichten: 118

Hey, 'k zat weer eens in het Gamed Games Woordenboek te snuffelen, en kwam tot de 'ontdekking' dat het vorige deel al zo'n 3 1/2e maand hiervoor kwam. Het was ook geen afsluitertje ofzo, (waarscheinlijk wel dus) en dusz m'n vraag: 'Komt er ook nog een vervolg?'

Stormbreaker in da house!
(P.S. m'n naam lijdt niet af van de nieuwe film, 'k had hem al heel lang)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 21 Okt 2006 15:27    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24892

Ruben, de ex-redacteur die het concept bedacht heeft, wou een echte versie maken en vroeg me dan ook om tijdelijk te stoppen. Nu ben ik wel even de tijd uit het oog verloren en heb ik het er sindsdien niet meer met over gehad of we opnieuw konden beginnen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stormbreaker BerichtGeplaatst: 21 Okt 2006 15:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 06 Jul 2006
Berichten: 118

Echte versie? En is hij weggegaan dan? Jammer... Het is nu dus gestopt?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 21 Okt 2006 15:34    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24892

Stormbreaker schreef:
Echte versie? En is hij weggegaan dan? Jammer... Het is nu dus gestopt?
Echte versie => boekvorm, en ja, het is gestopt. Hoewel ik zeker zal kijken of ht opnieuw in leven kan geblazen worden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stormbreaker BerichtGeplaatst: 21 Okt 2006 15:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 06 Jul 2006
Berichten: 118

O.K. bedankt voor de info, ik heb hem zelf al gemaakt in boekvorm, zoals een echt woordenboek 'r ook uit ziet, met harde kaft.

P.S. Als je verder gaat en woorden nodig hebt... ik ben er.

Joni Philips schreef:
Echte versie => boekvorm, en ja, het is gestopt. Hoewel ik zeker zal kijken of ht opnieuw in leven kan geblazen worden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group