Redacteur

|
Klinkt allemaal wel veelbelovend maar ik ben benieuwd of hij het allemaal wel kan halen.
Ik bedoel maar, het is een aardig risico om innovatieve projecten meer vrijheid en budget te geven maar als hij dit kan opvangen door dezelfde megabudget titels van nu (hetzij misschien iets meer kwalitatief aangekleed) dan denk ik wel dat EA een beter bedrijf erdoor kan worden.
In ieder geval heb ik nooit te klagen gehad over EA. Brachten ze verschillende delen binnen een reeks? Ja. Melkten ze reeksen uit? Ja. Was het erg voor de mensen die ervan genoten hebben? Neen, in tegendeel, ze roepen voor nog meer!
Het hele gehaat tegen The Sims vind ik ook maar raar. Op gameplayvlak staat het alleen in zijn genre, is het dan opmerkelijk of de schuld van EA dat zoiets goed verkoopt? Dit is gewoon voer voor elke casual gamer en dat er zoveel uitbreidingen komen, helpt niet alleen EA maar ook the Sims-gamers die er niet genoeg van krijgen...
Dat EA vrij aggressieve bedrijfstechnieken hanteert is al een andere zaak. De markt is hard, keihard. We zien maar al te vaak dat studios kopje onder gaan vanwege oplopende kosten of het uitstellen van releases met annulering tot gevolg. Vrij normaal dat ze dan ook erg streng zijn op het ontwikkelen/accepteren van hun games...
Allez, ik ben benieuwd wat er van gaat komen. In ieder geval heeft hij mijn stem al  |
|