Auteur |
Bericht |
|
shikamaru |
Geplaatst: 13 Apr 2008 23:05 Onderwerp: welke naruto game moet ik kieze???? :S
| |

|
ik heb een vraag: ik ben op zoek naar een leuke/goede naruto game... ik heb op dit moment voor de gc naruto clash of ninja (topgame), voor de xbox360 naruto rise of the ninja (ook een topgame vind ik), en voor de gba (die speel ik op mn DS) ninja council 2 (vond ik niet zo super) .
ik zoek dus nu voor de DS,wii,x360, gc een goede naruto game ... ik weet alleen niet welke welke game raadde jullie mij aan??
ik hoorde dat Naruto ninja destiny zwaar vermeden moet worden xD
en voor de xbox is zover ik weet geen andere naruto game....
en de nieuwe naruto voor de wii ik weet niet of dat echt een grote vernieuwing vergeleken met de gc versie is....
het liefst wil ik een goede DS titel maar Voor wii/gc is ook heel leuk
ik hoop dat jullie me kunnen helpen
(aanraders voor andere leuke anime games zijn welkom ik heb bleach 2 voor de Ds en Jump Ultimate superstar ) (importeren vind ik oke ) |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 14 Apr 2008 08:05 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Naruto: Clash of Ninja Revolution voor de Wii is de enige andere goede Naruto game die je kunt spelen in Europa op die consoles. De andere GBA/DS delen zou ik vermijden. |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 14 Apr 2008 14:56 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Persoonlijk vind ik de Narutimate reeks op de PS2 het beste.
Heb dan ook een import versie van Naruto Shipuudden: Narutimate Accel 2 hier liggen
Vette moves, veel personages en aardig wat arena's dus dat zit wel goed voor een fighter. Verder heb je nog een redelijk leuk story mode die wel iets moeilijker te volgen is in't Japans
Mja je hebt geen PS2  |
|
Terug naar boven |
|
|
shikamaru |
Geplaatst: 14 Apr 2008 18:01 Onderwerp:
| |

|
oke dankje ik ga er nog naar kijken ik weet het nog niet helemaal ik zit nog rond te kijken Naruto voor de wii lijkt me leuk maar toen ik de characters zag vond ik het best tegen vallen choji zat er geen eens in!!! en vond het belachelijk dat ze niet verder na de timeskip gingen!!! maarja
ik kijk nog verder en ik zal de DS games wel vermijden ;P |
|
Terug naar boven |
|
|
Juuppel |
Geplaatst: 14 Apr 2008 18:04 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Naruto: Clash of Ninja Revolution voor de Wii is de enige andere goede Naruto game die je kunt spelen in Europa op die consoles. De andere GBA/DS delen zou ik vermijden. |
maar die clash of the ninja revolution is tog alleen met engelse stemmen (ben eigenlijk ook wel opzoek) ???????
dat zou ik echt n minder vinden |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 14 Apr 2008 18:16 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Tja, zonder PlayStation 2 of PlayStation Portable heb je nu eenmaal zeer weinig keuze. Met de PS2 en PSP erbij kun je 5 extra spellen kiezen. De DS en GBA versies zijn absoluut de moeite niet, de Xbox 360 versie is goed, de GC versie ook en de Wii versie ook, maar een beetje incompleet. |
|
Terug naar boven |
|
|
shikamaru |
Geplaatst: 16 Apr 2008 16:57 Onderwerp:
| |

|
ik zit nog steeds te zoeken naar een leuke naruto game xD en ik kwam 2 games tegen die me wel leuk leken 1 daarvan is Naruto 4 voor de gc en de andere is Battle Stadium D.O.N.
ik had 2 vragen heeft iemand naruto 4 en naruto ex(2 als ie al uit is) en die me kan vertellen welke beter is
en over Battle Stadium D.O.N. het lijkt me een leuke game ze zeggen dat het een beetje ssmb melee + anime is maar weet iemand of het het importeren waard is |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 16 Apr 2008 18:28 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Je kunt op Gamed een Battlestadium review vinden. Van Naruto: GNT4 waarschijnlijk ook. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|