Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
sonia_g BerichtGeplaatst: 23 Feb 2008 17:54    Onderwerp: Maple Story Mesos? Reageren met citaat

Groeten dames en heren,

Ik ben al sinds jaren fanatiek Maple Story speler!

De laatste tijd heb ik echter niet meer zoveel tijd over voor het spel, toch wil ik mijn medespelers een plezier doen door hier mijn resterende Mesos aan te bieden.

Ik heb Mesos op verschillende servers, in al deze jaren ben ik namelijk nogal heen en weer geweest tussen verschillende werelden.

<snip>

Ik ben er altijd!

-xxx-, Sonia.

Sorry, dit staan wij niet toe. Als je even de regels van de game leest zie je ook meteen dat dit verboden is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
CengizMan BerichtGeplaatst: 23 Feb 2008 21:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Gamez forum:
Citaat:
mmorpg:Volgens mij mag dit helemaal niet hier
---------------------
sonia_g: Ik ben er om gamers te helpen, meer niet

Ik heb zelf ook jarenlang Maple Story gespeeld en wil nu wat aan de spelers terug geven!

Ik ben er om gamers te helpen, meer niet

Ik heb zelf ook jarenlang Maple Story gespeeld en wil nu wat aan de spelers terug geven!
----------------------
RikRik: Nee, jij wil er zelf geld aan verdienen!

Zoals ik het nu lees vraag je geld voor die "meso's" en dat mag hier niet.

--------------------
sonia_g: Het gaat in eerste instantie erom dat spelers betrouwbaar, snel en zonder gedoe met creditcards e.d. toch hun ingame avonturen kunnen beleven met wat extra Mesos. Als zij dat willen help ik ze.

Maple Story is vooral een goed spel!

Ik denk dat als je je medespelers wil helpen, dat ook gratis kunt doen. En volgens mij mag je dit ook niet op dit forum posten, dus probeer maar op marktplaats ofzo geld te verdienen. Of heb je dat al gedaan, want daar zie ik je best voor aan. ¬¬
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: