Auteur |
Bericht |
|
rolf |
Geplaatst: 02 Jan 2008 18:41 Onderwerp: Samsung LCD monitor als tv
| |
|
goeiedag, k heb ergens gelezen dat Samsung lCD monitors vaak goede tv's zijn. ik zou een er 1 willen kopen als tv, omdat ze vaak een stuk goedkoper zijn en ik geen grote tv nodig heb.
maar kan ik er tv op kijken?
en kan ik mijn consoles er op aan sluiten? |
|
Terug naar boven |
|
|
Rene Groen |
Geplaatst: 02 Jan 2008 18:44 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Ik heb zelf een Samsung LCD TV Monitor (de SyncMaster 940MW) en deze heb ik in gebruik voor mijn PC, Xbox 360 en PlayStation 3. De monitor heeft tevens een ingang voor TV (antenne), dus dat is prima mogelijk.
Het aansluiten van de consoles kan simpelweg via component, zelf heb ik de Xbox 360 op de RGB ingang staan voor een betere beeldkwaliteit, de PC staat hierbij op DVI. Let er wel op dat sommige monitoren geen HDMI aansluiting hebben zodat je PS3 op je component moet en dit geeft een iets mindere beeldkwaliteit. |
|
Terug naar boven |
|
|
FreeMad |
Geplaatst: 02 Jan 2008 18:53 Onderwerp:
| |

|
ik wou het ook op mijn monitor Syncmaster 245B. kijken via mijn computer dat is mij afgeraden omdat de kwaliteit slecht is. maar dat is via de computer. alleen op de monitor weet ik niet maar ik dacht dat de kwaliteit ook flinkt slechter is. |
|
Terug naar boven |
|
|
rolf |
Geplaatst: 02 Jan 2008 18:59 Onderwerp:
| |
|
ik heb die SyncMaster 940MW maar ik zoek eigenlijk een iets grotere en een breedbeeldje, ik neem aan dat die ook wel te krijgen zijn met diezelfde functies...
als de beeldkwaliteit via analoog niet zo goed is kan ik er wel een decoder tusse zetten, dat zal geen probleem worden denk ik
in iedergeval bedankt jongens! |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|