Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
konnichiwa BerichtGeplaatst: 04 Mrt 2008 14:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Michaël_ schreef:
konnichiwa schreef:
We krijgen eindelijk nog eens wat te zien van Socom (Ha was je die game al vergeten?).

http://kotaku.com/363359/sony-show-a-little-more-of-socom-for-the-ps3

Nee we waren het nog niet vergeten, want het is al gepost

A bakkes kutkind!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 04 Mrt 2008 20:39    Onderwerp: Reageren met citaat

zou ge zelf nie u bakkes houden hoer
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 04 Mrt 2008 21:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Waar gaat dit over?

Konnichiwa, ik heb vernomen dat je ook op het OPM-forum een aantal uitspraken hebt gedaan die betrekking hebben op het kwetsen van een ander individu.

Ik zou je graag willen vragen om hiermee op te houden en jezelf een beetje volwassener op te stellen. Niemand hier zit te wachten op een kettingreactie van scheldpartijen. Graag zouden we hier orde houden om het OPM-resultaat te vermijden.

Bij voorbaat dank.

Laatst aangepast door Asianator op 04 Mrt 2008 21:19; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
konnichiwa BerichtGeplaatst: 04 Mrt 2008 21:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Lilyman schreef:
Waar gaat dit over?

Konnichiwa, ik heb vernomen dat je ook op het OPM-forum een aantal uitspraken hebt gedaan die betrekking hebben op het kwetsen van een ander individu.

Ik zou je graag willen vragen om hiermee op te houden en jezelf een beetje volwassener op te stellen. Niemand hier zit te wachten op een kettingreactie van scheldpartijen. Graag zouden we hier orde houden om het OPM-resultaat te vermeiden.

Bij voorbaat dank.

?????

(>'_')> Kadaj, JENOVA の子供 <('_'<) Watashiwa.. Omoideniwa.. Naranaisa.. [Despair] To Be Forgotten Is Worse Than Death zegt:
Rofl

vraag hem is wàt ?

of beter gezegd het OPM forum vraagt zich af waar je op baseerd...
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 04 Mrt 2008 21:22    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Ik denk dat sommige mensen hier van een mug een olifant maken. "A bakkes kutkind" is niet echt meer een hedendaagse belediging, het is eerder een vriendelijke van :$
Terug naar boven
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 04 Mrt 2008 21:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Kutkind? Dacht het niet...
Terug naar boven
konnichiwa BerichtGeplaatst: 04 Mrt 2008 21:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Ik denk dat sommige mensen hier van een mug een olifant maken. "A bakkes kutkind" is niet echt meer een hedendaagse belediging, het is eerder een vriendelijke van :$

So True...Op OPM forum en op hun nieuwe forum scheld men voordurend op mekaar =/.

Is dat om te kwetsen , Nee;..

Lilyman ge doet raar ze =/. Dat moest ge toch geweten hebben?
Terug naar boven
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 04 Mrt 2008 21:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Nou jammer voor jou dan dat het OPM-forum niet meer bestaat. (D8 ik)
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 04 Mrt 2008 21:26    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Och ja, hiervoor hebben ze de split functie uitgevonden. Onderwerp afgesloten. Indien sommige mensen een probleem hebben met beledigingen die mijn opa nog gebruikte, de PM functie.
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 04 Mrt 2008 22:35    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Lilyman schreef:
Waar gaat dit over?

Ik zou je graag willen vragen om hiermee op te houden en jezelf een beetje volwassener op te stellen. Niemand hier zit te wachten op een kettingreactie van scheldpartijen. Graag zouden we hier orde houden om het OPM-resultaat te vermijden.

Bij voorbaat dank.

Niemand zit ook te wachten op dit soort posting, als je problemen met iemand hebt stuur je diegene gewoon een PM en ga je dat niet hier publiekelijk uit trachten te vechten. Tevens hebben wij niets met OPM te maken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: