Auteur |
Bericht |
|
Joni Philips |
Geplaatst: 06 Apr 2008 09:38 Onderwerp: Bye Bye Yahoo
| |
Eindredacteur

|
Firing Squad schreef: | Microsoft Gives Yahoo Three Weeks To Accept Buyout Offer
This Microsoft press release announces that Microsoft has give Yahoo's board of directors three weeks to accept Micosoft's buy out offer of $31 a share. Company CEO Steve Ballmer stated in a letter sent to Yahoo's board, "If we have not concluded an agreement within the next three weeks, we will be compelled to take our case directly to your shareholders, including the initiation of a proxy contest to elect an alternative slate of directors for the Yahoo! board." That means that Microsoft is prepared to go into a hostile takeover mode (similar to what is happening with EA's bid to take on Take Two Interactive) to gain control of Yahoo. |
Ik hoop dat niemand van jullie Yahoo gaat missen, want Microsoft versus Yahoo, dat wordt een duidelijke zege voor Microsoft. |
|
Terug naar boven |
|
|
marino |
Geplaatst: 06 Apr 2008 10:07 Onderwerp:
| |

|
yahoo is nooit mijn favoriet geweest...
dit is pas pure ownage
betekend dit trouwens dat yahoo mischien kan verdwijnen? |
|
Terug naar boven |
|
|
The Source |
Geplaatst: 06 Apr 2008 10:23 Onderwerp:
| |

|
Microsoft samen met Yahoo zullen waarschijnlijk een grote monopolie voor Google worden. Ook omdat veel Aziatische gebruikers Yahoo een voorstander vinden als het om Search Engines gaat dan Google. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 06 Apr 2008 10:29 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
The Source schreef: | Microsoft samen met Yahoo zullen waarschijnlijk een grote monopolie voor Google worden. Ook omdat veel Aziatische gebruikers Yahoo een voorstander vinden als het om Search Engines gaat dan Google. | Ik zou er niet op rekenen, Google heeft het monopolie. Zie hier. |
|
Terug naar boven |
|
|
The Source |
Geplaatst: 06 Apr 2008 10:30 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | The Source schreef: | Microsoft samen met Yahoo zullen waarschijnlijk een grote monopolie voor Google worden. Ook omdat veel Aziatische gebruikers Yahoo een voorstander vinden als het om Search Engines gaat dan Google. | Ik zou er niet op rekenen, Google heeft het monopolie. Zie hier. | Voor 26 April moet Yah00 trouwens beslissen of ze het bod van Microsoft accepteren. Zo niet wilt Microsoft Yahoo niet meer overnemen, en gaat de waarde van Yahoo omlaag door de aandeelhouders. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 06 Apr 2008 10:33 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Lees het bericht eens goed. De overname gaat zo door, binnen 3 weken wil Microsoft gewoon niet meer vriendelijk spelen. |
|
Terug naar boven |
|
|
The Source |
Geplaatst: 06 Apr 2008 10:35 Onderwerp:
| |

|
Ach ja Yahoo heeft mij nooit wat te bieden gehad. Ik vraag me wel af of Yahoo na de overname zal bestaan of dat Microsoft het gaat opsplitsen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 06 Apr 2008 10:48 Onderwerp:
| |

|
Yahoo heeft maar weinig betekenis voor ons Europeanen. Hoeveel Europeanen gebruiken nou echt Yahoo? Google heeft in de benelux zo'n beetje de complete markt gepakt. |
|
Terug naar boven |
|
|
Devilly |
Geplaatst: 06 Apr 2008 10:57 Onderwerp:
| |
![]()
|
Nooit gebruikt, dus ermee zitten kan ik ook niet. |
|
Terug naar boven |
|
|
Dnarbeis |
Geplaatst: 06 Apr 2008 11:04 Onderwerp:
| |

|
Ik snap het niet echt (hoezo limburger?).
Dus als ze het bod niet aannemen, daarna zit ik vast
Hoe kan er nu gevaar dreigen als ze het bod niet aannemen? |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 06 Apr 2008 11:42 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
dnarbeis schreef: | Hoe kan er nu gevaar dreigen als ze het bod niet aannemen? | Yahoo is een bedrijf dat op zich weinig meer waard is. Het is voor aandeelhouders veel interessanter om hun aandelen te verkopen aan Microsoft dan ze te houden. Op een gegeven moment krijgt Microsoft zo een controlerend aandeel in Yahoo en kunnen ze de overname simpel zelf goedkeuren. |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 06 Apr 2008 15:35 Onderwerp:
| |

|
Achja wat dit betreft ben ik een Google fanboy. |
|
Terug naar boven |
|