Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
shadowbuilder BerichtGeplaatst: 23 Feb 2008 09:54    Onderwerp: Wat vraag je nou voor zo'n 360? Reageren met citaat

Ik heb een Xbox360 en ben dat ding zat. Hij staat maar stof te verzamelen onder de tv en ermee spelen doe ik helemaal niet.

Die ga ik dus te koop aanbieden. Wat is een goede 360 nou nog waard? Ik heb hem net 4mnd en er zitten 5 games bij; Oblivion, Mass Effect, Conan, 99 Knights en Dead Rising (classic). Het is een Premium en ik heb er een a.b. bijgekocht en hij is nog helemaal als nieuw in doos met alles erbij.

Wat kan je nou voor zo'n setje vragen? Wat is een beetje een richtprijs?

Thanks.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tom_V BerichtGeplaatst: 23 Feb 2008 10:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Hangt van veel zaken af. Als ik een tweedehandssysteem als dit zou kopen, wil ik vooral weten hoeveel garantie het nog heeft (wettelijk bepaalde periode - 4 maand dus), of het kasticket nog beschikbaar is en of het serienummer van de console nog ongeregistreerd is.

Als je het op ebay zet, begin dan met een startprijs van 150 euro (met games) of 100 euro (zonder games). Klinkt laag, maar de ervaring leert me dat die veilingen meer bezoekers en volgers trekken. Een console zonder games haalt er ongeveer 200 euro. Met genoemde games zal de veiling wellicht rond de 300 euro eindigen.

Wanneer je het echt slim wil spelen verkoop je de console apart en open je ook voor iedere game een nieuwe veiling.

Gebruik je liever geen veilingssites als ebay, dan lijkt 300 euro mij een juiste vraagprijs. Xbox 360 heeft een beetje een reputatie tegen. Zelfs in het tweedehandswereldje
Terug naar boven
shadowbuilder BerichtGeplaatst: 23 Feb 2008 10:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb de bon natuurlijk bewaard, alleen gebruikt Free Record Shop thermisch papier voor hun kassabonnen en die vervagen dus heb ik er een handgeschreven bon bij moeten halen.

Nadeel aan losse veilingen is dat ik straks met een stel 360 games zit waar ik niets aan heb. Maar er kan misschien wat meer geld uitkomen. Mass Effect en Conan zijn wel aardig en kunnen los nog wel een leuk prijsje opleveren.

Bedankt voor je advies.
Terug naar boven
Flamemaker89 BerichtGeplaatst: 27 Feb 2008 14:05    Onderwerp: Reageren met citaat

300 euro zou met een beetje moeite wel moeten lukken. Anders toch wel rond de 270-280.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 27 Feb 2008 20:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Dit zou ik goede prijzen vinden:

XBOX 360 CONSOLE = €200,-
Mass Effect = €40,-
Ninety-Nine Nights = €15,-
Dead Rising = €15,-
CONAN = €20,-
The Elder Scrolls IV: Oblivion = €20,-
-----------------------------------------------
TOTAALPRIJS = €310,-

Dus rond de €300,- is een mooie prijs voor zo'n console.

Nog even iets:
Op een XBOX360 zit standaard 2 jaar fabrieksgarantie.
In geval van een 'Ring of Death' is deze garantietermijn 3 jaar.
Het is echter wel zo dat alleen de EERSTE eigenaar garantie heeft.
Dit wil betekenen dat, als de console al geregistreerd is, de nieuwe eigenaar GEEN ENKELE garantie heeft. Kapot... is kapot. Maken? Dan mag je de kas van MicroSoft spekken.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: