Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende  
BeWario BerichtGeplaatst: 22 Feb 2009 19:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Nov 2008
Berichten: 2882

als in de manga of gaan ze iets doen met het mindere einde van de anime?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 22 Feb 2009 20:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Aug 2007
Berichten: 1121

Vet, laatste keer dat ik er iets over hoorde was het slechts een gerucht. Ik ga het zeker kijken!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Master Bates BerichtGeplaatst: 22 Feb 2009 21:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 06 Feb 2008
Berichten: 136

fma vond ik in het begin leuk toen et best wel duister was, laater werdt het veel minder
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 22 Feb 2009 21:33    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

BeWario schreef:
als in de manga of gaan ze iets doen met het mindere einde van de anime?
vermoedelijk het eerste
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 05 Apr 2009 18:26    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Eerste episode is uit in Japan en draait rond de Ice Alchemist, maar dat is gelukkig maar omkadering voor een flashback. Anyway, de sub is uit, maar niet downloaden. Er komen gratis en legale streams op 9 april. En de versie van Shinsen-Subs is softsubbed MKV dus op elke PC zonder dualcore en zonder Media Player Classic draait het slecht. Leuke nota in die sub trouwens: King Bradley is de officiële naam van de Fuhrer, hij heet dus King met zijn voornaam.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
BeWario BerichtGeplaatst: 06 Apr 2009 11:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Nov 2008
Berichten: 2882

ja, maar ik hoef geen stream, ik wil ze gewoon op mijn harde schijf hebben staan dat vind ik trouwens ook veel fijner kijken dan op zo'n slechte kwaliteit stream....
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 06 Apr 2009 12:50    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Slechte streams? Tegenwoordig zijn dat HD streams. Die 1080p Naruto episodes dat tegenwoordig verschijnen, zijn bijvoorbeeld streams.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Martijn Steinpatz BerichtGeplaatst: 06 Apr 2009 13:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Dec 2005
Berichten: 751

Eclipse heeft old school(?) Xvid files als alternatief. Tekst en actie lopen synchroon met geluid, dus je moet geen problemen hebben. Je kan ze hier vinden: http://www.tokyotosho.com/search.php?terms=eclipse&type=1 .

Persoonlijke indrukken:

- Intro is uitstekend: sluit goed aan op de sfeer van FMA.

- Episode zelf was ook solide introductie van de meeste karakters. Sterke animatie, veel Ed hilariteit en veel 'foreboding'. Het was filler maar dan wel een van een kwaliteit die ik vaker wil zien. Ice Alchemist was bruut gedaan. Blood bending FTW.

- Nieuwe VA van Roy Mustang, moest ik even wennen. Of die de oude goed vervangt kan ik over een paar weken pas zeggen.

- Armstrong was weer de geweldige combinatie van Manly en hilarisch. Kogels in de vorm van zijn hoofd? Goeie god..

Al met al verlang ik alweer naar 51 episodes FMA. En dat terwijl ik het origineel al tig keer heb gezien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
LordDusk BerichtGeplaatst: 06 Apr 2009 13:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Mrt 2009
Berichten: 291

Dikgedrukt mijn reacties...

Martijn Steinpatz schreef:
Persoonlijke indrukken:

- Intro is uitstekend: sluit goed aan op de sfeer van FMA.
Ben ik het 100% mee eens, alleen de ending daarin tegen was wat slapjes

- Episode zelf was ook solide introductie van de meeste karakters. Sterke animatie, veel Ed hilariteit en veel 'foreboding'. Het was filler maar dan wel een van een kwaliteit die ik vaker wil zien. Ice Alchemist was bruut gedaan. Blood bending FTW.
Introductie viel opzich ook wel mee, in de originele kreeg je een verhaaltje om de persoon heen, misschien dat dit nog komt?

- Nieuwe VA van Roy Mustang, moest ik even wennen. Of die de oude goed vervangt kan ik over een paar weken pas zeggen.
Niet opgemerkt?

- Armstrong was weer de geweldige combinatie van Manly en hilarisch. Kogels in de vorm van zijn hoofd? Goeie god..
Hoo-ah, zoals het hoort bij Armstrong, vooral het einde, Hi - La - Risch

Al met al verlang ik alweer naar 51 episodes FMA. En dat terwijl ik het origineel al tig keer heb gezien.
Remake FTW?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Martijn Steinpatz BerichtGeplaatst: 06 Apr 2009 14:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Dec 2005
Berichten: 751

Of het een FTWtje wordt, durf ik niet te zeggen. Het begint veelbelovend, dat zeker. En de eindtune is idd wat slapjes.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
LordDusk BerichtGeplaatst: 06 Apr 2009 15:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Mrt 2009
Berichten: 291

Martijn Steinpatz schreef:
Of het een FTWtje wordt, durf ik niet te zeggen. Het begint veelbelovend, dat zeker. En de eindtune is idd wat slapjes.


Ik wel, achja, endsongs zijn meestal minder dan de opening, maar dit is toch wel heel erg onder de maat, maarja gelukkig zijn er 2 seizoenen ( eerste 26 epi's 1 seizoen en laatste 26 ook ) dus er is plek voor een betere endsong imho
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dark lars BerichtGeplaatst: 06 Apr 2009 15:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Sep 2006
Berichten: 912

Joni Philips schreef:
Eerste episode is uit in Japan en draait rond de Ice Alchemist, maar dat is gelukkig maar omkadering voor een flashback. Anyway, de sub is uit, maar niet downloaden. Er komen gratis en legale streams op 9 april. En de versie van Shinsen-Subs is softsubbed MKV dus op elke PC zonder dualcore en zonder Media Player Classic draait het slecht. Leuke nota in die sub trouwens: King Bradley is de officiële naam van de Fuhrer, hij heet dus King met zijn voornaam.

nooo mijne happert heel erg en subs vallen soms weg!

Lame.

ohw ik had de hd versie gedownload, misschien ligt het daar wel aan! no steeds lame tho
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Martijn Steinpatz BerichtGeplaatst: 07 Apr 2009 09:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Dec 2005
Berichten: 751

Avi al geprobeerd? Die pakt ie gewoon wel normaal. Ik word trouwens al jaren gek van dat gezeik om die spelers. Ben je net een normale player gewend, moeten ze weer met iets nieuws komen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
dark lars BerichtGeplaatst: 07 Apr 2009 11:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Sep 2006
Berichten: 912

Martijn Steinpatz schreef:
Avi al geprobeerd? Die pakt ie gewoon wel normaal. Ik word trouwens al jaren gek van dat gezeik om die spelers. Ben je net een normale player gewend, moeten ze weer met iets nieuws komen.


jaa idd ik ook, ja avi werkte omdat de resolutie lager was, want media player speelde m natuurlijk niet af in avi :S..zo doaamm
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 07 Apr 2009 12:09    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Avi is zelfs in dezelfde resolutie beter. De haperingen bij MKV komen meestal omdat de subs en de video niet goed over elkaar gelegd worden. Bij een hardsub zoals Xvid is dat geen probleem.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Martijn Steinpatz BerichtGeplaatst: 07 Apr 2009 12:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Dec 2005
Berichten: 751

Waarom gaat dan iedereen inclusief de hond over op MKV? Ik moest drie verschillende spelers uitproberen omdat weinig subbers meer avi deden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
BeWario BerichtGeplaatst: 07 Apr 2009 14:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Nov 2008
Berichten: 2882

MKV is inderdaad het meest gebruikte formaat... maar ik gebruik gewoon M-player for windows en heb er voor alle andere formaten CCCP bij zitten, en dat werkt prima.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 07 Apr 2009 21:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Aug 2007
Berichten: 1121

De eerste aflevering vond ik wel erg vet vandaag. Alleen jammer dat het meteen weer zo over de top moest, maar mij hoor je over je niet klagen als ze zo doorgaan.

VLC Media Player is een van de beste players die ik heb gehad. Ik raad hem iedereen aan, speelt (vrijwel) alle codecs. (Dit doet WMP trouwens ook met de goede codecs)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 07 Apr 2009 21:48    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Ik gebruik ook VLC, maar VLC en MKV zijn een slechte combinatie.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
robin007bond BerichtGeplaatst: 09 Apr 2009 19:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Dec 2007
Berichten: 23

Pfff.... heb ik braaf gewacht op de legale streams.
Blijkt dat we in nederland geen legale fma streams kunnen kijken .
Toch wel jammer van Funimation...
Nu moet ik toch weer illegale avi's of mkv's gebruiken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Goof BerichtGeplaatst: 09 Apr 2009 21:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Apr 2008
Berichten: 564

Ik heb zojuist de eerste ep van FMA gekeken, maar..gaat de serie niet verder waar het was gebleven? Nu ze aan het rommelen zijn met het verhaal snap ik er niets meer van. Al met al een vermakelijke aflevering, maar lang niet zo goed als het eerste seizoen.

End Song vind ik overigens niet slecht, op theme is best aardig, maar vind ik niet zo goed als de eerste 4 op song's.

Uiteindelijk valt voor mij de eerste ep tegen: het lijkt een beetje afgeraffeld en niet in de puntjes afgewerkt, zoals bij het eerste seizoen. Bovendien probeert men te veel uit elk personage te halen, zeg maar. En ook jammer dat er veel nieuwe voice-actors zijn. Ik heb liever de engelse dub, omdat deze heel goed was in het eerste seizoen. De animaties zijn goed en vooral de omgevingen zien er erg goed uit.

Maar dit was al met al meer een voorproefje he.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 09 Apr 2009 21:37    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Dit is een herstart op basis van de manga.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dark lars BerichtGeplaatst: 09 Apr 2009 21:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Sep 2006
Berichten: 912

Goof schreef:
Ik heb zojuist de eerste ep van FMA gekeken, maar..gaat de serie niet verder waar het was gebleven? Nu ze aan het rommelen zijn met het verhaal snap ik er niets meer van. Al met al een vermakelijke aflevering, maar lang niet zo goed als het eerste seizoen.

End Song vind ik overigens niet slecht, op theme is best aardig, maar vind ik niet zo goed als de eerste 4 op song's.

Uiteindelijk valt voor mij de eerste ep tegen: het lijkt een beetje afgeraffeld en niet in de puntjes afgewerkt, zoals bij het eerste seizoen. Bovendien probeert men te veel uit elk personage te halen, zeg maar. En ook jammer dat er veel nieuwe voice-actors zijn. Ik heb liever de engelse dub, omdat deze heel goed was in het eerste seizoen. De animaties zijn goed en vooral de omgevingen zien er erg goed uit.

Maar dit was al met al meer een voorproefje he.

ik vond hem juist super leuk eigenlijk. ik ken de japanse stemmen niet dus merkte ook geen verschil, engels vind ik beter iig.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
BeWario BerichtGeplaatst: 09 Apr 2009 22:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Nov 2008
Berichten: 2882

Goof schreef:
*blablabla*

Uiteindelijk valt voor mij de eerste ep tegen: het lijkt een beetje afgeraffeld en niet in de puntjes afgewerkt, zoals bij het eerste seizoen. Bovendien probeert men te veel uit elk personage te halen, zeg maar. En ook jammer dat er veel nieuwe voice-actors zijn. Ik heb liever de engelse dub, omdat deze heel goed was in het eerste seizoen. De animaties zijn goed en vooral de omgevingen zien er erg goed uit.

Maar dit was al met al meer een voorproefje he.


het eerste seizoen van FMA is ook de enige anime die ik in het engels heb gekeken, voor de rest is eng dub alleen pure rotzooi...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rurouni BerichtGeplaatst: 09 Apr 2009 22:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2006
Berichten: 63

Joni Philips schreef:
Eerste episode is uit in Japan en draait rond de Ice Alchemist, maar dat is gelukkig maar omkadering voor een flashback. Anyway, de sub is uit, maar niet downloaden.
nee ik gaat 'm streamen en op m'n laptop kijken zeker? Lang leve de fansubs, ook in het geval van Naruto en vele andere, die gedownload worden en op m'n PopcornHour afgespeeld worden in de hoogst mogelijke resolutie. En zeker die tamme en en inacurate subs hoef ik niet aan te zien van die streams. Als je PC 't niet trekt: download dan gewoon de SD's.

Maar terug naar FMA: Het ziet er veelbelovend uit. Logisch dat ze in de eerste 2 afleveringen wat snel door de basisuitleg heengaan daar de meeste kijkers toch wel of de manga gelezen hebben of de eerste anime gezien hebben. Anders krijg je de eerste 20 afleveringe ongeveer weer hetzelfde te zien. Zit ook niemand op te wachten. Ik ben (als mangalezer) benieuwd hoe de rest geanimeerd word. Uitgaande van de eerste aflevering ben ik zeker tevreden over het acteerwerk (ook al is de nieuwe stem van Roy Mustang wel effe wenne), animatie en OST. Word zeker weer een topper!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 5

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group