Auteur |
Bericht |
|
Stormbreaker |
Geplaatst: 21 Okt 2006 15:12 Onderwerp: Games Woordenboek -> Vervolg?
| |
|
Hey, 'k zat weer eens in het Gamed Games Woordenboek te snuffelen, en kwam tot de 'ontdekking' dat het vorige deel al zo'n 3 1/2e maand hiervoor kwam. Het was ook geen afsluitertje ofzo, (waarscheinlijk wel dus) en dusz m'n vraag: 'Komt er ook nog een vervolg?'
Stormbreaker in da house!
(P.S. m'n naam lijdt niet af van de nieuwe film, 'k had hem al heel lang) |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 21 Okt 2006 15:27 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Ruben, de ex-redacteur die het concept bedacht heeft, wou een echte versie maken en vroeg me dan ook om tijdelijk te stoppen. Nu ben ik wel even de tijd uit het oog verloren en heb ik het er sindsdien niet meer met over gehad of we opnieuw konden beginnen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Stormbreaker |
Geplaatst: 21 Okt 2006 15:29 Onderwerp:
| |
|
Echte versie? En is hij weggegaan dan? Jammer... Het is nu dus gestopt? |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 21 Okt 2006 15:34 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Stormbreaker schreef: | Echte versie? En is hij weggegaan dan? Jammer... Het is nu dus gestopt? | Echte versie => boekvorm, en ja, het is gestopt. Hoewel ik zeker zal kijken of ht opnieuw in leven kan geblazen worden. |
|
Terug naar boven |
|
|
Stormbreaker |
Geplaatst: 21 Okt 2006 15:38 Onderwerp:
| |
|
O.K. bedankt voor de info, ik heb hem zelf al gemaakt in boekvorm, zoals een echt woordenboek 'r ook uit ziet, met harde kaft.
P.S. Als je verder gaat en woorden nodig hebt... ik ben er.
Joni Philips schreef: | Echte versie => boekvorm, en ja, het is gestopt. Hoewel ik zeker zal kijken of ht opnieuw in leven kan geblazen worden. |
|
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|