Auteur |
Bericht |
|
Roderick |
Geplaatst: 04 Mei 2008 13:02 Onderwerp:
| |

|
Oud, speculatie en dus onzin. Officieel is aangekondigd dat er twee nieuwe episodes exclusief op de Xbox 360 komen, waarvan één in de herfst, of zelfs eerder. Dit artikel bevat onwaarheden: Home support of zelfs een spoor van achievementsachtige awars zijn nergens te bekennen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Dnarbeis |
Geplaatst: 04 Mei 2008 13:04 Onderwerp:
| |

|
En we beginnen weer. BEIDE consoles krijgen DLC zoals Auto's, wapens, kleren enzo.
XBOX 360 krijgt OOK nog EXCLUSIVE DLC zoals Missies, stukken land mss enzo en dat krijgt de PS3 NIET. |
|
Terug naar boven |
|
|
Rene Groen |
Geplaatst: 04 Mei 2008 13:53 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Gezer schreef: | dnarbeis schreef: | En we beginnen weer. BEIDE consoles krijgen DLC zoals Auto's, wapens, kleren enzo.
XBOX 360 krijgt OOK nog EXCLUSIVE DLC zoals Missies, stukken land mss enzo en dat krijgt de PS3 NIET. |
Deze jongen heeft het begrepen, behalve het stukken land gedeelte want die komen op beide consoles niet. Zeg, is GTAIV niet groot genoeg? Heb gehoord dat het 3 keer groter was dan GTAIII... |
Klopt niet helemaal:
- Rockstar heeft enkel aangegeven dat het de gameplay aanzienlijk uit zal breiden, niet of het gaat om eilanden. Het kán dus wel.
- Er is ooit gezegd dat de content vergeleken kon worden met een Vice City Stories, weet echter niet of deze uitspraak van Rockstar zelf komt. |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 04 Mei 2008 15:57 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Rene Groen schreef: | Gezer schreef: | dnarbeis schreef: | En we beginnen weer. BEIDE consoles krijgen DLC zoals Auto's, wapens, kleren enzo.
Deze jongen heeft het begrepen, behalve het stukken land gedeelte want die komen op beide consoles niet. Zeg, is GTAIV niet groot genoeg? Heb gehoord dat het 3 keer groter was dan GTAIII... |
Klopt niet helemaal:
- Rockstar heeft enkel aangegeven dat het de gameplay aanzienlijk uit zal breiden, niet of het gaat om eilanden. Het kán dus wel.
- Er is ooit gezegd dat de content vergeleken kon worden met een Vice City Stories, weet echter niet of deze uitspraak van Rockstar zelf komt. |
met een VCS? en wat moeten we ons daarbij voorstellen dan :\
zoveel extra missies ofzo? |
|
Terug naar boven |
|
|
irq10 |
Geplaatst: 05 Mei 2008 16:14 Onderwerp:
| |
.jpg)
|
Ik denk dat er zeker wel home intergratie komt en awards !
Dat geeft al genoeg extra gameplay moet ik zeggen. DLC met zijn extra verhaal heb ik nu al zon beetje gezien en gehoord terwijl ik al op 51.6% zit. Laat staan nog 2x DLC.
De tijd zal het leren...
Btw, ik denk dat een nieuw eiland niet eens mogelijk is, check hoe groet de game nu al is met zijn 3 eilanden, 2,5GB DLC dan ? lijkt me sterk .. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|