Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
commjoen2k7 BerichtGeplaatst: 29 Feb 2008 11:14    Onderwerp: dual shock 3 en ps3 40 gb editie Reageren met citaat

Beste mensen,

ik wilde vandaag een ps3 dualshock 3 controler halen via-via...
Nu hoor ik alleen van sommige mensen om me heen dat deze niet compatible zou zijn met de ps3 40 gb editie.
is dat zo?

met vriendelijke groet,

jeroen willemsen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 29 Feb 2008 11:27    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Ik heb even wat rond gezocht maar kon niet meteen iets vinden over dat die DS3 controller niet compatible zou zijn met de PS3 40 GB versie.

Wat die mensen misschien bedoelen is dat de game die je speelt het moet ondersteunen?

Wikipedia vermeld in ieder geval ook niets over je probleem.

Ik zou het ook erg verwonderlijk vinden moest Sony de controller uitbrengen als ie niet op elke PS3 zou werken.
Terug naar boven
commjoen2k7 BerichtGeplaatst: 29 Feb 2008 11:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Sasuke schreef:
Ik heb even wat rond gezocht maar kon niet meteen iets vinden over dat die DS3 controller niet compatible zou zijn met de PS3 40 GB versie.

Wat die mensen misschien bedoelen is dat de game die je speelt het moet ondersteunen?

Wikipedia vermeld in ieder geval ook niets over je probleem.

Ik zou het ook erg verwonderlijk vinden moest Sony de controller uitbrengen als ie niet op elke PS3 zou werken.

Ok, heel erg bedankt! Ik zal vandaag op dit topic mijn bevindingen nog wel posten
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 29 Feb 2008 19:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat is gewoon onzin.
De DUALSHOCK 3 is compatibel met elk PlayStation 3-model.
Terug naar boven
commjoen2k7 BerichtGeplaatst: 29 Feb 2008 19:52    Onderwerp: Reageren met citaat

klopt. hij werkt gewoon! wat een genot mensen!
Terug naar boven
im2 BerichtGeplaatst: 29 Feb 2008 22:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Bevat de controller nu 'surround rumble', zodat je weet van welke kant de trillingen komen?
Terug naar boven
commjoen2k7 BerichtGeplaatst: 29 Feb 2008 22:43    Onderwerp: Reageren met citaat

er zit wel wat locatieverschil in, maar ik vind het nog moeilijk om te zeggen dat het echt surround is
Terug naar boven
commjoen2k7 BerichtGeplaatst: 29 Feb 2008 23:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Goeoeoeod,

inmiddels met verschillende games getest en dit zijn mijn bevindingen in het kort:

over het trillen:
- een aantal demo's van het PSN netwerk ondersteunen het nog niet (Terwijl volgens de gamelijst dat wel het geval zou moeten zijn). (maar dat zijn er maar een stuk of 4 waaronder motorstorm geloof ik)
- in de spellen Unreal tournament III en DMC IV voelt het heel erg lekker aan
- bij de demo Drake Uncharted - of hoe je dat ook spelt- , lijkt het wel richtingsafhankelijk te zijn
- bij burnout voelt het ernstig "vaag" aan, ik vind het wel grappig, maar niet wat ik er van had verwacht.

daarmee is eigenlijk de vraag die ik zelf stelde beantwoord (en mag hij dicht;))...
Maar er is natuurlijk meer om te delen .

Allereerst: ik raak sneller vermoeid (Ben je de sixaxis bent gewend, is dit erg zwaar! Ik moet nu op mijn ellebogen steunen bij meer dan 3 uur gamen achtereen en actief motion sensing doen is wel heftig)

De motion sensing werkt nog steeds lekker , OOK tijdens het gamen als ie trilt! het is alleen effe wennen (en daarom des te leuker mijns inziens).

BTW: ik heb de ceramic white versie.

Wel goed om te noemen: toen ik hem wilde aansluiten, werkte hij niet direct, ik moest eerst een andere sixaxis controller gebruiken om hem aan te zetten, waarna ik de controller in player2modus kreeg, daarna deze weer naar 1 gekregen via een usb-kabeltje. inmiddels werkt alles prima!
Terug naar boven
commjoen2k7 BerichtGeplaatst: 29 Feb 2008 23:13    Onderwerp: Reageren met citaat

ohw ja: additie:
de joysticks voelen inderdaad fijner aan!
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 29 Feb 2008 23:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Die knuppels?
Daar kwam ik ook achter toen ik voor het eerst mijn DUALSHOCK 3 gebruikte. Veel fijner dan de knuppels van de 'oude' controller...
Terug naar boven
justjer BerichtGeplaatst: 15 Mrt 2008 18:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Snap alleen niet waarom geen usb kabeltje er wordt meegeleverd en waarom de controller zo duur is!
6 maanden elke week pes spelen en hij's versleten
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 31 Mrt 2008 15:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Goed om te horen dat de analoge sticks in de Dual Shock 3 verbeterd zijn. Die van de Sixaxis zijn niet helemaal super vind ik: ze reageren wat raar. Binnenkort wil ik toch een 2e controller bij mn PS3, haal ik er wel een DS3 bij.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 31 Mrt 2008 15:25    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Voelt ie eigenlijk niet te zwaar aan? Ik vind dat lichte van de Sixaxis wel leuk
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 31 Mrt 2008 16:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Daar ben ik t ook wel mee eens, je voelt na verloop van tijd niet eens dat je hem in de handen hebt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: