Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende  
gamer07 BerichtGeplaatst: 19 Jan 2008 21:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Aug 2007
Berichten: 49

9-1 soo wat een uitslag

falasmaryon zullen we maandag om 20:30 ??
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Fiercy Dragon BerichtGeplaatst: 19 Jan 2008 23:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Aug 2006
Berichten: 809

ja, ik had meer verwacht dat het gewoon een sociaal toernooitje zou worden, maar nou merk ik dat er allemaal mensen bij zitten die in de top 100 staan en alles, en daar had ik niet echt op gerekend
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Falasmaryon BerichtGeplaatst: 20 Jan 2008 12:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 01 Jan 2008
Berichten: 11

gamer07 schreef:
9-1 soo wat een uitslag

falasmaryon zullen we maandag om 20:30 ??


is goed
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
JeroenVerheijen BerichtGeplaatst: 20 Jan 2008 16:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Jan 2008
Berichten: 3

JeroenV - QdSamurai 0-5
QDSamurai - JeroenV 3-1
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Fiercy Dragon BerichtGeplaatst: 20 Jan 2008 21:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Aug 2006
Berichten: 809

Jeroen Verheijen, bij deze uitgeschakeld
qD Samurai gefeliciteerd

nog 6 wedstrijden te gaan:
ik weet van 2 wedstrijden dat ze al in de planning zijn, de andere 4 wil ik voor woensdag bericht van hebben, anders lig je eruit....
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
gamer07 BerichtGeplaatst: 21 Jan 2008 16:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Aug 2007
Berichten: 49

20:30 he falasmaryon
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
gamer07 BerichtGeplaatst: 21 Jan 2008 20:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Aug 2007
Berichten: 49

streetwizzard16-Falasmaryon: 2-1
falasmaryon-streetwizzard16: 3-4

de 1ste wedstrijd ging wel maar de 2de waas echt spannend,
lekker gespeeld man


( met een meesterlijke vrije trap van c.ronaldo )
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Falasmaryon BerichtGeplaatst: 21 Jan 2008 21:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 01 Jan 2008
Berichten: 11

ja idd, was neig spannend
1-0
1-1
2-1
2-2
3-2
3-3
3 minuten voor penalties, mega vrije trap 4-3

de eerste wedstrijd was trouwens 1-1 (P 4-2) he
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Fiercy Dragon BerichtGeplaatst: 22 Jan 2008 06:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Aug 2006
Berichten: 809

dus streetwizzard is bij deze door met een score van 5-4:

vraagje, die 4-3 was dus in de verlenging gescoord???
want in dat geval is streetwizzard nog steeds door, maar met 4-4 ipv 5-4


Laatst aangepast door Fiercy Dragon op 22 Jan 2008 07:54; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tom_V BerichtGeplaatst: 22 Jan 2008 07:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Aug 2006
Berichten: 1712

Gisterenavond hebben J3RM14H en ikzelf een uurtje zitten proberen om onze wedstrijden af te werken. Helaas geraakten we nooit verder dan de lobby en kregen bij het opstarten van de wedstrijd een connection lost boodschap.

In het beste geval kwalificatie voor alletwee (gezien de vele afzeggingen), in het slechtste geval ben ik bereid mijn plaatsje op te offeren. Ik hoor wel wat hiermee moet gebeuren.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Fiercy Dragon BerichtGeplaatst: 22 Jan 2008 07:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Aug 2006
Berichten: 809

ik denk aan het aantal kwalificatie te zien dat jullie dan beide door zullen gaan.... want het lijkt er niet op dat er nog veel mensen een wedstrijdje gaan spelen...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Falasmaryon BerichtGeplaatst: 22 Jan 2008 12:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 01 Jan 2008
Berichten: 11

Fiercy Dragon schreef:
dus streetwizzard is bij deze door met een score van 5-4:

vraagje, die 4-3 was dus in de verlenging gescoord???
want in dat geval is streetwizzard nog steeds door, maar met 4-4 ipv 5-4


eerste wedstrijd heb ik verloren in de penalties na 1-1, de penalties waren 4-2

tweede westrijd heb ik verloren in de verlengingen, 2-2 en dan verlengingen waarin ik 1x scoorde en streetwizzard 2x dus 4-3 aan het eind van de verlengingen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Fiercy Dragon BerichtGeplaatst: 22 Jan 2008 14:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Aug 2006
Berichten: 809

ja, maar lees de regels aan het begin ff, verlengingen en dergelijke tellen niet mee...

dus als streetwizzard de eerste wedstrijd hostte en de tweede wedstrijd door jou gehost werd dan klopt het, want dan heeft streetwizzard 1 thuis goal en 2 uit goals, en jij 2 thuis goals en 1 uit goal en dus is streetwizzard door
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
gamer07 BerichtGeplaatst: 22 Jan 2008 15:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Aug 2007
Berichten: 49

waarom tellen de penalties en verlengingen niet mee dat maakt het nou juist zo leuk.
ik ken geen enkele competitie waar dit niet in zit
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Fiercy Dragon BerichtGeplaatst: 22 Jan 2008 17:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Aug 2006
Berichten: 809

omdat als de eerste wedsrtijd 2-1 wordt en de tweede 1-2 dan zou er verlenging + penalties gespeeld moeten worden, maar aangezien de game vind dat je de tweede wedstrijd gewonnen hebt zullen er geen penalties + verlenging plaats vinden. Hierdoor is het dus onmogelijk om precies volgens het CL-voetbal te spelen, dus heb ik ipv verlenging na 2 wedstrijden een derde alles beslisende wedstrijd gekozen als DE manier om het uit te vechten...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
gamer07 BerichtGeplaatst: 22 Jan 2008 17:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Aug 2007
Berichten: 49

ok dus ben ik door
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Fiercy Dragon BerichtGeplaatst: 22 Jan 2008 17:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Aug 2006
Berichten: 809

yep , als het is zoals jij poste, namelijk eerste wedstrijd gehost door streetwizzard dan wel
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
gamer07 BerichtGeplaatst: 22 Jan 2008 17:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Aug 2007
Berichten: 49

ja de 1ste wedstrijd wel
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Falasmaryon BerichtGeplaatst: 23 Jan 2008 08:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 01 Jan 2008
Berichten: 11

hij heeft ze beiden gehost maar de eerste telde als zijn thuiswedstrijd
(vond het nie meteen )
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Dutch Roge BerichtGeplaatst: 23 Jan 2008 16:32    Onderwerp: Xarted komt niet opdagen! Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jan 2008
Berichten: 11

Jowjowjow!!

Ik heb zooon zin om een potje fifa te spelen, maar helaas komt Xarted niet opdagen.. k heb hem nog wat berichtjes gestuurd..., maar daar geen antwoord op gekregen. Hij is btw ook niet meer online gekomen de laatste paar dagen. Ik neem natuurlijk aan dat ik gewoon doorga in dit toernooi, k was gewoon de hele week online en had dus tijd om een match te spelen maarja.

K hoor het wel, van Fiercy ofzo;)... mazuuuhll
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
gamer07 BerichtGeplaatst: 23 Jan 2008 23:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Aug 2007
Berichten: 49

o ja natuurlijk ik heb ze beide gehost omdat ik ging wachte tot ihj me invite maar nee dus deed ik et zlef
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Fiercy Dragon BerichtGeplaatst: 24 Jan 2008 07:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Aug 2006
Berichten: 809

uhm, van dutch roge en qD phantom weet ik dat ze het geprobeerd hebben maar geen reactie hebben gekregen dus jullie zijn bij deze ook door...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Fiercy Dragon BerichtGeplaatst: 24 Jan 2008 16:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Aug 2006
Berichten: 809

van kleinen Nick weet ik ook dat hij door is... zal voor zaterdag de volgende ronde op gaan stellen, dan weer tot woensdag de tijd om deze door te spelen.
aangezien ik van orkie + sabbaq niks gehoord heb liggen ze er beide uit. (en hebben we 8 man in de volgende ronde)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Michael Wildeboer BerichtGeplaatst: 25 Jan 2008 18:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Dec 2004
Berichten: 17

Beste fiercy dragon,

Hierbij bewijs dat ik wel degelijk bericht naar je heb verstuurd dat SabbaQ niet reageerde:

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Fiercy Dragon BerichtGeplaatst: 25 Jan 2008 23:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Aug 2006
Berichten: 809

ow, had ik even gemist ...

dan ben je ook door en zitten we met 9 man, even kijken hoe ik het oplos (denk extra wedstrijd tussen 2 niet gespeelde mensen).

2de ronde staat trouwens online, woensdag ( 30-01-08 ) het liefst gespeeld hebben (6th beatle/orkie vs qD Samurai mag eventueel iets later)

EDIT:
kom er nu pas achter dat er een inbox verbonden is aan mn profiel xD, vandaar dat ik het niet gezien had
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 5 van 7

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group