Auteur |
Bericht |
|
Nintendo Power |
Geplaatst: 15 Mrt 2008 23:06 Onderwerp: Pokémon
| |

|
http://www.youtube.com/watch?v=dZPCZz4n7Zc
het is het aller eerste pokemon intro, man wat heb ik die serie gemist, die nieuwe afleveringen zijn niets in vergelijking met de oude, team rockit was grappig, misty zocht de hele tijd ruzie om haar fiets, meowth gedroeg zich als een echte kat wat het erg hylaries maakte soms en we hadden de schattige jigglypuff EN de meeste pokemons leken ook echt op dieren en niet op robots zoals we in die neuwe series(ok niet alle nieuwe maar de meeste) maar blijven krijgen, aww... mooie tijden, en ik wou het graag met jullie delen  |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 15 Mrt 2008 23:36 Onderwerp:
| |

|
Jaaa wat was dat toch een rage vroeger. Ik en mijn maten met onze GB ge linkt om tegen elkaar te vechten Niemand kon mij Charizard van LV 100 verslaan De serie was ook vet maar nu is het hellemaal uit gemelkt Pokemon is echt een goud mijn voor Nintendo. |
|
Terug naar boven |
|
|
wackyprofessor |
Geplaatst: 16 Mrt 2008 02:47 Onderwerp:
| |

|
Was een leuke serie vroeger, zowieso over het algemeen lijkt mij de meeste tekenfilms series van vroeger véél beter dan nu.
Maarja, Pokémon daarvan was ik echt een trouwe volger van al vond ik alleen de eerste 2 arcs goed. Bij Johto is de serie keihard bergaf gegaan. Alles wordt een beetje herkauwd uit de eerste paar seizoenen , mischien word ik wel oud.. daar kan het ook aan liggen.
Een échte Pokémon RPG in de trend van Oblivion om maar wat te zeggen lijkt mij nog wel leuk. Online andere mensen tegenkomen en uitdagen etc. Een heuse MMORPG. Jammer dat Ninty al jaren deze goudmijn tot het laatste druppeltje gaat uitmelken. |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 16 Mrt 2008 10:30 Onderwerp:
| |

|
Die man was gewoon geniaal toen die dit bedacht (terwijl het eigenlijk een simpel ideetje is). Maar het gevoel van toen krijg je niet meer terug bij pokemon. |
|
Terug naar boven |
|
|
Devilly |
Geplaatst: 16 Mrt 2008 13:19 Onderwerp:
| |
![]()
|
Yep, geniaal! De enige intro van Pokémon die mij kan bekoren.
wackyprofessor schreef: | Was een leuke serie vroeger, zowieso over het algemeen lijkt mij de meeste tekenfilms series van vroeger véél beter dan nu. |
Ze waren vroeger ook beter dan nu. Mooiere vormgeving/mooier ontwerp, betere humor en er zaten zo nu en dan zelfs goed doordachte dingen in. Vooral dat laatste zie je nu eigenlijk nooit meer. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 16 Mrt 2008 13:25 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Hun Pokémon werkten toen ook beter samen zoals op het einde te zien was. Zes Pokémon die tegelijk aanvallen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 16 Mrt 2008 13:30 Onderwerp:
| |

|
Alleen jammer toen Ash zijn Charizard niet naar hem luisterde, toen had hij zeker de Pokemon league gewonnen. Ik vond alleen Team Rocket zwaar vervelend elke keer dat zelfde liedje enzo.
Ik weet noch in Pokemon Yellow dat die game veel dingen terug zag van de serie en zelfs Pikachu liep achter je aan Jammer dat je dat niet in de andere games kan doen (Behalven in ranger dan )  |
|
Terug naar boven |
|
|
Devilly |
Geplaatst: 16 Mrt 2008 13:46 Onderwerp:
| |
![]()
|
Nog even wat toevoegingen om mijn post:
1) de humor in de serie was toendertijd nog vele malen beter * denkt aan de aflevering met de Gastly, Haunter en Gengar in het spookhuis in Lavender Town, als ik het goed heb *
2) de Pokémon waren geďnspireerder en leken niet zo erg op Digimon
3) vroegah (!) was het nog leuk om te zien dat Ash een gevecht won, nu zit er geen gevoel meer achter
Ik heb pas geleden trouwens nog een aflevering van de originele serie gezien en 'hell yeah!', het was nog steeds leuk.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 16 Mrt 2008 14:22 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Devilly schreef: | 2) de Pokémon waren geďnspireerder en leken niet zo erg op Digimon | Nu ja, dat ligt aan GameFreak en niet aan de animemakers. |
|
Terug naar boven |
|
|
Smaps |
Geplaatst: 16 Mrt 2008 15:21 Onderwerp:
| |
|
Devilly schreef: | Yep, geniaal! De enige intro van Pokémon die mij kan bekoren.
wackyprofessor schreef: | Was een leuke serie vroeger, zowieso over het algemeen lijkt mij de meeste tekenfilms series van vroeger véél beter dan nu. |
Ze waren vroeger ook beter dan nu. Mooiere vormgeving/mooier ontwerp, betere humor en er zaten zo nu en dan zelfs goed doordachte dingen in. Vooral dat laatste zie je nu eigenlijk nooit meer. |
Je hebt wel gelijk maar toch vind ik Avatar een leukere serie dan Pokemon. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|