Auteur |
Bericht |
|
CengizMan |
Geplaatst: 13 Apr 2008 10:49 Onderwerp: jouw hobby
| |

|
Zo, gamesites staan erom bekend dat er veel leden zijn die ook iets met games doen. Sommige maken Flash filmpjes, sommige maken tekeningen, sommige maken nieuwe boxarts, sommige programmeren, sommige maken nieuwe sprites etc.
Dus ik vroeg me af of er hier mensen zijn die iets als hobby doen dat met games te maken heeft.
Misschien een beetje nutteloze topic, maar toch  |
|
Terug naar boven |
|
|
Stefan L |
Geplaatst: 13 Apr 2008 13:00 Onderwerp:
| |

|
Nou goed natuurlijk speel ik games als hobby en daarnaast ben ik redacteur bij Gamed.
Ik heb me een tijdje verdiept in het programeren maar dat beviel me voor geen meter dus daar ben ik toen ook snel mee op gehouden . |
|
Terug naar boven |
|
|
marino |
Geplaatst: 13 Apr 2008 13:02 Onderwerp:
| |

|
photoshop ben ik redelijk goed in  |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 13 Apr 2008 13:05 Onderwerp:
| |

|
Gamen, horror films kijken en soms bauw ik wel een model vliegtuig. |
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 13 Apr 2008 15:21 Onderwerp:
| |

|
gamen, mijn vrouw en manga;.dat is al. |
|
Terug naar boven |
|
|
Moonblade |
Geplaatst: 14 Apr 2008 17:35 Onderwerp:
| |

|
Ik ben een tijdje reviewer geweest.
Daarbuiten taekwondo, cafésporten en af en toe een film of anime. |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 14 Apr 2008 17:49 Onderwerp:
| |

|
Anime,Gamen,Voetballen,muziek en Internet
Verder ben ik wel geintreseerd in tekenen,filmpjes maken,programeren(games) maar dat wou ik dus een beetje op mijn nieuwe opleiding gaan doen. Maar dan zal ik wel verder dan de toelatings opdracht moet komen.  |
|
Terug naar boven |
|
|
dark lars |
Geplaatst: 14 Apr 2008 17:57 Onderwerp:
| |

|
Gezer schreef: | gamen en voetballen, is er een betere combinatie? |
nee die is er neit !!  |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 14 Apr 2008 17:57 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Gezer schreef: | gamen en voetballen, is er een betere combinatie? | Ja, alles waarin voetbal niet staat. |
|
Terug naar boven |
|
|
Bats |
Geplaatst: 14 Apr 2008 23:03 Onderwerp:
| |
|
ownen natuurlijk  |
|
Terug naar boven |
|
|
pizzarulez |
Geplaatst: 14 Apr 2008 23:12 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Gezer schreef: | gamen en voetballen, is er een betere combinatie? | Ja, alles waarin voetbal niet staat. |
Inderdaad..  |
|
Terug naar boven |
|
|
marino |
Geplaatst: 14 Apr 2008 23:57 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Gezer schreef: | gamen en voetballen, is er een betere combinatie? | Ja, alles waarin voetbal niet staat. | klopt |
|
Terug naar boven |
|
|
Nelus |
Geplaatst: 15 Apr 2008 00:28 Onderwerp:
| |

|
Films editen, films kijken, kijken welke spellen ik wil, uiteindelijk koop ik ze niet en ben ik 2 jaar verder en liggen ze voor 10 euro in de budgetbak. (GTA4 uitzondering, Mafia 2 ook, Saints row 2 ook....Just Cause 2 ook....) |
|
Terug naar boven |
|
|
Devilly |
Geplaatst: 15 Apr 2008 08:23 Onderwerp:
| |
![]()
|
Joni Philips schreef: | Gezer schreef: | gamen en voetballen, is er een betere combinatie? | Ja, alles waarin voetbal niet staat. |
Dank u! Eindelijk iemand die snapt dat voetbal niet het enige op de wereld is.
De mensen met wie ik omga hoor ik echt elke keer vertellen wie er heeft gewonnen etc. en ik heb dan geen idee waar ze het over hebben. Best irritant :') ....maar ik ben het onderhand zo gewend, dat ik gewoon niet meer luister.
--------------
1) Zwemmen...al zal m'n blessure snel moeten verdwijnen, wil ik dit leuk blijven vinden.
2) Photoshop en andere crappyness op de computer (vooral dingen waarmee je zelf iets kunt maken)...helaas heeft photoshop het gisteren begeven door een fout met de registratie(code) o.i.d.
3) Heel erg lui zijn.
4) Andere media zoals films, soms boeken en nog meer in die richting.
5) Héél, heel soms wil ik ook nog weleens tekenen. Helaas ben ik er niet zo goed in als ik zou willen en doe ik het veel te weinig (lees: bijna nooit), waardoor ik ook niet beter word. |
|
Terug naar boven |
|
|
Kenneth |
Geplaatst: 15 Apr 2008 08:24 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Veel gamen, bijna elke dag fietsen en werken voor Gamed.
En voor games gebruik ik vaak de taktiek van Nelus: gewoon een tijd wachten tot ze in prijs gedaald zijn. |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 15 Apr 2008 12:12 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Goh, moet ik nog zeggen dat mijn main hobby gamen is of heeft iedereen me al door?
Verder is het gelijk de hobby van mijn vriendin, dat staat dus garant voor brute co-op en hevige relatieproblemen.
You know... the usual...
Alleen breidt het interesse bij mij zich verder uit. Alle technologieën die in games verwerkt zitten kunnen dus ook rekenen op mijn enthousiasme. Na gamen & de technologie erachter hou ik me vooral bezig met muziek en films (wat eigenlijk ook een logische aansluiting op gamen is o_O)...
Tja, tekenen, modelling, texturen maken enzow doe ik ook wel (hetzij in veel mindere mate als vroeger) met als ultiem doel een pracht van een game te maken (I'll get there eventually!).
Café's, discotheken en fuiven liggen ondertussen ver achter me. Hoofdreden is simpelweg er geen zin meer in hebben. Bijredenen zijn dan weer dat mijn stamcafé een hele poos terug gesloten werd en vervangen door een oudjes-veteranen café
Dan nog erbij nemen dat de 'jeugd' in mijn stad haast lachwekkende cliché-vormen aanneemt en dan is het al helemaal om zeep om een beetje plezier proberen te maken... |
|
Terug naar boven |
|
|
Juuppel |
Geplaatst: 15 Apr 2008 16:01 Onderwerp:
| |

|
Sasuke schreef: |
Dan nog erbij nemen dat de 'jeugd' in mijn stad haast lachwekkende cliché-vormen aanneemt en dan is het al helemaal om zeep om een beetje plezier proberen te maken... |
goh woon je toevallig in zaandam daar is t ook bijna elk weekend geouwehoer zeker een reden voor mij om niet meer te gaan stappen |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 16 Apr 2008 10:44 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Juuppel schreef: | goh woon je toevallig in zaandam daar is t ook bijna elk weekend geouwehoer zeker een reden voor mij om niet meer te gaan stappen |
Nope, maar ik weet wel al te goed dat het al op vele plekken onmogelijk is om van het uitgaansleven te genieten.
Ik had vroeger ook wel eens ruzie of een gevecht op fuiven maar dat was meer uitzondering dan regel. Tegenwoordig is een fuif al niet meer compleet zonder dat groep A tegen groep B heeft gevochten... |
|
Terug naar boven |
|
|
Divine Rage |
Geplaatst: 16 Apr 2008 11:58 Onderwerp:
| |

|
Devilly schreef: | Joni Philips schreef: | Gezer schreef: | gamen en voetballen, is er een betere combinatie? | Ja, alles waarin voetbal niet staat. |
Dank u! Eindelijk iemand die snapt dat voetbal niet het enige op de wereld is.
De mensen met wie ik omga hoor ik echt elke keer vertellen wie er heeft gewonnen etc. en ik heb dan geen idee waar ze het over hebben. Best irritant :') ....maar ik ben het onderhand zo gewend, dat ik gewoon niet meer luister. |
Kijk, ben dus niet de enige die voetbal k*t vind...
Maargoed, ff on-topic.
- Koekjes eten
- Gamen
- Photoshoppen
- vreten in het algemeen
- neuken
- etcetera... |
|
Terug naar boven |
|
|
tinyriconen |
Geplaatst: 16 Apr 2008 14:40 Onderwerp:
| |

|
Ik ben gek op gamen, maar mijn grootste hobby is voetballen
Of beter gezegd; Keepen!
- Voetballen
- Gamen
- Muziek luisteren
- Gitaar Spelen
- Wielrennen
- Tennissen
- Lachen!!
- Knuffelen!  |
|
Terug naar boven |
|
|
Valentino Aledda |
Geplaatst: 19 Apr 2008 01:08 Onderwerp:
| |

|
ter compensatie van het lui wezen, doe ik mee aan de 20km en halve marathon door Brussel, waardoor ik ergens in een park aan het trainen ben. Helaas slechte knieën, dus veel minder dan ik wil. Dit jaar is mijn doel om mijn tijden van vorig jaar te verbreken (duuh)
Grote passies dan gamen zijn voor mij: F1, muziek en film (naast het eerder genoemde lopen dan). Fitness deed ik ook een tijdje, maar wegens tijdgebrek mee gestopt. Misschien volgend jaar terug oppikken en/of gevechtssport weer. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|