Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 23 Mrt 2008 20:52    Onderwerp: EA Koopt GTAforums.com? Reageren met citaat

Heee iedereen =)
Ik wou efe zeggen dat er een gerucht gaat dat EA Games de grootste GTA community site heeft opgekocht voor ongeveer 3.3 miljoen(ben het aantal vergeten)
Op het forum staan dan ook toptics hierover en kun je dan gerust lezen, er staat ook dat EA niks gaat doen aan de GTA francise mocht EA Take 2 opkopen.
Misschien is dit oud nieuwe maar ik kwam er net efe achter en voor de ongelovige heb ik efe het GTAforum logo gekopieerd en als je goed kijkt zie je het EA logo er doorheen.
Als je in topics gaat lezen zul je merken dat veel moderators enzo van het forum EA fanboys zijn geworden.
Terwijl ze eerst ook Anti-EA waren maargoed hier het logo.

- Marciano
Vrolijk Pasen

EDIT: 33 miljoen verandert in 3,3 miljoen (beetje groot verschil he)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 23 Mrt 2008 21:18    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Lijkt me eerder een vroege 1 april grap, zelfs als de site is overgenomen is EA niet ineens het walhalla onder de redacteuren geworden, verder gaat EA echt niet 3,3 miljoen neerleggen voor een site als ze Rockstar nog niet eens binnen hebben.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 23 Mrt 2008 21:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Het kan wel een vroege grap zijn inderdaad, maar als je nagaat dat er 184,475 leden zitten op die site die een beetje kunnen worden overgehaald door EA voor hun overnamen met Take 2.
Maar ik heb efe een paar plaatjes gemaakt die je kunt zien als je ingelogd bent en het zou erg raar zijn als opeens veel members van de site een EA signature heeft.
Er zijn natuurlijk veel meer plaatjes van dit maar dan zou ik veels te veel moeten kopieeren en plakken en daar ben ik toch efe te lui voor

http://img84.imageshack.us/img84/2143/41995884re7.png
http://img230.imageshack.us/img230/2007/50562482xm5.png

Persoonlijk lijkt mij het niet echt een leuke grap om straks een EA games logo in een gta game te hebben maar dat is mijn mening.

- Marciano
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 23 Mrt 2008 21:42    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Door het tonen van die signatures is mijn mening versterkt dat het om een 1 april grap gaat, stel dat de site is overgenomen, dan zijn ze heus niet verplicht om EA signatures te nemen, dat is nu enkel olie op het vuur gooien.
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 23 Mrt 2008 21:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Je kon (had ik ergens gelezen op het forum) punten krijgen ofzo als je EA sponserd en van die punten kun je dan weer EA sleutelhangers enzo winnen.
Ik kan het straks wel efe opzoeken waar ik het had gelezen.
- Marciano

EDIT: dit stond op het forum:
As for the EA sigs, an EA points system is going to be implemented and you can redeem the points for keychains and other random EA merchandise. Not a bad feature, I'd say.
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2008 15:18    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Zoals gedacht, het is nep.
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2008 15:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik had pas al gelezen dat het niet waar is, om te kloten met het gedoe van EA koopt Take 2.
Maar ik vond hem zelf wel goed gedaan
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: