Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Robin Damen BerichtGeplaatst: 16 Okt 2006 10:54    Onderwerp: Handelingsdeel Reageren met citaat

Ik moet op school een handelingsdeel inleveren over zwangerschap verlof. Ik moet hierbij voor en tegen argumenten geven. Dit is belangrijk want dit telt mee voor de overgang naar 5 Havo. Ik hoopte min of meer of jullie mij hiermee konden helpen?

Zou iedereen die mij zou willen helpen voor en tegen argumenten willen geven over het feit waarom vrouwen nou wel of geen jaarlang zwangerschapsverlof mogen krijgen.

Bedankt!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 16 Okt 2006 11:09    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Voor:
- De tijd nemen om tot rust te komen na een bevalling en daarbij een jaar lang voor je kind kunnen zorgen.

Tegen:
- In de huidige wereld die van de ene verandering in de andere valt kan een jaar erg lang zijn, waardoor je na een jaar een flinke achterstand opgelopen kan hebben die je weer geheel in moet halen.
- Een vrouw heeft recht op minstens zestien weken verlof, een jaar is dan wel heel erg lang.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joker BerichtGeplaatst: 16 Okt 2006 14:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Voor:
- Kind wordt niet verwaarloosd
- Moeder heeft meer tijd om te wennen en zal dus minder snel in een depressie raken

Tegen:
- Onze economie heeft veel werkenden nodig
- Nadelig voor werkgever
Terug naar boven
ikkevincent BerichtGeplaatst: 16 Okt 2006 17:20    Onderwerp: Reageren met citaat

voor
- meer tijd voor kind en moeder om aan elkaar/de omgeving te wennen

tegen
- een jaar is lang, het kost de baas geld
- zoals rene zegt, in een jaar kan er veel in het bedrijfsleven veranderen, waardoor je een achterstand hebt kwa kennis van zaken.
Terug naar boven
Robin Damen BerichtGeplaatst: 20 Okt 2006 21:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Hee bedankt jongens

Het is gelukt hoor!
Terug naar boven
Svensation BerichtGeplaatst: 21 Okt 2006 14:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Kon je die argumenten nou echt niet zelf verzinnen?
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 21 Okt 2006 14:43    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Svensation schreef:
Kon je die argumenten nou echt niet zelf verzinnen?

Zoals het bekende spreekwoord zegt: "Twee weten meer dan één"
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: