Auteur |
Bericht |
|
Robert |
Geplaatst: 17 Mrt 2008 21:42 Onderwerp: Enemy Territory: Quake Wars probleem
| |

|
Dag beste mensen,
ik had even een vraagje ik heb de demo gedownload van ETQW en het draaide op mn matige pc nog best goed ( vrijwel alles op high en 1680*1050) het enige probleem is dat ik een error krijg met mijn beeldscherm (!) hij zegt iets van: out of range 365hz vertical en 235 horizontaal, (ongeveer ik weet niet precies) ik dacht dat dit wat te maken had met verversingssnelheid?, anyway mijn scherm word dan zwart en ik kan dan niks doen behalve opnieuw opstarten, kan iemand mischien helpen? |
|
Terug naar boven |
|
|
Dnarbeis |
Geplaatst: 17 Mrt 2008 22:03 Onderwerp:
| |

|
Dag beste mens,
Ik heb verder geen flauw idee, kijk eens op FAQ ofzo. |
|
Terug naar boven |
|
|
i'mashootu |
Geplaatst: 17 Mrt 2008 22:05 Onderwerp:
| |

|
ik neem aan dat je beeld resolutie te hoog staat voor die demo of
voor je computer om hem af te spelen... ik zou hem wat naar benede
doen... ik had het ook met de campaign van UT3 , toen ik de beeld resolutie wat lager zette deed hij het prima
verwacht niet te veel van een computer zeker niet van iets dat niet windows is want meestal stelt het je teleur  |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 17 Mrt 2008 22:33 Onderwerp:
| |

|
nou bedankt voor de reacties, maar heb je dan een idee welke resolutie ik dan moet gebruiken die ook goed geschikt is voor breedbeeld (22") moet ik trouwens ook specs erbij zetten van mijn pc? |
|
Terug naar boven |
|
|
i'mashootu |
Geplaatst: 18 Mrt 2008 09:13 Onderwerp:
| |

|
probeer het maar met 1280 bij 1024 en ander nog een stand lager
als hij het dan nog niet werkt zou ik het ook niet weten...
hoewel het is wel grappig dat je gewoon ET:QW het spel
wel op 1680 bij 1050 kunt spelen  |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 18 Mrt 2008 11:08 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Ik heb een beetje rondgezocht op 'out of range' errors en de meeste conflicten met zo'n melding ontstaan door de monitor of videokaart.
Als je een ATI kaart hebt, zeker volledig updaten en als je Vista gebruikt ook de hotfixes voor zowel de videokaart als vista zelf downloaden.
Ik had dan ook nog gelezen dat het een probleem kon zijn met ATI kaarten die proberen een 2de niet-aangekoppeld scherm te bereiken en dan geven ze een out of range fout.
Waar het nog aan kan liggen is het forceren van de aspect ratio. (4:3 - 16:9) Probeer dit eens op automatisch te zetten?
En anders misschien eens een andere monitor gebruiken of zoveel mogelijk settings instellen/wijzigen van je videokaart en testen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 18 Mrt 2008 14:09 Onderwerp:
| |

|
Ik heb inderdaad een ATI kaart maar die draait op cat. 8.3 de nieuwste dacht ik zo,
ik had inderdaad vroeger ook 2 schermen op me pc aangesloten mischien kan ik die uitschakelen.
de aspect ratio stond volgens mij op 16:10.
bedankt voor de reacties, ik ga zo het een en ander is wijzigen en dan zie ik wel of die het dan doet |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|