Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende  
Devilly BerichtGeplaatst: 03 Jun 2008 22:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Sep 2006
Berichten: 2484

Joni Philips schreef:
En dat maakt review #100.


Dat zijn er een boel. Gefeliciteerd met het behalen van deze mijlpaal! Ik moet helaas toegeven dat ik nog heel veel van je reviews niet heb gelezen. Het ergste is nog wel dat ik er geen goede reden voor heb...

Sorry
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 05 Jun 2008 18:05    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Kurosaki01 schreef:
Op naar nummer 1000.
Yep

Devilly schreef:
Het ergste is nog wel dat ik er geen goede reden voor heb...
Tijdsgebrek is een goede reden! En ook op Gamed lees je toch alleen de artikelen over spellen waarin je interesse hebt.


Uchiha_Shadow schreef:
Ik zit er ook aan te denken om wat anime reviews te schrijven van wat obscuurdere anime, zodat ik ipv constant mensen aan te raden ze gewoon kan verwijzen naar reviews Ben op het moment "Texhnolyze" aan 't kijken, een van de raarste anime die ik ooit heb gezien
Ik ben benieuwd.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 06 Jun 2008 20:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

De nieuwste Arc in Bleach is dat nou een apart verhaal of moet het nou iets zijn wat zich voor Hueco Mundo afspeelde want ik blijf het maar raar vinden? Ze hadden veel beter de serie stop(tijdelijk) kunnen zetten.

Die Cero's btw gaat het Dragonball gehalte in Bleach veel omhoog brengen ook het vliegen(konden ze eerste niet). Verder is de Hueco Mundo arc nog steeds een van de beste in Bleach. Vooral Nell voegt veel toe. XD
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 06 Jun 2008 20:09    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Kurosaki01 schreef:
De nieuwste Arc in Bleach is dat nou een apart verhaal of moet het nou iets zijn wat zich voor Hueco Mundo afspeelde want ik blijf het maar raar vinden? Ze hadden veel beter de serie stop(tijdelijk) kunnen zetten.

Ik denk niet dat ze het gaan uitleggen, de Golden Cup van de laatste episode van de Hueco Mondo Arc is de uitleg zeker.

Kurosaki01 schreef:
Die Cero's btw gaat het Dragonball gehalte in Bleach veel omhoog brengen ook het vliegen(konden ze eerste niet). Verder is de Hueco Mundo arc nog steeds een van de beste in Bleach. Vooral Nell voegt veel toe. XD
Ze kunnen niet vliegen, ze gebruiken hun spiritenergie om te zweven. En idd, het KI aanval gehalte gaat omhoog.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 07 Jun 2008 23:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Akira heb ik hier nog op een oude videoband. Bijna 5 jaar geleden dat ik het alweer gezien heb. Maar het is wel de Engelse versie dus ga binnekort wel zoeken naar de Jappanse versie.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 08 Jun 2008 22:11    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Ik moet eigenlijk een keer uitrekenen voor hoeveel recensies ik materiaal in huis heb. Ik hoop ook eigenlijk mijn oude Pokémon films op videoband te kunnen reviewen, maar dan moet ik een manier vinden om screens te krijgen. (Ik heb wel al een idee, moet gewoon kijken of het werkt.)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 08 Jun 2008 22:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Maar jouw Pokémon films zijn zeker in het Nederlands gesproken? Neem aan dat je liever in het Japans wilt zien (met subs natuurlijk ), desnoods Engels.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 10 Jun 2008 16:47    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Ik ga de volgende films/OVA onder handen nemen als 7 volgende reviews. Ik heb nog geen idee in welke volgorde. Ik vraag me trouwens af of Les Triplettes de Belleville ook mag. Het lijkt me animestijl, maar het is van Franse makelijk. Aan de andere kant is The Animatrix ook van Amerikaanse makelijk, maar duidelijk een anime.

- BioHunter
- Dominion Tank Police
- Spirited Away
- Howl's Moving Castle
- Ichi the Killer
- The Animatrix
- New Dominion Tank Police
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 10 Jun 2008 18:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Les Triplettes de Belleville. De stijl moet mij zeer denken aan Proffesor Layton

Ik heb The Animatrix hier op DVD en zeker een kunstwerkje Batman: Gotham Knight zijn ze net zo iets mee bezig.

http://youtube.com/watch?v=uL5H2-iOsUY

Spirited Away heb ik ook op DVD, vond het een leuke film maar op veel momenten saai.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Devilly BerichtGeplaatst: 10 Jun 2008 22:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Sep 2006
Berichten: 2484

Joni Philips schreef:
Ik ga de volgende films/OVA onder handen nemen als 7 volgende reviews. Ik heb nog geen idee in welke volgorde. Ik vraag me trouwens af of Les Triplettes de Belleville ook mag. Het lijkt me animestijl, maar het is van Franse makelijk. Aan de andere kant is The Animatrix ook van Amerikaanse makelijk, maar duidelijk een anime.

- BioHunter
- Dominion Tank Police
- Spirited Away
- Howl's Moving Castle
- Ichi the Killer
- The Animatrix
- New Dominion Tank Police


Ik kan niet wachten op jouw mening over Spirited Away en Howl's Moving Castle. Die twee films behoren toch wel tot de beste (animatie)films die ik tot nu toe heb gezien.

--------

Eindelijk heb ik weer een review van je gelezen, namelijk die van Akira. Ik had al redelijk vaak gehoord dat het een goede film is, dus ik was benieuwd wat jij ervan vindt en blijkbaar is het toch wel een film die ik nog een keertje moet gaan kijken. Ik ben erg benieuwd.

Ik kan trouwens niet wachten op je reviews van de Pokémon films. Vooral jouw mening over de eerste wil ik weleens weten, want die vond ik toch goed te pruimen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Devilly BerichtGeplaatst: 15 Jun 2008 16:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Sep 2006
Berichten: 2484

Mooie review over Howl's Moving Castle! En gelukkig geef je de film de lof die hij verdient.

Heb je de film trouwens in het Nederlands of met Nederlandse ondertiteling gekeken?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 15 Jun 2008 16:15    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Devilly schreef:
Mooie review over Howl's Moving Castle! En gelukkig geef je de film de lof die hij verdient.

Heb je de film trouwens in het Nederlands of met Nederlandse ondertiteling gekeken?
subs. Ik vind de Nederlandse stemmen maar niets.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Devilly BerichtGeplaatst: 15 Jun 2008 16:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Sep 2006
Berichten: 2484

En hoe is de kwaliteit daarvan? Kan ik met een gerust hart deze dvd (klik) halen?

PS: ik geef de link in de hoop dat het dezelfde is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 15 Jun 2008 16:29    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Subs waren zeer goed. Ik heb trouwens een DVD met een andere cover, maar dezelfde Nederlandse stemmen, dus ik vermoed dat het dezelfde is. Mijne heeft deze cover: http://fotos.marktplaats.nl/kopen/a/b5/cu6aFRj4pJYSUDtdO47oZA==.jpg
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 19 Jun 2008 21:28    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Op The Animatrix na is mijn vorig lijstje af. The Animatrix wordt de volgende, en daarna geloof ik Starship Troopers, Highlander en Druaga nu To. Dat kan natuurlijk altijd veranderen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 23 Jun 2008 19:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

Zo te zien zijn afbeeldingen die je bij Image Shack upload niet blijvend he? Teminste bij wallpaper topic zijn er veel weg. Wordt een probleem voor mijn reviews later miss iemand die een betere site weet waar ze wel blijven?

@Joni zal deze week nog een paar reviews schrijven. Was even gestopt dmv EK elke avond.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 23 Jun 2008 20:03    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Kurosaki01 schreef:
Zo te zien zijn afbeeldingen die je bij Image Shack upload niet blijvend he? Teminste bij wallpaper topic zijn er veel weg. Wordt een probleem voor mijn reviews later miss iemand die een betere site weet waar ze wel blijven?
Een Lycos site, die werken wel redelijk. Ik wil ze ook wel bij mijn plaatjes zetten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 23 Jun 2008 20:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

Joni Philips schreef:
Kurosaki01 schreef:
Zo te zien zijn afbeeldingen die je bij Image Shack upload niet blijvend he? Teminste bij wallpaper topic zijn er veel weg. Wordt een probleem voor mijn reviews later miss iemand die een betere site weet waar ze wel blijven?
Een Lycos site, die werken wel redelijk. Ik wil ze ook wel bij mijn plaatjes zetten.


Ok bedankt. Ik probeer het wel eerst zelf want die site deed laatst heel raar met registreren.

Btw zag dat er al een paar plaatjes weg zijn zal het vanavond wel even repareren. Sla de plaatjes nu ook als reserve op.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 23 Jun 2008 21:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

Raar nu doen ze het allemaal weer.

EDIT**** Ik gebruik voortaan wel Photobucket die is ook handig met resizen en inloggen. En er zitten leuke extra's bij.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 24 Jun 2008 17:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Apr 2007
Berichten: 3757

Pikachu Vacation, nostalgie.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 24 Jun 2008 17:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Yep, weet nog goed toen ik met honderden kinderen in de biscoop zat. Pokemon is echt een goudmijn van Nintendo.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 24 Jun 2008 18:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

Ik weet nog de Mew kaart die je kreeg.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 24 Jun 2008 18:57    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Kurosaki01 schreef:
Ik weet nog de Mew kaart die je kreeg.
Bij ons was dat een lelijke Mewtwo kaart.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 24 Jun 2008 19:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Zo'n hele rare, net 25e eeuw Mew-kaart?
Zo'n bruine die van alle kanten glitterde?

Die heb ik nog zo'n 2 liggen hier
Heb nog een kleine 200 Pokemon-kaarten waar ik niets mee doe

Heb zelfs een Charizard van de eerste serie. Ik weet nog dat die 40 gulden waard waren

Ook heb ik nog "Buffy: The Vampire Slayer"-kaarten. Die vind ik ook mooi en leuk om te hebben. Graag zou ik die serie nog compleet krijgen... maar ik heb geen idee hoe.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 24 Jun 2008 20:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

Lilyman schreef:
Zo'n hele rare, net 25e eeuw Mew-kaart?
Zo'n bruine die van alle kanten glitterde?

Die heb ik nog zo'n 2 liggen hier
Heb nog een kleine 200 Pokemon-kaarten waar ik niets mee doe

Heb zelfs een Charizard van de eerste serie. Ik weet nog dat die 40 gulden waard waren

Ook heb ik nog "Buffy: The Vampire Slayer"-kaarten. Die vind ik ook mooi en leuk om te hebben. Graag zou ik die serie nog compleet krijgen... maar ik heb geen idee hoe.


Deze hoewel ik meen dat die toen nog meer de kant van zilver hadden.
http://www.playhere.com/pokemon/cards/japanese_promo/promo_jap_ancientmew.JPG
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 7 van 9

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group