Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Nintendo Power BerichtGeplaatst: 05 Dec 2007 18:47    Onderwerp: moeilijkste en makkelijkste spel Reageren met citaat

hey,ik heb nergens zo'n topic gevonde(als er wel zo'n topic is,zeg het dan effe )maar welke spellen vonden jullie de moeilijkste,zeg dan ook gelijk welke je de makkelijkst vind,zeg er dan ook bij waarom je het moeilijk/makkelijk vind,zeg ook van welke console het is (lol )

de moeilijkste voor mij was:super mario world 2 van super mario all stars &super mario world van de super nintendo entertainment system, kon maar niet langs de 2e level,maar toen was ik ook erg jong(maar had het daarna nooit meer gespeelt,dus noch steeds moeilijkste)
en de makkelijkste voor mij was(sorry voor diegene die mij maar niet willen geloven)is toch zelda twilight princess van cube&wii,heb bijde versies uitgespeel,maar is noch steeds leuk van al die glitches ervan(early master sword glitch,back in time glitch etc).

vraag me dus af welke jullie moeilijk vinden en makkelijk

Laatst aangepast door Nintendo Power op 05 Dec 2007 20:48; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Neerhof BerichtGeplaatst: 05 Dec 2007 19:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vind interpunctie heel moeilijk.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 05 Dec 2007 20:45    Onderwerp: Reageren met citaat

contra C
devil may cry 3
ninja gaiden

die vond ik best wel zwaar

de makelijkste spel vond ik platvoet land voor tijd (ofzo) voor de gba...
Terug naar boven
dvast BerichtGeplaatst: 05 Dec 2007 22:01    Onderwerp: Reageren met citaat

moeilijkste
fzero gx
wii sports bowling (dronken, nuchter niet)

makkelijkste
wii play
wario ware smooth moves
Terug naar boven
VHsBack BerichtGeplaatst: 06 Dec 2007 18:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Moelijkst: Ninja gaiden 2
Makkelijkst: freddie vis
Terug naar boven
Pius Maximus BerichtGeplaatst: 06 Dec 2007 19:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Ninja Gaiden was lekker 'uitdagend' met sommige bazen.

Star Wars: Revenge of the sith was gewoon kinderspel.
Terug naar boven
pizzarulez BerichtGeplaatst: 07 Dec 2007 08:33    Onderwerp: Reageren met citaat

@ ninty power, zelda was ook niet echt moeilijk

Moeilijkste spel : super mario world 3 ( zonder fluitkes ;-) )
makkelijkst : mario sunshine...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Martijn Steinpatz BerichtGeplaatst: 07 Dec 2007 10:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Moeilijkste: Ninja Gaiden Black
Makkelijkste: Mony Python and the Holy Grail. Start het spel op, druk op 'collect the Holy Grail' en klaar is kees!
Terug naar boven
Nintendo Power BerichtGeplaatst: 07 Dec 2007 18:28    Onderwerp: Reageren met citaat

pizzarulez schreef:
@ ninty power, zelda was ook niet echt moeilijk

Moeilijkste spel : super mario world 3 ( zonder fluitkes ;-) )
makkelijkst : mario sunshine...

ja dat weet ik ook maar iederekeer als ik zo'n reaxy plaats komen ern mensen uit booshijd zeggen dat het niet zo makkelijk is snap je?
Terug naar boven
Nintendo Power BerichtGeplaatst: 16 Dec 2007 17:58    Onderwerp: Reageren met citaat

oh er is noch iets dat ik vergeten ben erbij te zeggen,moch je in een bezit komen van een nieuw spel en die is toch mskkelijker/moeilijker dan de spel die je eerst aanmaakte,dan kun je gewoon je eigen bericht aanpassen en de 2e makkelijkste/moeilijkste spel in plaats zetten ok
Terug naar boven
Paul_jambers BerichtGeplaatst: 07 Jan 2008 02:02    Onderwerp: Reageren met citaat

moeilijkste game ooit was voor mij: Snake Rattle and Roll ik kwam niet voorbij level 7 volgens mij (was toen heel klein)

makkelijkste game ooit is denk ik toch:ja na lang nadenken ga ik ook voor TloZ:TP ik vond hem best vermakelijk misschien ook nog wel leuk maar ben bijna bij geen een baas geraakt en dat is erg zonde
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 26 Jan 2008 19:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Moeilijkste:
Zelda Majora's mask

Makkelijkste:
Freddy fish
Terug naar boven
rolf BerichtGeplaatst: 26 Jan 2008 20:02    Onderwerp: Reageren met citaat

OMG als er maar 1 zelda spel is dat je niet moeilijk vind ben je ziek, idd de batles zijn niet heel moeilijk maar er zijn genoeg puzzels waar niemand in 1 keer langs kon...
Terug naar boven
konnichiwa BerichtGeplaatst: 26 Jan 2008 23:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Battle Toads = moeilijk.

makkelijk = Meeste zooi dat nu uitkomt.
Terug naar boven
Paul_jambers BerichtGeplaatst: 27 Jan 2008 04:34    Onderwerp: Reageren met citaat

rolf schreef:
OMG als er maar 1 zelda spel is dat je niet moeilijk vind ben je ziek, idd de batles zijn niet heel moeilijk maar er zijn genoeg puzzels waar niemand in 1 keer langs kon...

misschien 1 x iets van 10 minuten vast gezeten bij water temple voor de rest redelijk soepel overal langs gekomen misschien heeft het ook wel te maken met teleurstelling en een te grote hype van mijn kant maar ik vond OOT veel moeilijker dan TP misschien omdat ik nu ook iets ouder ben maar aan heel TP is gewoon te merken dat die niet alleen voor de Die-Hard Ninty fanbase is gemaakt maar ook voor (het Wii) publiek
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: