Auteur |
Bericht |
|
konnichiwa |
Geplaatst: 04 Mrt 2008 14:17 Onderwerp:
| |

|
Michaël_ schreef: |
Nee we waren het nog niet vergeten, want het is al gepost  |
A bakkes kutkind! |
|
Terug naar boven |
|
|
Dnarbeis |
Geplaatst: 04 Mrt 2008 20:39 Onderwerp:
| |

|
zou ge zelf nie u bakkes houden hoer |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 04 Mrt 2008 21:13 Onderwerp:
| |

|
Waar gaat dit over?
Konnichiwa, ik heb vernomen dat je ook op het OPM-forum een aantal uitspraken hebt gedaan die betrekking hebben op het kwetsen van een ander individu.
Ik zou je graag willen vragen om hiermee op te houden en jezelf een beetje volwassener op te stellen. Niemand hier zit te wachten op een kettingreactie van scheldpartijen. Graag zouden we hier orde houden om het OPM-resultaat te vermijden.
Bij voorbaat dank.
Laatst aangepast door Asianator op 04 Mrt 2008 21:19; in totaal 2 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 04 Mrt 2008 21:14 Onderwerp:
| |

|
Lilyman schreef: | Waar gaat dit over?
Konnichiwa, ik heb vernomen dat je ook op het OPM-forum een aantal uitspraken hebt gedaan die betrekking hebben op het kwetsen van een ander individu.
Ik zou je graag willen vragen om hiermee op te houden en jezelf een beetje volwassener op te stellen. Niemand hier zit te wachten op een kettingreactie van scheldpartijen. Graag zouden we hier orde houden om het OPM-resultaat te vermeiden.
Bij voorbaat dank. |
?????
(>'_')> Kadaj, JENOVA の子供 <('_'<) Watashiwa.. Omoideniwa.. Naranaisa.. [Despair] To Be Forgotten Is Worse Than Death zegt:
Rofl
vraag hem is wàt ?
of beter gezegd het OPM forum vraagt zich af waar je op baseerd... |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 04 Mrt 2008 21:22 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Ik denk dat sommige mensen hier van een mug een olifant maken. "A bakkes kutkind" is niet echt meer een hedendaagse belediging, het is eerder een vriendelijke van :$ |
|
Terug naar boven |
|
|
Dnarbeis |
Geplaatst: 04 Mrt 2008 21:23 Onderwerp:
| |

|
Kutkind? Dacht het niet... |
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 04 Mrt 2008 21:24 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Ik denk dat sommige mensen hier van een mug een olifant maken. "A bakkes kutkind" is niet echt meer een hedendaagse belediging, het is eerder een vriendelijke van :$ |
So True...Op OPM forum en op hun nieuwe forum scheld men voordurend op mekaar =/.
Is dat om te kwetsen , Nee;..
Lilyman ge doet raar ze =/. Dat moest ge toch geweten hebben? |
|
Terug naar boven |
|
|
Dnarbeis |
Geplaatst: 04 Mrt 2008 21:25 Onderwerp:
| |

|
Nou jammer voor jou dan dat het OPM-forum niet meer bestaat. (D8 ik) |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 04 Mrt 2008 21:26 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Och ja, hiervoor hebben ze de split functie uitgevonden. Onderwerp afgesloten. Indien sommige mensen een probleem hebben met beledigingen die mijn opa nog gebruikte, de PM functie. |
|
Terug naar boven |
|
|
Rene Groen |
Geplaatst: 04 Mrt 2008 22:35 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Lilyman schreef: | Waar gaat dit over?
Ik zou je graag willen vragen om hiermee op te houden en jezelf een beetje volwassener op te stellen. Niemand hier zit te wachten op een kettingreactie van scheldpartijen. Graag zouden we hier orde houden om het OPM-resultaat te vermijden.
Bij voorbaat dank. |
Niemand zit ook te wachten op dit soort posting, als je problemen met iemand hebt stuur je diegene gewoon een PM en ga je dat niet hier publiekelijk uit trachten te vechten. Tevens hebben wij niets met OPM te maken. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|