Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Frank Op de Woerd BerichtGeplaatst: 17 Okt 2006 18:55    Onderwerp: Splinter Cell Double Agent Reageren met citaat

Ik heb sinds vanmiddag Splinter Cell double agent en moet zeggen dat het tot nog toe een beetje tegenvalt. Ik doel hier op de singleplayer missies waar ik dit spel in eerste instantie voor koop.

De eerste missie voelt anders dan voorheen en is nog vrij lastig. Lastig is niet erg, in tegendeel zelfs, maar de feel is gewoon wat anders.Ik heb ook het idee dat het allemaal iets langzamer is dan voorheen. En ook de graphics doen me niet echt versteld staan (ik heb overigens geen hd tv).

Ik ga snel weer verder want weet nu al dat het verhaal me weer zal opzuigen in het spel maar tot nog toe een kleine deceptie.

Hebben jullie hem al en zo ja, wat vinden jullie er van?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 17 Okt 2006 22:19    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Ik kreeg vandaag bericht dat hij verstuurd was, ik hoop er dus morgen antwoord op te kunnen geven
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Tecnomic NL BerichtGeplaatst: 19 Okt 2006 00:44    Onderwerp: Re: Splinter Cell Double Agent Reageren met citaat

Frank Op de Woerd schreef:
Ik heb sinds vanmiddag Splinter Cell double agent en moet zeggen dat het tot nog toe een beetje tegenvalt. Ik doel hier op de singleplayer missies waar ik dit spel in eerste instantie voor koop.

De eerste missie voelt anders dan voorheen en is nog vrij lastig. Lastig is niet erg, in tegendeel zelfs, maar de feel is gewoon wat anders.Ik heb ook het idee dat het allemaal iets langzamer is dan voorheen. En ook de graphics doen me niet echt versteld staan (ik heb overigens geen hd tv).

Ik ga snel weer verder want weet nu al dat het verhaal me weer zal opzuigen in het spel maar tot nog toe een kleine deceptie.

Hebben jullie hem al en zo ja, wat vinden jullie er van?

Heb jij de vorige delen ook gespeeld ? Want Ubisoft heeft in deze deel de hele gameplay gebeuren over de kop gegooid. Ik heb het spel nog niet gespeeld, maar het schijnt nu inderdaad pittiger te zijn dan de vorige delen. Grafisch schijnt de game wel degelijk indrukwekkend te zijn, maar misschien is het voor sommige niet impressive te noemen aangezien Splinter Cell:Chaos Theory grafisch een van de mooiste games was de afgelopen generatie. Meer kan ik niet kwijt over deze game, want ik heb het spel nog niet binnen
Terug naar boven
Frank Op de Woerd BerichtGeplaatst: 19 Okt 2006 16:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb alle voorgaande delen (uit)gespeeld en ben groot fan van de serie. Grafisch valt het zeker niet tegen inderdaad maar meer een eerste generatie game (voor de 360) dan wat er mogelijk is met het apparaat (zoals ik denk gears of War gaat waarmaken). Zeker geen tegenvallende game maar minder dat ik had verwacht (door de hype gevoed uiteraard).
Terug naar boven
Tecnomic NL BerichtGeplaatst: 19 Okt 2006 17:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Frank Op de Woerd schreef:
Ik heb alle voorgaande delen (uit)gespeeld en ben groot fan van de serie. Grafisch valt het zeker niet tegen inderdaad maar meer een eerste generatie game (voor de 360) dan wat er mogelijk is met het apparaat (zoals ik denk gears of War gaat waarmaken). Zeker geen tegenvallende game maar minder dat ik had verwacht (door de hype gevoed uiteraard).

Splinter Cell Double Agent mag je gerust een tweede generatie game noemen hoor En wat de rest betreft kan ik nog niet over oordelen, heb het spel nog niet aangezien er iets verkeerds is gegaan met het doorvoeren van een adreswijziging
Terug naar boven
lunchbox BerichtGeplaatst: 21 Okt 2006 19:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb net de eerste missie uitgespeeld en moet zeggen dat het een erg goed spel is tot nu toe.

Kan niet zeggen dat hij erg moeilijk is.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: